+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Moi kaikki!

MG :hug: :(
Mutta onneksi uusi kierto alkoi näin pian. Positiivisia puolia kun täytyy aina löytää :)

Itsellä aika ihmettelevä olotila. Viime kierrossa siis annettiin vauvalle lupa tulla, ja mulla meni heti elimistö sekaisin. Limaisuutta jatkui varmaan viikon, ja vertakin vuosin oletetun ovulaation aikaan. Oireista jo epäilin kystaa, munasolua tuskin irtosi. Ja pitkittynyt kiertokin tuki tätä epäilystä.

Mutta nyt siis kp 13 ja toissapäivänä näkyi niukkaa limaa. Vasemmalle tuikkii ovulaatiota enteillen. Mutta eilen alkoi pieni verislimainen vuoto :headwall:
VOI olla että se olis sitä joillakin esiintyvää ovulaatiovuotoa, mutta tätä ei ole koskaan ennen tapahtunut, ei ennen tätä ja viime kiertoa. Ehkä otan paineita ainakin alitajuisesti. Tai sitten alan ovuloida vasta nyt imetyksen loppumaisillaan, ja tämä on vain uusi tapa reagoida hormonivaihteluihin. Tiedä häntä. Ahdistaa ainakin. Eli saas nähdä, kuinka käy.

Tänään oli aikeissa vähän lemmiskellä, mutta miten sitä voi jos on verissään.. :x Tämä on tosin tosi niukkaa, ei edes sidettä tarvitse. Mutta väristä huomaa. Voi kun tämä olisi ovulaatiosta johtuvaa... On vaan tosi ajoissa oireet, jos nyt ovulaatio on käsillä, ei kierto kyllä yllä tuonne 35vrk mittaan. Ovulaatiotestejäkään ei ole yhtään kun en ole kiirehtinyt.. :/

Tsemppiä kaikille toivotellen, Kissendaal
 
kissendaal > jos on vaan värjäytynyttä valkovuotoa, niin tuskin se veristely haittaa. Jos limakalvot tuntuu herkiltä, niin sitten vaan liukkaria kehiin ja fiiliksen mukaan peuhaamaan. Voihan pedin (tai missä nyt peuhaattekin) suojata vaikka pyyhkeellä, jos mahdolliset tahrat mietityttää. Pesulla käyminen juuri ennen puuhia saattaa myös auttaa, jos kerran ei sidettäkään tarvitse. Mulla kun tihkuaa yleensä menkkojen jälkeen päivätolkulla ja haluttaa petipuuhiin, niin kipaisen sitten vaan suihkun kautta ja pistän pyyhettä alle. Ei ole mies kertaakaan valitellut. ;)
 
MG> kiitti vinkistä :D
Joo on vaan värjäytynyttä valkkaria/limaa. Tosin välillä aika voimakkaastikin. Toivon vaan että tää on sitä ovulaatiovuotoa estrogeenilaskusta johtuen, jotenkin tuntuu että kroppa on sekasin. Ja täytyy lähteä Cittariin ehtimään niitä pregcheckejä, oot ilmeisesti ollut niihin tyytyväinen? :)
 
MG> kiitti vinkistä :D
Ja täytyy lähteä Cittariin ehtimään niitä pregcheckejä, oot ilmeisesti ollut niihin tyytyväinen? :)
Eipä kestä. :) Nuihin testeihin olen ollut tyytyväinen. Viime kierrossa oli ekaa kertaa käytössä myös kyseiset ovistestit ja hyvin näyttivät toimivan. En taida muita enää ostaakaan. Toivottavasti nyt vaan onnistun löytämään niitä paikallisesta kaupasta, sillä isompaan kaupunkiin on harvemmin asiaa. Ensi viikolla on onneksi kontrolli ja varmaan toinenkin vielä ennen ovista, joten ehdin hamstraamaan. :LOL: En nimittäin ilkeä ostaa enempää kuin kaksi testiä kerralla. :D
 
macygray: Sulla on kierrosta kiertoon niin ihailtava asenne :heart: Tätipahoittelut kuitenkin... :hug:

Mä olen kanssa käyttänyt noita Pregcheckejä, niihin olen saanut viivanpaikkoja vaikka millä mitalla, että testiajan jälkeen ei ainakaan kannata tiirailla, ihan varmasti on viiva... Itse tilasin nyt jostain ihme verkkokaupasta Davidin testejä 10kpl 3,5€+ postikulut 1,9€ melko edullista sanoisinko... :D

Maira: Sulla on ihan satavarmasti tumma viiva jo viikonloppuun mennessä b:)d

Jännittää perjantainen lääkäri, josko sitä sais heivata pillerit jo tämän laatan jälkeen eli viikon päästä :)
 
Lara-- > Minä myös löysin joku kerta testejä tilatessani harvinaisen edullisen 10kpl:n setin. Varmaan suunnilleen vastaava oli kuin tuo mainitsemasi. Davidin testejä en nyt kuitenkaan hinnasta huolimatta meinaa tilata, sillä en yhtään luota niihin. Niitä myös tuli tuhlattua, kun olivat niin edullisia. :D

Jipii! Pregcheck-liuskatestit bongattu paikallisessa S-marketissa! Ilmeisesti olivat vain loppu niillä kerroilla, kun aikaisemmin etsin. Olivat lisäravinteiden kanssa samassa hyllyssä ihan kuten muutamat vinkkasivatkin. :)
 
mg: Mäkin bongasin Pregcheckin liuskatestit paikallisesta S-marketista! Ja pitihän sitä tietysti ostaakin paketti :D Mä en tosiaan ollu aikasemmin älynny etsiä niitä lisäravinnehyllystä... Kiva kun niitä saa myös tosta lähikaupasta :)
 
SiSa78 > Minä en sentään ostanut, kun kierto vasta vaihtui. On kyllä sen verran ällö olo, että saatan tehdä varmistustestin ennen Clomien aloitusta, kun niitä ei saa raskaana käyttää. Negaahan se näyttää, mutta onpa varmuus. Pöpöltä tämä vaikuttaa vatsan polttelusta päätellen. On siis menkkakipujen seurana kivasti ylävatsan poltot. Taitaa tulla mukava yö vaikka Gefilus-kapselin tuossa otinkin ja varmaan kohta Rennietä myös. : / Aika kauan sainkin olla vatsapöpöiltä rauhassa, joten kai nyt sitten on minun vuoroni. :|
 
Ensimmäinen clomi kierto menossa. Olen huomannut iltaisin oireita. Ekana clomi-iltana tuli kuumia aaltoja ja toisena iltana oli huono olo. Päivisin on ollut niin kiire, etten ole ehtinyt miettiä olotilaani enkä ole siis mitään huomannut. Täti on pakannut tavaransa ja taas alkaa se hauskin vaihe kierrossa :D
 


tiistai 10.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp49/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp47/27-30................................
Lisey..........................kp38/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1
Emmuska10...............kp33/38.............28v......2. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp32/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp28/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp24/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp22/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Midia...........................kp19/30-32........34v....2. lapsi.......yk1
unna84......................kp19/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp18/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp18/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp17/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
pikkumy......................kp14/28.............25v...1. lapsi......yk8
Tuuska.......................kp13/28...........25v.....3. lapsi......yk5
kissendaal...................kp12/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp11/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp11/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp9/22-26.................3. lapsi.....yk1
Zanca.....................kp8/26-31........27v......1. lapsi.....yk10
Viola30....................kp8/27............31v......2.lapsi......yk12/km yk11
Barbamama35............kp5/23-28........35v...3./4. lapsi...yk9
Epa_88......................kp2/??............22v......1. lapsi.....yk1/4tm1
Laurelle.......................kp2/28-31........24v.......1. lapsi.....yk3
macy gray...................kp1/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi



PIINAILIJAT
Kauniina Päivänä Tuut....dpo27
Pänä...........................dpo26
Maira...........................dpo11
SiSa78.........................dpo10
Ansku83......................dpo9?
Lisey...........................dpo9
Jensar........................dpo6-7



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Maira :heart:






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Elämä voittaa taas pikku hiljaa edellisen pettymyksen jäljiltä.

MG Pahoittelut. Ja kiitos tsemppauksestasi. Kun luin sen ensimmäisen kerran ajattelin ettei mikään nyt auta, mutta niin vaan lääkärissä käynti auttoi :) Olit oikeassa!
Kiva, että sä pääsit pian uuteen kiertoon! Sovitaanko että nyt tässä kierrossa tärppää!

Maira Jännitän sun puolesta! Ja vaikka sanoinkin, etten jaksa kuulla kavereiden raskautumisista, niin te kaikki palstakaverit ootte eri asia. Teidän ilosta jaksan olla iloinen. Miksi se on niin? Muutkin on huomannut sen täällä. Miksi jonkun tutun raskaus voi edes tuntua pahalta? hmm. En tajua. Ehkä se on sama, että en toivo kenenkään tutun voittavan Lotossa. :LOL:q

Barbamama Seuraan nyt sun "tukipaketti"-kokemuksia tarkkaan, muistathan raportoida! Perässä tullaan.

).( Lääkärissä käyty ja nyt tähän kiertoon, jos ovis onnistutaan hyödyntämään, sain progesteronia tueksi. Ja seuraavaan kiertoon Tamofen ja progesteroni. Sormet ja varpaat on ristissä. Voi että, kun nyt tärppäisi.
 
Sunflower11
Bla-bla: Samoihin aatoksiin yhdyn, etten jaksa kuunnella IRL - tuttujen raskausuutisia mut te palstakaverit ootte aivan eri juttu :)

mairalle puhaltelen viivan vahvistumista ja tiedänkin sen tapahtuvan ;)
 
mg: Kiitos plussatuulitoivotuksista. :heart: Ja sinulle onnea tähän kiertoon! :hug:

Kissendaal: Mulla on ollu nyt tässä kierrossa kanssa jotn ovulaatiovuotoa tms. En nyt ihan varma ole, oliko se sitä vai mitä välivuotoa, kun sitä tuli jo 3-5 pvää ennen ovista. : / Mutta semmoista kirkasta verta ovisliman seassa. :x Ja ihan kunnolla ja selvästi.

Sama vika täällä - todellisen elämän raskausuutiset ja vauvajutut tuntuvat paljon vaikeammilta kestää kuin teidän nettituttujen. Jännä juttu. Tosin, kaveripiirissä on pari VUOSIA lasta yrittänyttä, heille soisin pienokaisen siunaantuvan heti kun vain mahdollista eikä se kirpaisisi yhtään. Olen jopa joskus iltaisin miettinyt (vaikka en uskovainen olekaan enkä varsinaisesti rukoile) että jos pitää valita niin korkeampi voima voisi antaa lapsen ennemmin kaveripariskunnalle kuin meille. Me emme ole kuitenkaan ole pettyneet "kuin" muutaman kuukauden ja yhden keskenmenon verran. En tiedä ymmärsittekö mitä ajoin takaa. :ashamed:

Omassa navassa dpo 10 ja aivan täysin normaali olotila. Ei mitenkään raskautunut fiilis. Jotenkin en usko tärpin käyneen...hieman masentaakin, kun ajattelen että jos taas sitten seuraavakin kierto on tämmöinen yli 40 pvää kestävä, niin menee NIIIIIN kauan ennenkuin oikeasti päästään hedelmällisille päiville todella yrittämään ja toivomaan tärppiä yms. Huoh.

Aurinkoista päivää kaikille!! :)
 
Voi kekkana, mä keräsin kaiken rohkeuteni, olen kerännyt jo kolme päivää, ja soitin aikaa terveyskeskukseen lapsettomuusasiasta eikä sieltä voitukaan antaa aikoja.. Tässä kaupungissa on joku uudistus menossa et viikon parin päästä kuulemma vasta voidaan antaa omalääkäriaikoja, siihen pitäisi odottaa. Siis sehän on käytännössä sama ku sata vuotta!! :kieh: Toisin sanoen polille pääsy menee satavarmasti kesän jälkeiselle ajalle, ties vaikka vuodenvaihteeseen asti sais jonotella..! (Pessimismi ei ole onnelkaan valloilla täällä, eihän se kuitenkaan kannata.. ;) )

MC, iiiisot pahoittelut kun ei tärpännyt! Meneekö sulla tämä uusi kierto samalla tukipaketilla? Miten kauan te muuten jonotitte ekalle käynnille pääsyä?

Bla-bla, pahoittelut sullekin! Toivottavasti progesteronit auttaa ja pääsette vielä ovista hyödyntämään!!

ON ei ihmeempiä, no ovis tuloillaan mut sama kai se. :headwall: hehe.. Limojaki oli jo pari päivää mut loppu ku seinää, eikä viel pitäis. Ovistikkuunkin lirautin mut ei siin ollu mitään! Otin kyl buranan päänsärkyyn joten näinköhän se ihan oikeasti keskeytti oviksen..?

Jensar, mitä kuuluu? Oliko sulla oviskipu millä puolella?? Toivottavasti oikealla!! =)
 
Bla-bla Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä et teillä onnistuis.. :)

Ja mitä tulee noihin raskausasioihin niin joo, ei mua täällä häiritse, päinvastoin, mutta kai se sitten on siitä kiinni et ne irl-ihmiset on liian lähellä sua ja sen takia se kirpasee... : /

Miksei raskautumisonnea voi levittää sillei noin vaan? :LOL: Olis kamalan kätevää pistää vaikka postissa tulee kasa hyvää flaksia... :p Voitais pistää onni kiertoon..
Noh, kai se elämä kaikki jossain kohtaa palkitsee, tavalla tai toisella..

(.) Ei mitään..Ei menkkoja, muttei kyllä oireitakaan (paitsi saatanallinen turvotus)...Jos testit tulee tänää niin kai sitä pitää heti tikkuun pissata..

Muoks. Näin muuten unta taas viime yönä et odotin kaksosia! :O
 
Viimeksi muokattu:
Minymom: Täällä ollaan, DPO 7 tai 8 menossa, eikä mitään ihmeempää. On flunssaa ja lämpö siksikin korkeammalla mutta mulla on kaikissa kierroissa kohonnut lämpö ja jatkunut kohollaan menkkojen alettuakin. Tällä hetkellä se sahaa siinä 37.1-37.8 paikkeilla. Ei oo kummempia tuntemuksia, en jaksa uskoa tärpänneen. Ihan varovaisen toiveikas voisi olla koska pitkiin aikoihin tuntui oviksen aikoihin viiltelyä myös oikealla. Meillä on lääkäriaika perjantaina lapsettomuushoitoon joten toivottavasti siellä näkyisi oviksen puoli jos ultrataan. Olisin iloinen jos sieltä oikealtakin joskus munasolu irtoaisi vaikka tärppiä ei heti siitä tulisikaan.=) Olen psyykannut itseäni että jos menkat alkaa niin onpahan ainakin hyvä homma kun pääsen heti niihin verikokeisiin ja päästään eteen päin hoidon suhteen. Passitan sit miehenkin viemään sen näytteen menkkojen aikana ettei tarvi ovulaatioaikoja ainakaan sit siihen näytteenviemiseen tuhlata, siinä kun piti jokunen päivä pantata ennen näytettä:D Kaiken kaikkiaan ihan hyvä olo kun pääsee kartoittamaan tätä tilannetta sinne lääkäriin, mutta harmittaa rahanmeno kun yksityiselle päätettiin mennä ihan vaan ajan säästämiseksi. Tosin maksaahan ne lääkkeet saman verran julkiseltakin puolelta annettuna mutta siellä säästäis ainaki ultra ja lääkäripalkkiot.:rolleyes: No katsotaan...
Hyvä että otit härkää sarvista, sit ku pääset lääkäriin niin varmaan saat heti sen lähetteen ja pääsette etenemään asiassa.:heart: Voithan yrittää liioitella sitä yrityksen kestoakin ja tosiaan sanoa vaikka että ovis olis tiuhempaan siellä väärällä puolella. Enhän mäkään voi olla satavarma mun oviksista mutta ajattelin kyllä tiukasti sanoa että se on enimmäkseen väärällä puolella koska en halua enää yhtään tuhlata aikaa tähän ihmettelyyn vaan haluan jotain kouriintuntuvaa tulosta, oli hoito mikä hyvänsä.:p
 
Ansku83 > Mulla laahaan ikä vuoden jäljessä. :rolleyes:

Bla-bla > Hyvä, että sain apuja. :) Mitä tuo Tamofen on ja missä vaiheessa sitä käytetään? Plussatuulta!

MinyMom > Äkkiä se pari viikkoa menee. :hug: Voi olla, että pääsette pian kesätauon jälkeen aloittamaan tutkimukset, sillä uudet käsittääkseni pyritään ottamaan ensikäynnille parin - kolmen kuukauden kuluessa lähetteestä. Meillä taisi mennä niin, että joulukuussa lähti lähete ja maaliskuulle saatiin aika. Huhtikuussa olikin sitten jo hoidot käynnissä. Neuvolalääkäri oli teettänyt labroja jo valmiiksi, mutta polilta tulikin sitten perusteellisempi setti ja se vähän hidasti. Lisäksi piti sovittaa näytteen vienti sperma-analyysiin miehen työaikatauluihin ja sillä kesti pari viikkoa valmistua. Jos kaikki olisi ollut valmista vaikka sitä analyysiä lukuun ottamatta, niin oltaisiin päästy ehkä kuukautta aikaisemmin. Minun kiertoni kun piti labroissa huomioida. Tämä kierto menee samalla setillä kuin edellinen. :)

Täällä on vatsapöpöinen täti kylässä. :x Nyt on jo ihan hyvä olo ja alkoi syöminenkin maistua, mutta illalla poltteli ylävatsalla kovasti ja oli huono olo. Torkuin alkuyön sohvalla, kun ei tuntunut hyvältä mennä pitkälleen. Ilmeisesti närästyslääke ja Gefilus auttoivat, sillä loppuyön nukuin kohtuullisen hyvin omassa sängyssä. Toivottavasti ei lapsi sairastu. Olen yrittänyt siivoilla ahkerasti, ettei pöpö jää pinnoille. Olen aika hysteerinen tämmöisissä asioissa. :D

Menkkakivut alkavat onneksi helpottaa myös. Jotenkin on kuitenkin hellänä paikat, sillä kuukupin pitäminen ei tunnu hyvältä. Inhoan siteitä, mutta tällä hetkellä ne tuntuvat parhaalta vaihtoehdolta. Onneksi varmaan huomenna pärjää jo pikkuhousunsuojalla, joten ei kauan tarvitse "hautoa". Clomitkin alkavat jo huomenna ja mieleen palautuu mitä sivuvaikutuksia niistä tulikaan. :D Toivottavasti tehoavat edellista kiertoa paremmin ja tarvitaan vaan muutama Fostimon jatkokasvatteluun. Edellisen kierron mukaisesti edettäessä eli oviksen osuessa kp17:lle ajoitus on siinä ja siinä, joten toivon hieman aikaisempaa follin kypsymistä.

Nyt ne testit huutelevat sieltä kaupan hyllyltä, kun ne paikallistin. :LOL: Tarvetta testailuun ei nyt ole, joten pysyköön siellä. :kieh:
 
MG: Mä kans ihailen sun posiivisuutta vaikka meni tärppi ohi viime kierrolta vaikka oli tukipaketti rahanmenoineen mukana. Pitäis vaan jotenki kehittyä itsekin ihmisenä ja paksuunnuttaa sitä nahkaansa ottamaan vastaan myös epäonnistumisia elämässä. Ehkä mulla ei oo tarpeeksi "isoja" menetyksiä ollut jotta pystyisin mitoittamaan tällaiset "pienemmät" pettymykset ja jatkamaan positiivisin mielin. Ehkäpä tää yritys onnistuessaan jättäisi jäljet myöhempään elämään ja saisi kärsivällisyyttä ja suhteellisuudentajua asioihin:saint: Onko teillä ollut mitään puhetta polilla miten kauan jatkatte hoitoa samaisella tukipaketilla, kiinnostaisi tietää ?:attn: Onko todennäköisyys tärppiin esim.muutamassa kuukaudessa vai voisiko olettaa jos menee pari kolme kiertoa "ohi" ettei hoitomuoto tuo toivottua tulosta ja siirtyä seuraavaan jne...Sori kun uteliaisuuttani kyselen mutta tosiaan nyt kun omatkin hoidot alkamassa, niin kiinnostaa tietää etukäteen minkälaisia käytäntöjä muilla on. Toki hoito on aina yksilöistä kiinni ja mitä on vialla mutta kyllä siitä jotain osviittaa voi aina saada:p
 
Jensar > Tietenkin tilanteessasi kiinnostaa ja saa kysellä. :) Muistaakseni lääkäri sanoi, että neljä kiertoa mennään tällä setillä. Sitten on järkevää kokeillä järeämpää hoitoa. Inseminaatio on mainittu ja se ilmeiseti olisi seuraava hoitomuoto. En vaan itse ymmärrä olisiko siitä hyötyä, sillä sperma-analyysin mukaan miehellä on priimasiittiöt ja niitä on runsaasti. Lukemat ovat siis todella hyvät, joten pesuun ei ole tarvetta. Kun vika on minussa, niin siitä luultavasti ei olisi apua. :confused:

Koska mulla on omaa hormonitoimintaa eli kierrot on aika säännölliset Terojen seurauksena, yleensä ovuloin ja välillä hedelmöitynkin, niin onnistumistodennäköisyys on hyvä. Taisi lääkäri arvioida, että todennäköisesti 3-4 kierron sisällä tärppää. Munasarjojen pco-tyyppisyydestä ja pcos-oireistani huolimatta tilanteeni on lupaava, sillä hormonikokeiden tulokset ovat normaalit. Meinaan vielä neuvolalääkäriltä yrittää lähetettä T3V-testiin ja sitten annan kilpirauhasasian olla. Jos sekin arvo on normaali, niin kilpirauhasessa ei vikaa voi olla. En vain ymmärrä miksi kokeita täytyy kerjätä yksi kerrallaan. :kieh:

Tapa kokea asiat on yksilöllistä. Itsekin olen herkkä ja vahvatunteinen, mutta kai minulla sitten on vuosien varrella nahka paksuuntunut. Olen minä monenlaista raskasta kokenut, mutta aina minä olen sinnikkäästi eteenpäin jatkanut. Välillä tulee heikkoja hetkiä ja purkauksia, mutta perusasenne pysyy. Se on persoonani ominaisuus, jota elämänkokemus on ehkä vähän korostanut. Toki selviytymiskykyä ja positiivisuutta voi myös harjoitella, mutta omaa kokemusmaailmaansa ei voi muuttaa. Sen kanssa voi vain oppia elämään eli löytää keinot nousta vaikka suosta. Itsetuntemus, itsetunto ja positiivinen perusasenne lienevät ne kulmakivet. :)
 
MG Ainii...piti se sillon vaihtaa tuonne kun tuolla jossain siitä sillon ilmottelit, mut tällä päällä...muistiiiin! :D Korjataan! =)

Maira, Maira! Miun 'leikkaa-liitä -sormea' jo kutkuttelee niin siirtää tuo siun rivi tuonne plussanneisiin! :heart: Koitaha nyt pissiä siihen tikkuun äkkiä! :D
 
Maira, Maira! Miun 'leikkaa-liitä -sormea' jo kutkuttelee niin siirtää tuo siun rivi tuonne plussanneisiin! :heart: Koitaha nyt pissiä siihen tikkuun äkkiä! :D
Pissaisin jos posti tulis! :x Tiedätkö kuinka tuskasta on koittaa pidättää aamusta asti kun mun rakkoni ei ole ollut kovin seurapiiriystävällinen viime päivinä muutenkaan... :kieh:


No tulihan se posti heti kun alko kiroilee... :)
Kovin on haalea viiva vielä, tosin olihan nyt eri testikin, mut mihinkään en vielä suostu täältä lähtemään...Jotenkin toi haamuileminen ei nyt oikein vakuuta mua..Mulla on nyt toinen tollanen testi ja yks digi, katon onko yhtään huomenna vahvistunut, jos on, lähtee perjantaina digi käyttöön ja sit ehkä voisin uskaltautua jo plussaneisiin, mut en vielä...

Tässä vielä tiirailijoille kuva:


Kamera komiasti hävittää sen vähänkin viivan.. :rolleyes:

Onhan toki kovin aikaista vieläkin, joten sinällään on turha vetää johtopäätöksiä viivasta, mut katotaa..Ainakaan menkoista ei näy jälkeäkään.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä