+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Aamuksi toivon kovasti plussatuulta testaajille!

Violalle :hug: ja kovasti onnea uuteen yritykseen.


Tänne ei ihmeitä kuulu, kp5 menossa ja tädin vierailu päättynee huomenna... ärsyttää kun on pitkät ja runsaat kyläilyt, mutta minkäs teet. Tänään sain kuulla työkaverin raskaudesta, on viikolla 10 ja jotain, tässä vaiheessa vielä osaan iloita ja olla onnellinen hänen puolestaan kun omaa yritystä ei takana ole. Siinä vaiheessa kun hän jää mammalomalle voin olla sitten eri mieltä, mikäli plussaa ei näy eikä kuulu, surullista kyllä ettei aina voi olla iloinen toisen puolesta, mutta niin inhimillistä...

Ensi viikolla on todennäköisesti oviksen aika, sen kyllä tunnistan kun kohdalle osuu. Jännä miten sen on oppinut tunnistamaan, vahvistuukohan se synnytysten myötä, tiedä häntä. Toisaalta vähän kauhistuttaakin ajatus, että nyt saa lapsi tulla jos on tullakseen, mutta toisaalta en malttaisi millään odottaa sitä, ristiriitaiset tunteet tässä vaiheessa itsellä. Joka tapauksessa ilolla vastaan otetaan mitä annetaan :)
 
Kävin täällä jännäämässä... :)

Mairaaa?? :D
Viola30 :hug: paljon onnea uuteen yritykseen. Olet vahva nainen.
Minnäi: Ihana kuulla tuommoisia uutisia!! :heart:
SiSa78: Eikös se kiinnittyminen ole joskus dpo 7 vasta... :)
mg: Pidän peukkuja! :flower:

***

Tänne ei mitään uutta. Odotellaan vaan että päivät kuluu. :) Eikös 13.päivä perjantai ois aika hyvä testauspäivä? :D
 
Lisey Se kuulostaa oikein hyvältä testauspäivältä.. :D

Minnäi Onnea raskaudesta! :heart:


No hitto, olihan siihen tikkuun pakko taas pissiä ja lopputulos haamujen esi-isä, koitin saada sitä kuvaankin mut hyvin heikoin lopputuloksin, tiiratkoon ken tahtoo..

Aijaa.com - 7995555.jpg

On vaan liian aikasta, mut minkäs teet kun oot hätähousu.. :ashamed:

Mä uskallan kuitenkin väittää että kiinnittymistä on ainakin yritetty, mulla on julmettuja repäisykipuja jotka on selvästi pahentuneet ja eilen nännit oli illasta melko arat..Noi repäisykivut on ollu ensimmäinen oire sekä esikoisesta että siitä kohdunulkoisesta.
No, katsotaan, kun vaan malttais pitää ne tikut pois käsistä viikonlopun ylitse..Maanantaina vois jotain oikeeta jo ehkä näkyäkkin...
 
Viimeksi muokattu:
Maira: Testasitko sä jo dpo7? Voiko silloin jo näkyä :confused: Minä nimittäin mietin pitäisikö sitä huomenaamulla testata kun on dpo13, aiemmin en oo vielä uskaltanut.

Mä kyllä toivon kovasti että ois tärpänny. Sen verran paljon on oireita kuten kylmäntunne koko ajan, vatsan kutina/nippailu, flunssan oireet tuli eilen ja lisäksi mulla on koko ajan väsy. Niin ja eilen sain älyttömän itkukohtauksen :D
 
Minnäi: Onnittelut!!! :flower:

Maira: Kyllä mä olen näkevinäni näillä vauvakuumeen sokaisemilla silmillä, että siellä joku haamujen esi-isä kurkkis :cool: Jännittävä tilanne :p Tovottavasti viiva vahvistuu! =)

Lisey: Mä oon ymmärtäny, että kiinnittyminen ois siinä dpo 5-7 paikkeilla. Nyt siis dpo 6 eli voishan se vielä tulla :)
 
Neiti-81 :heart: Katsotaan kuinka akan käy.. :)

Tää on oikeasti typerää leikkiä noilla jo nyt..Mä tiedän sen hemmetin hyvin itekkin..Mut mut mut mut...Niin, mut...Mulla ei ole kärsivällisyyttä ollenkaan, ei sitten yhtään, nyt on pakko oottaa ainakin siihen ens viikon alkuun ennenku tikuttaa, tässä ei ole muuten mitään järjen hiventäkään..
Mun tuurilla saan taas jotain hämäriä plussia ja viikonloppuna alkaa vuoto, jostain pitäis kiskasta kärsivällisyyttä et oottais edes sen viikon... :rolleyes:
 
Maira, kylla vauvakuumehuuruissa vahan saakin testailla, eiks se oo meidan naisten etuoikeus (miehet saa kusta seisovaltee) ja tieteellista tutkimusta etta milloin se raskaus nakyisi, milla testeilla jne :D Ma olen ainaki just sellanen hoyrypaa etten malttais mitaan odotella :D
 
Plussa tuulia testaajille ja onnea plussanneille! :) :flower:

ON: Täällä alkaa näyttää siltä että ovis lähestyy sittenkin tänään aamulla oli aika vahva viiva jo, ehkä iltapäivällä on kontrolliviivan vahvuinen. :) Ehkä mun kroppa ei olekaan aivan seonnut tyhjennyksen jälkeen.
 
Kyllä mä todellakin ymmärrän halun testailla noin aikaisin, itsellänikin jo yli viikon ollut sellainen tunne että etin ne testit tuolta kaapista ja testaan mutta oon saanut ihmeen hyvin ajatukset muualle! :) Eli en todellakaan kritisoi, mietin vaan voiko dpo7 jo näkyä. Ja kyllä minäkin tuossa testissä jotain väriä nään, toivottavasti vahvistuu!
 
Tähän väliin mäkin voin tunnustaa, että olin suunnitellut testaavani äitenpäivänä eli dpo 8 herkällä testillä :ashamed: Mä yleensä vähän karsastan noita herkkiä testejä, kun en oikeen luota niihin. Niin monet niistä antavat selviä viivanpaikkoja... Mutta kun viime kierrossa iski joku ihmeen mielenhäiriö ja tilasin Mammaksista Davidin herkkiä (10mlU/ml) puikkotestejä :ashamed: Niin pitäähän ne nyt sitten käyttää :D Ja itseasiassa huomasin, että nuo kyseiset testit on tosi hyviä. Eivät nimittäin ainakaan mulla antaneet minkäänlaista viivanpaikkaa tai edes roskishaamua! Suosittelen siis noita kaikille yhtä hulluille kanssasisarille, jotka tykkäävät herkillä testata :rolleyes: Mä tykkään muutenkin enemmän noista puikkomallisista testeistä, kun mun mielestä niistä näkee tuloksen selvemmin. Liuskat ovat usein niin kapeita, että niistä on vaikeampi sitä mielikuvitusviivaa tihrustaa :LOL:
 
Mä en viitti tilata enää mitään herkkiä tms. testejä, ostan apteekista tai tilaan verkkoapteekista testit, käyhän se lompakon päälle, mut ainakin luotan niihin testeihin ihan 110% varmuudella..
Mä aloin nyt testaa ihan sillä just kun esikoisen tosiaan plussasin jo dpo8, jotenkin sitä elättelee toiveita et nytkin näkyis + mä en ole vielä lopettanut tupakointia.. :ashamed: Heti kun plussa pärähtää testiin, lentää kessut roskiin, ennen sitä oon ihan saamaton sitä kokonaan lopettamaan vaikka oon tähän asti vähentänyt jo siihen pisteeseen et polttelen yhtä askia 3 päivää.. :whistle:
Justiinsa eilen mietin et mikä järki tossa tupakoinnissa enää on kun määrällisesti se olis ihan sama vaikka jättäis ne parikin polttamatta.. :rolleyes:
Mut mä tunnen itseni ja tiedän et motivaatiota moiseen en saa ennen plussaa..
 
Maira: Tiedän tunteen... En mäkään saanu tupakointia lopetettua esikoista yrittäessä ennen kun oli se plussa testissä :ashamed: Mutta se olikin sitten niin voimakas motivaatio, että sain kyllä nopeesti lopetettua =) Oon tosi hyvilläni siitä, että en aloittanut tupakointia koskaan uudestaan ja savuttomuutta on nyt takana yli kolme vuotta =) Mikä tuo sinun testisi muuten on? Merkki ja herkkyys?
 
SiSa Eipä mullakaan ongelmia tule sen lopettamisen kanssa siinä kohtaa kun on syy, silläpä mä sitä syytä nyt metsästän.. :D

Tuo oli elivon testi, ilmeisesti herkkyydeltään 25:nen.
Mä tässä mietin et käynkö apteekissa vai en, toisaalta jos vaan olis käymättä ja oottais sinne ens viikkoon ihan rauhassa..Olis tietenkin ihan fiksua ostaa/tilata enemmän kuin 1 testi kerralla niin ei tarttis käydä montaa kertaa apoteekissa.. :D
 
Maira: Itseni tuntien tilaan aina kasan testejä kerralla :LOL: Minulla ei olekaan kokemusta tuosta testistä... Pitää vissiin seuraavaksi tilata tuollainen kokeeksi, jos tuolla on plussia kerran tullut :D

Muoks. Eikös kannattais kipasta sen Apteekin kautta, niin sais äitienpäivä-aamuna testata sen plussan :D
 
Viimeksi muokattu:
Maira Oooiiii....jännäää!!! ISOTPEUKUT!!! d:heart:b

MACY GRAY TESTASITKO???? TÄÄLLÄ MALTTAMATTOMANA ODOTELLAAN!!! :heart:

Tänneppä ei mitään kummosia kuulu! Ovistestit on nyt aamuisin näyttäny kahta viivaa, mutta huomattavasti haaleempaa testiviivaa kuin aikaisemmat... En oikein tiedä et uskonko mie sittenkää et dpo ois tuo, mut olkoot nyt tuolla tuolleen! Selviäähän se sitten kun se täti kurvaa paikalle (HOPE NOT :D)!! Kyl mie kuitenki taidan ens kierron viel dippailla niitä, mut kokeilen niitä Pregcheckin testejä, ne ainaki näyttää antavan sellasen tuloksen ettei tartte miettiä et mikähän tää nyt sit on! :D Ja sit jos raaskis hommaa sen hiivatun digin viel! No mutta, talletuksista tää kierto ei ainakaa voi olla kiinni, sen verran nyt pöllynny nuo lakanat et simppoja on ainaki piisannu tyrkyllä! =) Ja silti mie oon oottanu maanantaista asti et menis nyt tää kierto ohi ni pääsis seuraavaan! En vaan tajua miks, mut sellanen olo on ollu koko ajan ettei tästä mitään tärppiä tullu/tuu! Ja viel tosi vahva sellanen olo! Sen näkee sit kui käy vai käykö mitenkää! :)
 
Ansku83: Joo me ei tosiaan tilata enää niitä Wondfon ovistestejä :kieh: Pregcheckit on ehdottomasti parhaita mun kokeilemista. Eikä ne digit niin kalliiksi mun mielestä tule. Paketti maksaa netistä tilattuna halvimmillaan 30 euroa ja siinä on 7 testipuikkoa. Mulla meni tässäkin kierrossa vaan yks puikko (useimmissa kierroissa menee kyllä kaks). Eli tuo yksi paketti kestää mulla 4-5 kiertoa. Hintaa yhdelle kierrolle ei tule paljoa, mutta kyllähän se kerran kirpasee kun sen paketin ostaa...
 
Huhhuh näitä muuttojuttuja! Vappuaattona oli muutto ja nyt vasta sain asennettua tietokoneen tänne! Minä IHAN ITTE ekaa kertaa eläessäni!! =) No joo eihän tuo mikään mahtava taito liene mut empä ole ennen tehny.. Tavaroiden paikalleen saanti on hidasta kun hiukan alle 2-vuotias meillä ei kovin kauaa itekseen viihdy että sais laitettua. Paljonhan hän tietysti auttaa äitiä. :) Niin ja mies on töissä päivät mutta kyllä tää tästä, on ihanaa asua rivarissa, oma suojaisa piha ja kaikki! Ja muutettiin ihan toiselle puolelle kaupunkia, meille kotoisammalle, täällä on ihan super ihanaa ja rauhallista, ympäristössä lapsiperheitä, liikenne ei kuulu eikä mitään muutakaan paitsi linnun laulua! :D

Niin, mutta vakavampiin asioihin, eli tähän toivottomaan yritykseen.. Mun täytyy sanoa että ihania sanoja kirjoititte mulle ja ihan oikeasti tuntui että tunnette myötätuntoa, ihania olette! Täällä on ihan liian moni pitkänmatkalainen, ja kun muistan kyllä et se alkoi jo siinä sanotaan neljännen yk:n jälkeen mietityttämään niin on täällä moni senkin jo ylittänyt. Ihan korvaamatonta tää vertaistuki! Mulla on nyt ollu tän uuden kodin järjestäminen onneksi mielessä, mutta välillä aina käy ajatuksissa miksi ei meille. Tuntuu että ihan joka puolella on nyt raskausuutisia ja mä jään rannalle niistä. Mies jaksaa uskoa et kyllä vielä tärppää mut mä en oikein, ei jaksai yrittää ees tässä kierrossa varsinki kun nyt pitäis olla se väärän puolen ovis. Mä olen menossa ensviikolla polven takia terveyskeskukseen niin ajattelin samalla taas kailottaa lähetteen perään. Muuten sitten ei ehdikään ennen kesää ja huoh syksyyn on niin pitkä aika!

Viola, voi kun osaisinkin sanoa jotain järkevää sulle, olen tosi pahoillani km:n takia!! Ihminen on ihmeellinen kun pystyy selviämään vastoinkäymisistä, mä niin pidän peukkuja ettette joutuis odottelee enää vuotta!

Barbamama ja muut kenellä tärppi ei käynyt: pahoittelut kaikille!

Voi vitsi kun ei muista mitä tuli luettua.. Toivottavasti ens kerralla muistan kommentoida useammalle!
 
Tsemppiä piinailijoille! Plussatkaahan nyt! :heart:

).( Tänään ollut itkupäivä. :'( Ottaa niin pahasti voimille tämä tärppäämättömyys.. Kohta kulunut vuosi, eikä ole ollut yhtään kiinnittymisen yritystä edes..: /
 
Zanca: :hug:

Maira: Näen vaaleanpunaista!!! :heart:

SiSa78: Mä tossa innoissani :D surffasin, ja siis semmosella haarukalla kun dpo 6-12 voi tapahtua kiinnittyminen. Aika paljon heittoa! :O Mutta sehän voi varmaan osaltaan selittää nää LA:n heittelemiset vaikka tiedetään tarkka hedelmöityspäivä ym...
 

Yhteistyössä