Pitäskö puuttua tyttären sheivaus vimmaan..?

• Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti
"diipadaapa"
Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;23751977:
Onko kellään kokemusta tytön (13v) karvojen ajeluun puuttumisesta. Aloitti jo syksystä ajelemaan bikinirajat ja nyt sitten jonkinaikaa loputkin. Sheivaa myös nyt sääretkin. Huomautin tästä aiemmin, mutta olen kuulemma "jäävi" antamaan ohjeita! Liittyyköhän seksielämän aloittamiseen?
Normi nuori, ei karvan karvaa!!!

Äiti.
Mä voin sanoa että mun mutsi kyyläs mun karvojen ajelua, oli muuten todella ahdistavaa enkä viitsinyt sitten edes ajella kun se oli aina kyyläämässä ja kyselemässä. Eikä ollut kyllä mielessä mikään seksi, vaan lähinnä mukavuus. Olen nimittäin todella karvainen luonnostaan..

Ei sen puoleen, mun synnyttäjäni oli muutenkin omituinen ja ahdistava persoona.
Toisilla oli äiti ja sinulla "synnyttäjä"

"sane"
Ite joskus ajelin posliiniks ekasti 11vuotiaana. Varmaan kiinnostuksesta. Nykyään kolmetoistavuotiaana ajelen posliiniks ihan mukavuussyistä. Näyttää nätimmältä peilistä katsoessa, ja on siistimpi fiilinki karvattomana. Mulle ei ikinä oo kukaan koskaan mitään sanonut alapään ajelusta vaikka oon ties mitä tyylejä siihen trimmannu :) En kyllä sinuna puuttuis asiaan ollenkaan. Tosi ahdistavaa olis sellane, ja musta tuntuis että ei ole mitään yksityisyyttä.

Yhteistyössä