+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Voi Zanca..Mä en osaa sanoa mitään.. :hug:

Barbamama ja Tuuska, pahoittelut kuukautisten ikävästä paikalle kurvaamisesta.. :( :hug:

Voi kun voisi jotenkin oikeesti teidän monien kauan yrittäneiden yritystä helpottaa... : / Se ei vaan se mun luja toivominen paljon auta tai ketään lohduta... :(
 
Mulle nyt tulee aina välillä näitä itkupäiviä. Musta tuntuu, ettei tuo minun äijäkään älyä, mitenkä kovasti se oikein ottaa minuun, kun ei tärppiä näy. Se aina säikähtää, kun itken asiaa...
 
Zanca: :hug:

Ottaa kyllä välillä aika lujille, ettei mitään tapahdu. Olin jotenkin siinä toivossa, että tämä rentoilu olisi auttanut. Nyt en sitten taas tiedä jatkaako rentoilua vai ottaako taas ovistestit ja lämpöjen mittailut kuvioihin tässä kierrossa...

Iski taas ahdistus päälle siitä, että mitä jos tärppääkin tästä kierrosta. Tällä kertaa osuu lähes päivilleen ennustettu laskettu aika samaan meidän enkelipojan lasketun ajan kanssa. Vuosi sitten siis tulin raskaaksi ja elokuussa raskaus keskeytettiin nt-ultran ikävien uutisten jälkeen. Pelottaa, jos niin kävisi uudestaan. Nyt varsinkin, kun tietää tarkalleen millä päivillä se kaikki iskee eteen, jos nyt niin onnellisesti kävisi, että raskautuisin tästä kierrosta...

On tää taas yhtä vuoristorataa... Ensin olin onneni kukkuloilla, kun toivoin olevani raskaana, sitten taas alamaihin, kun täti kurvasi paikalle ja heti seuraavassa hetkessä panikoin, etten haluakaan raskaaksi tästä kierrosta... sekopää olotila :confused:

Oikeasti siis tietenkin haluaisin tulla raskaaksi JUURI NYT! En jaksa odottaa yhtään ja siksi täytyy vaan päästä yli tuosta enkelipoikaan liittyvästä pelkotilasta. Tuskin nyt kuitenkaan tärppää vaikka clomit onkin apuna. Aloitan siis clomit äitienpäivänä - taas Mr. Murphy nauraa partaansa jossain...

Clomeista puheen ollen... Lääkäri sanoi siellä käynnillä, että syön niitä kp 3-5, mutta reseptissä lukee kp 3-7 eli kaipa tuo jälkimmäinen pitää paikkaansa. Jännittää kovasti miten niitten oireiden kanssa pärjään, kun on töissä tärkeä juttu edessä juuri samaan aikaan. Pitäisi pystyä keskittymään siihen täysillä. Varmasti käyn siis täällä nurisemassa, kun ottaa koville... Toivottavasti jaksatte taas kuunnella näitä vuodatuksia ;)

Kiitos kaikille ihanasta tuesta! :heart:
 
Haleja kaikille kenellä täti tullut kylään:hug:

ON: Varmaan DPO 2-3 meneillään, oviksesta en oo ihan päivän tarkkudella varma, jos sitä nyt on ollutkaan...Ei oo mitään erityistä oiretta tai muutenkaan en oo kauheesti jaksanut herätellä toiveita, meillä tosiaan viikon päästä ensikäynti lapsettomuushoitoihin. Jotenki sekään ei jaksa nyt innostaa kun tietää että rahaa palaa:confused: Kun saisi kerrankin jotain "kouriintuntuvaa" toivoa siitä että raskautuminen voisi onnistua. Itse en jaksa enää uskoa oikein mihinkään. Pettymys on joka kerta entistä musertavampi. Meillä tulee kesäkuussa 1,5v pillereiden lopetuksesta. Tässä välissä ollut vaan yksi tärppi (ku) vuosi sitten ja sittemmin ei mitään...ei yhtään edes kiinnittymisen yritystä tms. No ehkä toivo nostaa päätään kun saadaan vähän jatkosuunnitelmia selvemmiksi siellä klinikalla. Taitaa menkatki just alkaa sopivasti käyntipäivänä: /

