viikonlopun naamakuvaketju, kaikki kuvat tervetulleita

Suzyanne
[QUOTE="vieras";23728016]No mitähän minä nyt tein? Oikeesti hämmästyin tuota kameran reaktiota silmän kanssa ja joskus niihin olen ennenkin törmännyt. En kysynyt tätä pahalla Marylta. Ja miksi sinun piti ylipäätään tulla tähän kommentoimaan? Piiri pieni pyörii...[/QUOTE]

Joo ymmärrän, Ok. Tuo kysymyksen asettelusi oli vaan sellainen että tulkitsin sen arvosteluna. Mutta ehkä sitä on täällä tullut jo vähän yliherkäksikin arvostelulle, muiden varsinkin. Mutta ei häitä mitiä.

[QUOTE="vieras";23727167]Wicked Mary, onko sulla toisessa silmässä jokin vaurio tms?[/QUOTE]

on kyllä, oikean silmän pohja on rappeutunut, sitä ei voitu enää leikkauksella korjata, kun silmät leikattiin viime kesänä.

[QUOTE="vieras";23728016]No mitähän minä nyt tein? Oikeesti hämmästyin tuota kameran reaktiota silmän kanssa ja joskus niihin olen ennenkin törmännyt. En kysynyt tätä pahalla Marylta. Ja miksi sinun piti ylipäätään tulla tähän kommentoimaan? Piiri pieni pyörii...[/QUOTE]

ei mua häiritse kysymykset jos niitä tehdään ihan vilpittömin mielin, kuten sanoin tossa aiemmin silmän pohja on rappeutunut, eikä sitä voida parantaa, silmä ei ole täysin sokea, näen sillä kyllä mutta tarkkuusnäkö on tuhoutunut, aina kun kohdistan katseen johonkin näkökentän keskelle oikeaan silmään ilmaantuu tummat alueet joiden läpi en näe

Suzyanne
Toivottavasti ymmärrät itse että olet kovin viehättävän näköinen! Muotialalla työskentelen, usko mua mä tiedän :)
Elä nyt viitti kehuskella, ylpistyn. Ei mulla oo oikeestaan muuta väliä että kunhan ukko tykkää, ja että kunhan näytän sen verran ihmiseltä että kuvan voi laittaa levyn kanteen ilman että tarvii pelätä ettei kukaan uskalla kuunnella levyä. :cool:

Elä nyt viitti kehuskella, ylpistyn. Ei mulla oo oikeestaan muuta väliä että kunhan ukko tykkää, ja että kunhan näytän sen verran ihmiseltä että kuvan voi laittaa levyn kanteen ilman että tarvii pelätä ettei kukaan uskalla kuunnella levyä. :cool:
Ja aivan ihanan vaatimaton! :) ja varmasti tykkää ukko jos toinenkin. kai sitten linkität jonkun levyn kappaleen niin saa kuunnella?

Suzyanne
ei mua häiritse kysymykset jos niitä tehdään ihan vilpittömin mielin, kuten sanoin tossa aiemmin silmän pohja on rappeutunut, eikä sitä voida parantaa, silmä ei ole täysin sokea, näen sillä kyllä mutta tarkkuusnäkö on tuhoutunut, aina kun kohdistan katseen johonkin näkökentän keskelle oikeaan silmään ilmaantuu tummat alueet joiden läpi en näe
Ärsyynnyin turhaan sulle esitetystä kysymyksestä, täällä tulee tosiaan yliherkäksi. :ashamed: No alkuperäinen tarkoitukseni oli kuitenkin hyvä. :)

Mun isällä on joku ihan samantapainen juttu oikeassa silmässä, muistaakseni juurikin silmänpohja rappeutunut.

Siksi ehkä ärsyynnyin tuosta sulle esitetystä kysymyksestä, kun juuri ennen sitä joku kommentoi mun ryhdistä, ajattelin että se on sama kommentoija, ja tarkoituskin sama, kuttuilu.

Mulla mm. ryhtivika johtuu siitä mun harvinaisesta sidekudossairaudestani, enkä voi sille mitään, päinvastoin menen koko ajan enemmän lysyyn vaikka mitä tekisin. Enkä edes tiedä kuinka paljon kulumia, nivelrikkoja ja keinoniveliä mulla on 5 vuoden päästä, tai 10 varsinkaan. :(

Suzyanne
Ja aivan ihanan vaatimaton! :) ja varmasti tykkää ukko jos toinenkin. kai sitten linkität jonkun levyn kappaleen niin saa kuunnella?
No en ikimaailmassa linkitä tänne ikinä mitään, en uskalla. Siksi en mennyt tangomarkkinoillekaan kun karsinnoissa olleita voi netissä tuntemattomat kommentoida. :xmas: Livenä laulamisessa on se hyvä puoli ettei itse kuule kommentteja.

Jos haluat kuulla lauluani, niin laita yv:tä niin saat jotain linkkejä. :)

Ärsyynnyin turhaan sulle esitetystä kysymyksestä, täällä tulee tosiaan yliherkäksi. :ashamed: No alkuperäinen tarkoitukseni oli kuitenkin hyvä. :)

Mun isällä on joku ihan samantapainen juttu oikeassa silmässä, muistaakseni juurikin silmänpohja rappeutunut.

Siksi ehkä ärsyynnyin tuosta sulle esitetystä kysymyksestä, kun juuri ennen sitä joku kommentoi mun ryhdistä, ajattelin että se on sama kommentoija, ja tarkoituskin sama, kuttuilu.

Mulla mm. ryhtivika johtuu siitä mun harvinaisesta sidekudossairaudestani, enkä voi sille mitään, päinvastoin menen koko ajan enemmän lysyyn vaikka mitä tekisin. Enkä edes tiedä kuinka paljon kulumia, nivelrikkoja ja keinoniveliä mulla on 5 vuoden päästä, tai 10 varsinkaan. :(
No kyllähän täällä tulee herkäksi, niitä vähemmän vilpittömiä ihmettelyjä kyllä täällä saa osakseen jokainen.
Isälläsi on varmaan ikääntymiseen liittyvä silmänpohjan rappeutuma jota voidaan hoitaakin tai ainakin pysäyttää eteneminen.
Mulla se alkoi jo yli 10 vuotta sitten jolloin ei ollut vielä sitä pysäyttävää hoitoa kehitetty, ja toisaalta mulla oli silloin myös ikää liian vähän ettei sitä silmälääkärit uskoneet että kyseessä on silmänpohjan rappeutuma, aluksi oli vain pieniä pisteitä näkökentässä ja diagnoosi oli tunnistamaton verkkokalvon sairaus...no aikaa myöten alkoi tarkkusnäkö kadota, lopulta lääkärien oli pakko uskoa että kyse on silmänpohjan rappeutuma, jonka aiheutti voimakas liki 20 miinuksen likinäkö.
No onneksi vasen silmä näkee ja jos siihen alkaa tulla niitä pieniä pisteitä näkökenttään hoito aloitetaan heti ettei vaurio etene

"HEI"
[QUOTE="hmm";23728572]Minun mielestäni silmälaseilla on parempi.[/QUOTE]

Silmälaseilla ja muutenkin toi ylempi hiustyyli. Tosi pirteä ja kaunis :)
Tuo alempi tyyli, hiuksineen ym oli vähän "vanhentunut".

[QUOTE="Ninna";23726249]Voi Lode kun olet aina yhtä kaunis ja upea.. :)[/QUOTE]

Heh, kiitos jos niin todella ajattelit. :) Itseasiassa olin itkenyt varmaan puoli tuntia ennen tota kuvanottamishetkeä, kun oli huono päivä tuolloin. :D Siitä nuo silmät...

Yhteistyössä