+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++



maanantai 9.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp48/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp46/27-30................................
pikkumy......................kp41/28.............25v...1. lapsi......yk7
Lisey..........................kp37/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1
macy gray...................kp34/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Emmuska10...............kp32/38.............28v......2. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp31/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Laurelle.......................kp29/28-31........24v.......1. lapsi.....yk2
Maira...........................kp27/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp23/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp21/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Midia...........................kp18/30-32........34v....2. lapsi.......yk1
unna84......................kp18/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp17/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp17/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp16/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
Tuuska.......................kp12/28...........25v.....3. lapsi......yk5
kissendaal...................kp11/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp10/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp10/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp8/22-26.................3. lapsi.....yk1
Zanca.....................kp7/26-31........27v......1. lapsi.....yk10
Viola30....................kp7/27............31v......2.lapsi......yk12/km yk11
Barbamama35............kp4/23-28........35v...3./4. lapsi...yk9
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi



PIINAILIJAT
Kauniina Päivänä Tuut....dpo26
Pänä...........................dpo25
macy gray....................dpo17
Laurelle.......................dpo16
Maira...........................dpo10
SiSa78.........................dpo9
Ansku83......................dpo8
Lisey...........................dpo8



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Maira :heart:






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Mairalle onnittelut! Ja voin minäkin samaistua tuohon huoleesi siitä, että meneekö kaikki hyvin. Toivon sinulle kuitenkin mielenrauhaa, ja tietysti sitä vahvaa plussaa, joka siihen nyt auttaisi!

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Ovuloin kai näinä päivinä, mutta viime viikon sairaus tuntuu niin kovasti vieläkin elimistössä, että mitään tuntemuksia siitä ei ole kyllä ollut. Talletuksiakin päästiin laittamaan vasta taas eilen, kun ei tosiaan tuo kuntoni ollut kummoinen siihen asti. Onneksi on paljon muuta ajateltavaa tässä töihin yms. liittyen , niin ei jää ajatukset liiaksi tähän yrityksen ympärille pyörimään.

Ihana ilma, toivottavasti ennätätte tekin siitä nauttimaan! Aivan mahtavaa, kun tulee kesä... :flower:
 
Saisinko muuten kysyä teiltä vielä neuvoa, eli että minkä merkkisiä raskaustestejä sitä kannattaisi tilata? Tai mitä ei ehdottomasti ainakaan kannattaisi? Kiitos paljon jo etukäteen, jos jaksatte vastailla.
 
Midia Mä olen tullut siihen lopputulokseen et helpoimmalla pääsee kun käy ostaa paikallisesta prismasta tai ässästä pregchek liuskoja, ite koen ne tosi luotettaviks eikä hinta päätä huimaa (täällä on s-marketissa 2,95€/pkt eli 2 liuskaa). Oikeestaan nuo on ainoita mihin luotan, niihin en ole koskaan saanu mitää epämääräistä.
 
Maira: Ymmärrän niin hyvin tuon panikoinnin ja pelontunteen :hug: Mutta sulla kyllä nyt vaikuttaa tilanne oikeesti tosi hyvälle :heart: Seuraavaksi saadaan varmasti ihailla jo komeaa plussaa testissä ;)

macy gray: Olen niin pahoillani :hug: Luget aiheuttaa tosiaan petollisia oireita :( Mutta hyvä juttu, että kerkeätte uusintakierrokselle ennen polin kesätaukoa. Jospa se sitten toisi sinulle selvän Juhannuksen ;)

ON: Mulla on kyllä usko raskautumiseen täysi nolla :( Ei varmasti tule tärppiä tästä kierrosta. Mitään oikeita oireita ei mielestäni ole. Lauantaina tuntui pari kovaakin vihlaisua alakerrassa ja rinnat on hieman arat, mutta nää on taas näitä Lugejen tekosia : /
 
SiSa Eipä mullakaan oikein mitää oireita nyt ole ollut, vähän on öklöttäny mut en tiiä onko se kuumuudesta vai jostain muusta johtuvaa..Että sen puolesta ei kannata heittää kirvestä kaivoon.. :)
Onhan tässä vielä päiviä hei! :D Testasitko tänää vai pidätkö vähän väliä?

mg No voi hemmetti! :( Olisin niin toivonut plussaa sullekkin..