Haluaisin valaa uskoa ja toivoa teille kaikille varsinkin pitkämatkalaisille, mutta ei ole oikein mistä edes sitä ammentaa:ashamed: Koettakaa jaksaa! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83 > Joo testasin kyllä, mutta en ehtinyt raportoimaan aamulla kuin yhteen pinoon. Negaa siis näytti ja onnistui viemään viimeisenkin toivon rippeen hetkeksi vaikka mahdollisuuksia plussaamiseen ihan hyvin vielä onkin. Heräsin jo kuudelta, koska en millään jaksanut nousta vessaan yöllä. Nukahdin taas illalla sohvalle jo ennen Housen loppua eli tosi väsynyt olin. Sitten aamu-unillani näin unta, että nukkuessani testiin oli ilmestynyt vahva plussa. :D Toivottavasti on enneuni eli seuraavaan testiin tulee selvä plussa. :rolleyes:

Pahoittelut tädin kiusaamille! :hug: Toivottavasti uusi kierto tuo toivotun plussan.

Eilisestä alkuillasta lähtien on hapot nousseet nieluun ja illalla myös tuntui sen verran ilkeän tuntuisia kipuja, että sylissä ollut lapsi huolestui. Tuntui kuin kohdusta päin olisi jollain karhupumpun tapaisella nyhdetty kohdunsuuta. Imakka kuvaa mielestäni kipua hyvin. Lämpö on 37 asteen tuntumassa ja illalla simahdan epätyypillisen aikaisin, joten uskallan haaveilla onnistumisesta. Esikoisesta sain haamun testiin kuukautisten ollessa jo myöhässä, joten tämän aamuinen dpo14 nega ei välttämättä ole pysyvä. Haamun esiäitiä voin avattuun testiin hyvässä valossa kuvitella, mutta tiedän ettei se tarkoita mitään. Kaksi viivaa siinä on vasta sitten, kun viivasokea mieskin näkee sen.

En ole päättänyt vielä testailenko jo sunnuntaina vai alkuviikosta. Sunnuntai polttelisi kyllä, mutta onko 2 vrk riittävän pitkä tauko negan jälkeen? Testipuikkoja on enää yksi digitaalisen lisäksi, joten en haluaisi "tuhlata" sitä liian aikaisin enkä käyttää digiä ennen jonkinlaista plussaa.
 
Jul > Minä olen nähnyt aikaisemmin enneunia. Jos siis tämä näkemäni uni paljastuu enneuneksi, niin se ei ole uutta minulle. Näin jo aikaisemmin tässä kierrossa jonkun raskausunen, mutta en muista sitä enää tarkemmin. Minä myös vaistoan joskus asioita ja saatan ajatella läheistäni juuri ennen kuin hän soittaa tai soittaa hänelle samaan aikaan. Aika hämmentävää, mutta jännittävää. :) Minua kiinnostaa myös lukea muiden enneunikokemuksia plussaamiseen liittyen. Olisi mahtavaa, jos se olisi naisen vaistoa ja ennakkoilmoitus tulevasta. Toisi lisää toivoa vaikka ei olekaan takuu lopputulokseen pääsemisestä.
 
Tsemppiä piinailijoille, ainakin Mairan ja MG:n tiedän hermoilevan :) Ja pahoitteluni myös menkkailijoille, se on aina harmi. Onneksi kierron alkupuoli kuluu aina nopeammin kuin se loppuajan piinaava odotus.

MG toivon kovasti että plussaisit! Mutta muistathan, että progesteroni voi aiheuttaa kovasti alkuraskaudeltakin tuntuvia oireita. Toivottavasti oireesi ovat kuitenkin sitä itseään!!! :)
 
Tein niinkuin SiSa kehoitti kilttinä tyttönä ja minut voi lisätä toistaiseksi haamujengiin! :) nyt vaan toivotaan että viiva vahvistuu kunnolla..mutta suurennuslasia ei tuohonkaan enää tarvinnut että sen näkee..
 
Viimeksi muokattu:
SiSa Ei todellakaan niitä ovistestejä never ever!!

MinyMom Onnea uuteen kotiin!! :D :flower:

MG Oioioi...toivotaan ja pidän peukkuja että se plussa tärähtää ruutuun!!! d:heart:b

Maira JEEEE!!!!!! ONNEA!!! :heart: ja ennenkaikkea viivanvahvistumisia!!! :D

Barbamama ja Tuuska Tätipahoittelut!!! : / :hug: Ja Barba, sitä vartenhan me täällä ollaan et senku kiukkuat ja kitiset vaan! :hug: :heart:

Perjantaina kun ei ehtinyt kunnolla lukea näitä ja eilen oli vissii serveri vähä jumissa ni nyt sitten vasta pääsin tänne! =) Muttapa, ei tänne sen ihmeempiä kuulu! Pakko jaksaa ootella vielä jokunen päivä et viittii ekan rtestin dippailla! Mie kyl päätin et saa olla täti kunnolla myöhässä enne ku testaan, mut täähän tiedetään! Ei se onnistu kumminkaa!
 
Maira :heart:

Unista; mie kerran, ehken noin puoli vuotta sitten, näin unen jossa plussasi. Noh, sanomattakin selvää, ettei minun kohdalla ollut enneuni :D Toivottavasti teillä on siitä kyse Jul, MG ja Maira :)

Täällä on toivuttu itkupäivästä, vaikkakin tämä äitienpäivä taas yritti mielen vetää matalaksi. Onneksi oli hyvä ilma ja äijän kanssa saatiin kierreltyä ympäri kaupunkia ja käytyä jopa terassillakin parilla. Kyllä se tästä taas :) Ovista pääseekin kohta taasen metsästämään :p
 
Kiitoksia kaikille.. :)

Kovin innoissani en uskalla vielä olla, menkkojen alkamispäivään kun vielä on aikaa ja viimekshän karu totuus iski naamaan 4 päivää menkkojen alkamispäivän jälkeen..Kyllä mä miehelle aamulla jo sanoin et voipi olla et sille kolmannelle makkarille olis jossain kohtaa käyttöö, mutta katotaan nyt..Jos selvitään ens viikon loppuun kunnialla niin ehkä vähän vois jo huokaista, ainakin nyt vaikuttais siltä et sijainti vois olla oikea kun muistelee sitä testirumbaa ennen sitä ku:ta..
Eipä tässä olis kun reilu 3vkoa niin pääsis varhaisultraan. :heart:

Mut ei auta kun ootella.. :) Enköhän mä taas huomenna testaa kun noita testejä pari on kaapissa... :ashamed:

SiSa Kyllä mua aamulla melkein nauratti kun tikutin, aattelin jo eilen illalla et ei tässä mitään ole tapahtunut kun ei ole mitään oloja tms. Aamullakin hetken arvoin et vaivaudunko edes testaa ja kun sen viivan näin pääs nauru.. :D Sussa on ennustajaeukon vikaa!

Nyt sit moni vaan plussaamaan niin on hyvä edustus odotuspuolella! (kun toivon mukaan sinne asti päästään)
 
Maira: Mä arvasin, että sä plussaat, kun edellisessä testissä oli jo haamujen esi-isä ;) Ja sulla oli niitä repäisykipujakin =)

ON: Mä näin viime yönä unta, että plussasin. Voi kun oliskin enneuni :rolleyes: Testasin Davidin herkällä (10mlU/ml) puikkotestillä aamupissasta. Mutta kaikkien negojen äitihän sieltä tuli... Ei edes minkäänlaista viivanpaikkaa, vaikka miten tihrustin ja kääntelin :stick: Ja joo, tässähän on kyllä vasta dpo 8 :ashamed:
 


sunnuntai 8.5.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp47/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp45/27-30................................
pikkumy......................kp40/28.............25v...1. lapsi......yk7
Lisey..........................kp36/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1
macy gray...................kp33/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Emmuska10...............kp31/38.............28v......2. lapsi.....yk2
Jensar.........................kp30/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Laurelle.......................kp28/28-31........24v.......1. lapsi.....yk2
Maira...........................kp26/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp22/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Ansku83......................kp20/30-32.........27v...1. lapsi......yk5
Midia...........................kp17/30-32........34v....2. lapsi.......yk1
unna84......................kp17/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Sunflower11...............kp16/26-31.................3. lapsi....yk5
nepari80.....................kp16/29..............31v...2. lapsi.....yk4
Sinderella..................kp15/25-30.........38v...6. lapsi....yk5/7km1
Tuuska.......................kp11/28...........25v.....3. lapsi......yk5
kissendaal...................kp10/35.............25v.......2. lapsi....yk2
MinyMom...................kp9/27-28..........26v....2 .lapsi....yk12
Bla-bla........................kp9/34.............34v...2. lapsi......yk13
Metku.......................kp7/22-26.................3. lapsi.....yk1
Zanca.....................kp6/26-31........27v......1. lapsi.....yk10
Viola30....................kp6/27............31v......2.lapsi......yk12/km yk11
Barbamama35............kp3/23-28........35v...3./4. lapsi...yk9
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, Epa_88, Minnarun, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, iloksi



PIINAILIJAT
Kauniina Päivänä Tuut....dpo25
Pänä...........................dpo24
macy gray....................dpo16
Laurelle.......................dpo15
Maira...........................dpo9
SiSa78.........................dpo8
Ansku83......................dpo7
Lisey...........................dpo7



PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1
Miimau...............21.4....kp27/27............31v......1. lapsi.....yk10
Camilla31............24.4....kp29/??............31v.....2.lapsi......yk1
Jul.....................24.4....kp28/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Viola30...............27.4....kp28/27............31v...2. lapsi.....yk11

Plussanneet 2011 toukokuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Maira :heart:






Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Listan lyhenteiden selitykset ja huhtikuun pinkan linkki etusivulla! =)



Plussarikasta toukokuuta!
 
Sunflower11
Onnea Maira vielä tätäkin kautta, tosi ihana juttu :)

Mä näin viimeyönä kamalaa unta :/ Olin autoajelulla ja sitten ajettiin kolari. "heräsin" siinä unessa ja jalat oli lasin läpi. Sitten nousin autosta ja tajusin että olen raskaana ja paniikissa yritin saada miestä viemään neuvolaan että päästään kuuntelemaan sydänääniä että elääkö se vauva :/
 
Maira Onnea!:flower:

Unista sen verran, että viime kierrossa näin kaksi kertaa unta, että plussasin. Ja niinhän mä plussasinkin, mutta sitä iloa ei sitten kestänyt kovin monta päivää. Mutta hyvä enneuni plussaamisen osalta se kyllä oli! :LOL:

Zanca Olen tänään moneen otteeseen miettinyt, miten inhottavalta tämä päivä voi tuntua tahattomasti lapsettomasta. :hug: Tekisi mieli sanoa, että kyllä se lapsi sieltä tulee, mutta enpä sano, koska inhoan, kun minulle sanotaan niin. Kuka sen voi tietää tai ennustaa, ei kukaan!

Barbamama ja Tuuska Pahoittelut.

Jensar Täällä samat tunnelmat. Alkaa usko loppua. Ajatus, että joskus saisin toisen lapsen tuntuu kerta toisen jälkeen aina vaan kaukaisemmalta ja epärealistisemmalta.

).( Nyt olisi vuorossa yhteinen käynti lääkärillä. En tiedä mitä ajattelisin. Hanskat kun on jo tiskissä ja kirveskin kaivoon putoamaisillaan. En jaksa pitää yhteyttä kavereihin, koska pelkään kuulevani raskausuutisia.
 
Sunflower Hyi hemmetti nuo tollaset unet on ihan kamalia... :x Mä ainakin koen sen ahdistuksen vielä ihan tolkuttoman vahvana herätessänikin...Jaiks...

Bla-bla Ei ole mitään mitä mä voisin sanoa joka sua saattais lohduttaa, mutta kovin pahoillani silti olen teidän puolesta... :hug:

SiSa Ei mullakaan lauantaina vielä mitään näkyny.. :whistle: Tsemppiä, lunasta lupaukses.. ;) :D

(.) Jaha, yöunet on näemmä menetetty.. :rolleyes: Mä täällä heräsin jo ennenkun miehen kello soitti, noin 03.30, eikä millään enää unta... : / Voipi päivällä iskee väsy..

Pyydän anteeksi jo seuraavaa ajatuksen purkausta.. :ashamed:
Mutta jonnekkin mun on pakko tää kaikki kertoa tai pää räjähtää, eikä mies tahdo ymmärtää näitä asioita samallalailla, vaikka väärin se on täälläkin narista kun on niitä jotka yrittää vuosikausia ilman toivottua lopputulosta..

Mutta..Nyt mua on alkanu kaduttaa että testasin, en pysty yhtään rentoutuu vaan koko ajan ajatukset laukkaa ja mua pelottaa niin etten tiedä miten olisin..Mä kuvittelin et helposti mä pystyn olemaan ja suhtautumaan asioihin jos raskaudun uudestaan mutta toisin kävi..Nyt mä kuulostelen joka hiton nippasua ja pelkää tehdä mitään testiä kun takaraivossa polttaa ajatus että ei se viiva mihinkää vahvistu, mä sieluni silmin nään jo itteni taas keskussairaalassa itkua pidättelemässä siinä pöydällä kun lääkäri totee "ei täällä mitään näy, aloitetaan sytostaatit"..Tai kuinka keskiviikkona hanat aukee ja saa kattoo kuinka kaikki toivo valuu vessanpönttöön.. :(

Nää on tottakai niitä asioita mihin mä en voi itse vaikuttaa ja jos näin tapahtuu niin sitten tapahtuu, mutta jos en olis testannu, ei olis mitä pelätä..

Kuten monesti olen sanonut, en tiedä miltä teistä kauan yrittäneistä tuntuu, kuinka valtava se pettymyksen määrä on kuukausittain kun toivottua lopputulosta ei tule, millaista painintaa se on itsensä kanssa kun koittaa pitää henkistä puolta kasassa ja näyttää reippaalta kun naapurin Lissu tulee kertomaan kuinka Matti, Mikko, Pirjo ja Pentti saa taas uuden sisaruksen.
Mä voin vain kuvitella kuinka raskasta se on ja kaikki sympatiat on teillä.

Keskenmenon kokeneiden pystyn kuvittelemaan kokevan samanlaisia tunteita kun minä, eikä tää elo näinkään hääviä ole.

Voi kunpa kaikki olis yhtä vaivatonta kun esikoisen aikana, ei sillon osannut pelätä ja suurinpiirtein haamusta jo hihkuttiin pitkin kyliä kuinka meille tulee vauva, nyt vaan miehen kanssa jo mietitään että kuinka kauan pidetään salassa koko asia, ettei sitten tarvitse selitellä kenellekkään tai kuunnella kenenkään voivotteluja..

Ei voi muuta sanoa kuin että elämä on.. :rolleyes: : /
 
Viimeksi muokattu:
Voi Maira... :hug: Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. Kyllä sitä vaan nyt on valitettavasti oppinut, ettei se vauva välttämättä tule vaikka testissä kaksi viivaa näkyisikin. :( Minä pelkään myös, että sitten jos/kun plussaan, niin millaisessa pelossa elänkään seuraavat kuukaudet...miten sitä pystyisi rentoutumaan? Kun ei se stressikään vauvalle hyväksi ole. : / Voin vaan kuvitella sitä, kun jokainen vessareissu pelottaa. :(
Mutta toivon sinulle mielenrauhaa, vauvalle suojelusenkeleitä matkalleen ja että sitten tammikuussa tapaatte toisenne, että kaikki menee hyvin. :hug: Varovainen onnittelu vielä. :heart:

Sunflower11: Kamala uni. :(

SiSa78: Jospa se kuitenkin vielä toteutuisi se uni... :) :hug:

***

Dpo 8. Ei mitään oireita, paitsi koholla oleva aamulämpö.
No, eipä edellisessäkään plussa-kierrossa oireita tullut kun oikeastaan vasta dpo 11...että onhan tässä vielä muutama päivä... :rolleyes:
Perjantaita odotellessa. :eek:
 
Mairalle tsemppiä!!:hug: En usko että huono onni sinua vainoaa. Keskity ajatukseen että reilun parin kolmen viikon päästä olet viisaampi (jos on mahdollisuus alkuraskauden ultraan) ja sinä aikana voit antaa itsellesi luvan ajatella että kaikki on hyvin. Uskoisin että tuo tunne on ihan "normaali" vaikka ei aikaisempaa keskenmenoa olisi ollutkaan mutta voin todella samaistua pelkoosi itse sen kokeneena. Plussasin itsekin aikaisessa vaiheessa kiertoa esikoisesta ja ehdin melkein saamaan hermoromahduksen alkuviikkoina ennen ultraa. Jälkikäteen ajateltuna hermoilu oli turhaa...

ON: Kauhea flunssa iski päälle:snotty: Olo ei oo häävi muutenkaan. Jotenki raskas äitienpäivä oli eilen kun oltiin äitimme luona ja siskoni viimeisillään raskaana siellä...Yritin olla katsomatta vatsaa mutta toisaalta en taas voinut olla katsomattakaan. Jotenkin katkeran haikea olo, harmittaa...Kumpa meilläkin tärppäis ennen kesää, en kestäisi tulevia ristiäisiä yms, jos ei olisi vielä mitään toivoa omasta vauvasta.:(
 
Mä haluan varmaan kohta pois taustalta... :) Mulla kuume yltyy ja yltyy vaan... :O Aloitin pillerit sillon pari kk sitten uudestaan, kun päätettiin ettei sittenkään vielä yritetä... No nyt ei ole sitten tätiä näkynyt sen koommiin... Tietysti voi johtua noista minipillereistä, mutta olen tässä nyt tehnyt muutaman testin ja kauhukseni olen saanut viivanpaikkoja/ haamun?? Kyseessä nyt viimeisimpänä RFSU:n testi, mistä olen kuullut aika paljon negatiivista... Kertkaas mitä te näette, onko vaan viivanpaikka? En edes tiedä miksi testaan, alunperin testasin, kun olin menossa leikkaukseen ja kun selvää plussaa ei tullut niin menin sitten operaatioon... Nyt tuli vaan sellanen olo, kun on menkkajuilintaa kokoajan, että jospas sitten oliskin? Ja nyt saan epämääräsen haamun/ vpaikan...



Yritys alkaa varmaan ihan pian, mulla olis vielä jälkitarkastus leikkauksesta ja kyselen vielä lääkäriltä onko mitään syytä ettei saisi yrittää vauvaa... Röntgeniin olen menossa aivan varmasti, mutta voisiko senkin sitten jotenkin sumplia...

Nostellaan mua siis listalle varmaan piakkoin :)

Sunflower: Ihan hirveä uni!! :( Mä olen nähnyt parina yönä unta, että meidän poika on just tippumassa pinnasängystä, kun ehdin paikalle ja kyl on ollu sydän kurkussa herätessä.. (sinänsä tyhmä uni, kun ei tuolta voi mitenkään tippua, kun pohja alhaalla ja yks ei osaa edes seistä :D ) Mutta ei noita kannata miettiä eihän :)
 
Bla-Bla :hug:

Maira :hug:

Mie oon ihan varma, että sitten kun itse vihdoinkin sen plussan siihen r.testiin saan, niin ihan varmasti menee jotain pieleen. Se olisi niiiin minun tuuria.

).( Oon ruvennut miettimään tosissani, että pitäisiköhän soittaa lekuriin. Jos kuitenkin kävisi joissain perus tutkimuksissa/testeissä. Pitäs vain vissiin soittaa yksityiselle ja kysästä millon olisi järkevää alkaa sitä aikaa varaamaan, koska yritystähän ei ole takana ihan vielä sitä vuotta.
 
Tervehdys kanssasisaret! Aika kauan meni palstan päivityshommissa. Meinasi ihan vieroitusoireita tulla. :D

Mulla oli lauantaina vaikea päivä, sillä kuulin eräältä tuttavalta vauvauutisen. He saivat esikoisensa meidän jättäessä ehkäisyn pois, joten asia hieman kirpaisee. Varmaan tuo lapsettomien lauantai hieman vaikutti asiaan, sillä otin mielestäni perjantaisen negan aika tyynesti. Oli hämmentävää huomata, että minuakin voi tuttavapiirin vauvauutiset satuttaa. Tuntui niin epäreilulta vaikka toisaalta olen ihan iloinen heidän onnestaan.

Testasin eilen uudestaan, silloin dpo16. Testi näytti negaa, joten Lugejen aiheuttamia ne minun oireiluni todennäköisesti aavisteluni mukaisesti ovat. Soittelin polille ja sain luvan lopettaa lääkityksen. Kätilö kuitenkin puhui siihen malliin, että "jos vuoto alkaa, niin", mutta tuskinpa tuo testitulos enää plussaksi muuttuu. Nyt sitten odottelen tätiä uudelle kierrokselle pääsemiseksi. Kuulemma ehditään uusinta ennen kesätaukoa, jos tällä viikolla alkaa vuoto. Jos ei perjantaihin mennessä täti saavu, niin sitten ehkä testaan vielä. En kuitenkaan usko sen olevan tarpeen.

Jensar > :hug: Varmasti oli raskas päivä. Pikaista toipumista flunssaan.

Lisey > Plussatuulta!

Maira > Kovin tuttuja ajatuksia käyt läpi. :hug: Toivottavassti kaikki menee hyvin ja pääset onnellisesti odottajien kautta vauvautuneisiin. Koita keskittyä mukaviin asioihin. Jospa seuraava testi olisi niin vahva plussa, että huoli hiipuisi.

Bla-bla > Toivottavasti lääkärikäynti antaa uutta toivoa, joka sitten johtaa toivottuun lopputulokseen. Itsellänikin näköjään on sellainen kausi, etten jaksaisi kuulla tuttavien vauvauutisia. Tuntuu kummalliselta, että samassa pinossa plalstailevien onnesta on paljon helpompi olla iloinen.

Meinasin kaatua

Sunflower11 > Olipa kamala uni! Itse näin unta mieheni ukin kuolemasta. :ashamed: Mikään ihme se ei olisi sen ikäiselle, mutta toivon kyllä hänen pysyvän keskuudessamme vielä kauan. Toivottavasti tämmöiset eivät ole enneunia!

SiSa78 > :D Aikaisin olet testin tehnyt, joten ehtii se tulos siitä muuttua. :) Plussatuulta!
 
Ootte te kyllä uskomaton tukiverkko.. :heart: Mitä tää elo oliskaan jossei tänne saisi mieltään purkaa.. :)

Aamuisen panikoinnin jälkeen kasasin itseni, tilasin etanapostilla pari testiä loppuviikoksi kotiin, jottei tulisi vahingossakaan tehtyä tsiljoonaa testiä päivässä jo nyt.. :D Katsotaan sitten josko ke/to akselilla testit tipahtais laatikkoon ja vois kokeilla josko haamulainen olis muuttunut oikeaksi viivaksi. :)
Kävin myöskin lukemassa tammikuun pinoa josta sitten huomasinkin että ku:n kanssa haamulainen tuli esiin vasta menkkojen alkamispäivänä eikä suostunut muuksi muuttumaan piiitkään aikaan, joten nythän on asiat ihan mallillaan! :) Mennään päivä kerrallaan ja koitetaan olla märehtimättä, ei se sitä asiaa kuitenkaan mikskään muuta..

Kiitos teille ihanat! :heart:
 

Yhteistyössä