Kiitos, samoin sinulle suurenmoinenelämä! Olen kai peruskasvo, joka näyttää "freesiltä" ehostettuna Ja tietty valitsin edustavimman otoksen. Tackar, nyt tuntuu kivalta!Sä olet kyllä ihan tajuttoman, lähes epätodelisen kaunis. Käsite "kuvankaunis" sai kyllä nyt merkityksen.
Olisko mitenkään mahdollista, että vaihtaisit tuon kuvasi? Se on aika karmea. Ei näy, kuin liian punaiset huulet.
Se on sinun mielipiteesi. Miksi vaihtaisin kuvani yhden tuntemattoman ihmisen mielipiteen takia? Ja minä tykkään tuosta huulipunasta ja käytän sitä muutaman kerran vuodessa erityistilaisuuksissa.Olisko mitenkään mahdollista, että vaihtaisit tuon kuvasi? Se on aika karmea. Ei näy, kuin liian punaiset huulet.
Aina yhtä kauniina. :heart:
Kiitos :kiss:Aina yhtä kauniina. :heart:
Sulla on sivuillas vissiin pikkasen luonnollisempi kuva itsestäs.
Millä sivuilla? Blogissa vai?Sulla on sivuillas vissiin pikkasen luonnollisempi kuva itsestäs.
Tosi paljon saa meikeil ym. aikaan.
Osaisinpa itsekin:/
Sä olet kaunis kuin keijukainen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23729405:
Älä ihmeessä vaihdakaan, muistin juuri, että minullahan on mahdollisuus laittaa kuvien esto.Se on sinun mielipiteesi. Miksi vaihtaisin kuvani yhden tuntemattoman ihmisen mielipiteen takia? Ja minä tykkään tuosta huulipunasta ja käytän sitä muutaman kerran vuodessa erityistilaisuuksissa.
On kyllä aika ihmeellistä jos jonkun huulipunan väri ärsyttää noin paljon. Mutta jos se on noin iso juttu, laita vaan esto.Älä ihmeessä vaihdakaan, muistin juuri, että minullahan on mahdollisuus laittaa kuvien esto.
miksi ihmeessä tulet naamakuva ketjuun irvaileen? laita oma kuvas nii nvoijaan kattoa mitä väriä sie suljaat äänen heittimiis...Älä ihmeessä vaihdakaan, muistin juuri, että minullahan on mahdollisuus laittaa kuvien esto.
Ei se mitään, ei tollanen mua haittaa. On mulla sen verran terve itsetunto että tiedän etten oikeasti ole niin karsean ruma että se nyt oikeasti jotain häiritsisi. Ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen, en mitenkään klassisen kaunis, ja rillit päässä ja meikittä massaan hukkuva harmaavarpunen, mutta meikattuna ihan suht Ok niinkuin moni muukin. Eli rumaksi sanominen ei minua loukkaa yhtään. Kauneushan on katsojan silmässä. Pääasia että olen mieheni mielestä kaunis.miksi ihmeessä tulet naamakuva ketjuun irvaileen? laita oma kuvas nii nvoijaan kattoa mitä väriä sie suljaat äänen heittimiis...
minua taas ärsyttää tuomoset jokka tullee harmaana huuteleen "ilkeyksiä"Ei se mitään, ei tollanen mua haittaa. On mulla sen verran terve itsetunto että tiedän etten oikeasti ole niin karsean ruma että se nyt oikeasti jotain häiritsisi. Ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen, en mitenkään klassisen kaunis, ja rillit päässä ja meikittä massaan hukkuva harmaavarpunen, mutta meikattuna ihan suht Ok niinkuin moni muukin. Eli rumaksi sanominen ei minua loukkaa yhtään. Kauneushan on katsojan silmässä. Pääasia että olen mieheni mielestä kaunis.
En tainnut rumaksi sanoa? Ei kuulu tapoihini arvostella kenenkään ulkonäköä.Ei se mitään, ei tollanen mua haittaa. On mulla sen verran terve itsetunto että tiedän etten oikeasti ole niin karsean ruma että se nyt oikeasti jotain häiritsisi. Ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen, en mitenkään klassisen kaunis, ja rillit päässä ja meikittä massaan hukkuva harmaavarpunen, mutta meikattuna ihan suht Ok niinkuin moni muukin. Eli rumaksi sanominen ei minua loukkaa yhtään. Kauneushan on katsojan silmässä. Pääasia että olen mieheni mielestä kaunis.
Kannattaa tuntea, sulla on siihen aihetta! Jos joku tuntematon huutelee rumaksi jossain nettipalstalla, se on subjektiivinen mielipide eikä se meinaa yhtään mitään. Peili kertoo kuitenkin totuuden, ja ne hyvät jutut joita itsessään näkee, ja jotka muut näkevät.aika mahtava homma jos tunnet nuin! olet vahva ehkä mieki tunne itteni yhtä ehjäksi?
Tämä on ihan totta oikeastaan.Joka toisella palstalla se ymmärtää ja toisella ei, asialla tai ihmisillä ei väliä. Tarpeen mukaan kääntää takkinsa.
LuultavastiMeno täällä on kuin jollain hiekkalaatikolla. Liekö jäänyt lapsena liian vähälle leikit...
KiitosOlet kaunis! :heart: Onko nuo omat hiukset, vai peruukki/pidennykset?