Jensar Noi on epäilemättä hankalia tilanteita... : / :hug:

Kovin on alakuloisen oloinen tämä pino ollut nytten..Hei ihanat, toivottavasti kesä toisi kaikille jotain uutta ja jännittävää! :)

Päivän positiivinen:
Meillä on alkanut vihertää tän päivän aikana, koivuihin ilmestyi salakavalasti lehdet aamupäivän aikana ja aurinko paistaa, kesä tulee, ihan oikeasti! :)
 
Maira: Ai minäkö olisin pitäny välipäivän? No en! :LOL: Ihan blanco negahan siellä taas tuijotti mua... Että mä oon pöljä :ashamed:

Täälläkin on ihanan lämmintä ja vihreetä =) Kesä tulee! Sit mä oon jo keksiny itelleni lohdutuspalkintoja, jos tärppi ei ole käynyt. Varataan ensi talvelle matka kauas lämpimään :D
 
Midia: Sä varastit mun kysymyksen :) Meinasin kanssa tulla tänne kyselemään testeistä. Itse tilasin viimeksi mammaksilta liuskatestejä mutta en tiedä tilaanko uudestaan. Meidän kaupungin s-marketista ei muuten löydy noita pregcheckin testejä, naapurikaupungissa oon nähnyt.

Täällä alkoi menkat tänään, eli kp 1/28-31 :) Aamulla harmitti (nega testissä) ja iltapäivällä menkat alkoi. Nyt ihan hyvä fiilis jo, jospa sitä stressais tässä kierrossa vähemmän :)
 
Laurelle > Cittarissa on niitä Pregcheck -testejä, mutta itsekään en ole S-marketissa nähnyt. Itse asiassa paikallisessa S-marketissa en ole nähnyt raskaus- ja ovulaatiotestejä ollenkaan. :O Pieni kaupunki kun on, niin en viitsi oikein kysellä ja pyydellä. Ostan sitten samalla, kun käyn polilla isommassa kaupungissa ja tarvittaessa tilaan nettiapteekista. Paikallisesta apteekistakin on tullut käytyä, mutta siellä on harmillisen hinnakasta.
 
Pahoittelut tädin kohtaamille:hug:

MG:lle toivon parempaa tärppionnea seuraavaan kiertoon ja pikaista menkkojen tuloa jos raskaus ei ole alkanut:hug: Tuntuisi varmaan pitkältä ajalta odotella kesän yli, saman asian kanssa joudun kamppailemaan varmasti itse kun hoidot vasta veri-, ym.kokeilla alkavat ensi viikolla (jos ja kun menkat alkaa). Turhauttavaa:headwall:

Meilläkin S-ryhmän kaupoissa löytyvät nuo pregcheck testit sieltä luontaistuotehyllyltä, on muutamaan kertaan tullut etsittyä oikein urakalla:O. Cittarissa ne tosiaan majailevat siellä hygienia puolella.
 
MG: Meidän lähi S-marketissa ovulaatio ja raskaustestit on luomuhyllyllä, ja niitä on ehkä tyyliin 2kpl kumpaakin. Ne on musta aika "piilossa" siellä...kerran oikeen etsimällä etsin niin löysin.
Mitä muita tuotteita siinä luomuhyllyllä on ja millä osastolla? Meillä ainakin luomu elintarvikkeet ovat tavallisten vastineiden vieressä. Olen katsonut lisäravinteet, hygieniatuotteet, kondomihyllyn yms. En ole löytänyt vaikka useampaan kertaan olen tarkkaan katsonut. : / Olisi kyllä kätevää, jos voisin paikallisesta kaupasta ostaa luotettavan testin.
 
^Ei mitään erikoista...Odotellaan.. :)

Joo ne testit on meilläkin siinä hyllyssä missä on kaikki vitamiinit ja esim. nutrilett diettipatukat jne. Kovin piilossa siellä alhaalla ne oli, niin että itsekkin kävelin ensin mooooooonta kertaa ohitse... :)
 
Kävipä se nopeasti. :O Sunnuntaina unohdin illalla laittaa Luget :ashamed: ja eilen sain polilta luvan lopettaa kuurin negatestien vuoksi. Heräsin yöllä pissalle ja hanat aukesivat. Alle kaksi vuorokautta viimeisistä kapseleista tätiin. :D Tänään on siis kp1 ja yk18 aluillaan. Kierron pituus saa olla entisellään, kun hoidonkin takia vähän vaihtelee. Kp8 täytyy taas käydä kontrolliultrassa. Jos kierto etenee edellisen tapaan, niin testipäivä (dpo14) osuu kesäkuun toiselle viikolle eli ehdin testailla ennen polin kesätaukoa.

Täytyypä vielä tutkiskella, jos testejä paikallisesta S-marketista löytyisi. Näköjään aika paljon vaihtelee mistä löytyy. Luulisi kuitenkin valikoimaan kuuluvan, joten jospa etsintä tuottaisi tulosta. Nyt ei tosin ole enää kiire. :D

Epa_88 > Eikös tuulimunakin tavallaan ole keskenmeno, joten sen kai voisi merkata km1? Plussatuulta ja tarrasukkia!
 
Epa Aattelin jos tuon siun yrityskierron laittaa näin 1/?tm1, elikkäs tuo kysymysmerkki ois se monta yk:ta oli ennen tuota tuulimunaa! :) Käykö näin?

MG :hug: Mie olin niiiin varma et se ois ollu tein kierto! Pitäisköhä nyt käyttää käänteispsykologiaa, jos sit tärppäis! :D Mut hyvä et ehtii uudelleen viel ennen kesätaukoa! =)

Laurelle Tätipahoittelut myös sinne! :hug:
 
Ansku83 > Ainakin mulla on luottamus onnistumiseen tällä hetkellä aika nollassa. Vaikka varauduin myös pettymykseen, niin aika rytinällä tulin haaveistani alas loppujen lopuksi. Tuo tukipaketti kun on noin perusteellinen, niin uskalsin olla entistä toiveikkaampi. Tokihan se mahdollisuuksia parantaa, kun luultavasti vain pienestä ongelmasta on kyse, mutta silti ei tällä kertaa kaikki palat loksahtaneetkaan kohdilleen. En nyt sitten uskalla ainakaan tässä vaiheessa olla kovin luottavainen. Toiveikas toki olen, mutta usko onnistumiseen on kadoksissa. Jospa tämä sitten kävisi käänteispsykologiasta ja tulisi iloinen "yllätys". Luultavasti se uskokin kierron aikana löytyy hormonien ja ultrien myötä, mutta jospa tällä kertaa ei tarvitsisi enää pettyä.

Tuosta kiertojen merkkaamisesta sen verran, että eikös nuo kauttaviivan jälkeiset kierrot ole tähän asti olleet kiertojen kokonaismäärä?

Ihan kamala olo! :x Ei tainnut vatsani tykätä siitä, että nappasin kaksi Panadolia tyhjään vatsaan. En ole saanut oikein syötyä eikä se ainakaan helpota oloani. Pitää varmaan käydä kaupasta jotain mitä tekee mieli ja koittaa korjata tilanne. Särkylääkettä en uskalla ottaa lisää ennen kun saan syötyä, joten viljatyynyn lämpö hoitakoon kipujani.
 
mg: Oliskohan siitä tuo nopea tädin saapuminen, kun sulla oli jo niin korkeat dpo:t, kun lopetit Luget? Mähän oon lopettanu aina dpo 12-14 Luget. Tuli vaan mieleen... Mutta siis tosi hyvä, että pääsette uusintakierrokselle ennen kesätaukoa! =)

).( Täällä testit edelleen negaa... :( Nyt siis tietenkin vasta dpo 10 eli on tässä vielä vähän toivoa, mutta mä en vaan usko tärpin käyneen. On vaan tosi varma olo siitä : / Hyvä juttu muuten, että tuli puheeksi tuo testien sijainti kaupassa! En ole tajunnut etsiä niitä lisäravinnehyllystä! Mä olen siis aina ostanu Pregcheckit Cittarista. Ne kun on siellä täysin loogisessa paikassa eli intiimituoteosastolla. Meillä on siis täällä myös Prisma ja S-market ja niistä en ole kummastakaan testejä löytänyt. Mutta ihmekös tuo kun olen etsinyt ihan väärästä paikasta... Eihän se sinällään ole kamalasti haitannut kun on tuo Cittari tuossa mistä olen niitä löytänyt, mutta olishan se mukava kun niitä sais muualtakin :)
 
Viimeksi muokattu:
MG Toivotaaaan toivotaaan toivotaaaaann!!!!! :heart: :D Joo, sitäpä juuri tarkotinkin tuolla heikolla esimerkilläni! Eli otetaas uus esim.: yrityskiertoja on 5, raskautuu -> keskenmeno, uusi yritys alkaa, merkataan 1/5km1! :D Eiks näin? Eikäku 1/6km1.....nyt mie oon itekki jo ihan sekasi! :D

Nii juu ja noista testeistä Ässässä, meillä kanssa täällä tuppukylän Ässässä testit sijaitsee kans siel luontaistuotteiden kans samassa hyllyssä! :) Itsekkin ekan kerran etin niitä intiimituotteiden luonta, mutta eipäs ollukkaan!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä