Suzyanne
:heart:Suzyanne mä rakastan sun suuta aiiiiiivan liian kaunis! Miehes varmasti tykkää myös, hih =)
:heart:Suzyanne mä rakastan sun suuta aiiiiiivan liian kaunis! Miehes varmasti tykkää myös, hih =)
Toivottavasti ymmärrät itse että olet kovin viehättävän näköinen! Muotialalla työskentelen, usko mua mä tiedän:heart:
Ja tässä Wicked Marylle tarkoitettu linkki. Näkyyköhän nyt?Joo ymmärrän, Ok. Tuo kysymyksen asettelusi oli vaan sellainen että tulkitsin sen arvosteluna. Mutta ehkä sitä on täällä tullut jo vähän yliherkäksikin arvostelulle, muiden varsinkin. Mutta ei häitä mitiä.
ei yhtään kauhea, oot aina kaunis <3Madickenin vauva :heart:
Tää on kauhee kuva minusta, mutta olkoot - sopii päivän henkeen jos ei muuta
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/DSC01714.jpg
Elä nyt viitti kehuskella, ylpistyn. Ei mulla oo oikeestaan muuta väliä että kunhan ukko tykkää, ja että kunhan näytän sen verran ihmiseltä että kuvan voi laittaa levyn kanteen ilman että tarvii pelätä ettei kukaan uskalla kuunnella levyä.Toivottavasti ymmärrät itse että olet kovin viehättävän näköinen! Muotialalla työskentelen, usko mua mä tiedän
Ja aivan ihanan vaatimaton! ja varmasti tykkää ukko jos toinenkin. kai sitten linkität jonkun levyn kappaleen niin saa kuunnella?Elä nyt viitti kehuskella, ylpistyn. Ei mulla oo oikeestaan muuta väliä että kunhan ukko tykkää, ja että kunhan näytän sen verran ihmiseltä että kuvan voi laittaa levyn kanteen ilman että tarvii pelätä ettei kukaan uskalla kuunnella levyä.
Ärsyynnyin turhaan sulle esitetystä kysymyksestä, täällä tulee tosiaan yliherkäksi. :ashamed: No alkuperäinen tarkoitukseni oli kuitenkin hyvä.ei mua häiritse kysymykset jos niitä tehdään ihan vilpittömin mielin, kuten sanoin tossa aiemmin silmän pohja on rappeutunut, eikä sitä voida parantaa, silmä ei ole täysin sokea, näen sillä kyllä mutta tarkkuusnäkö on tuhoutunut, aina kun kohdistan katseen johonkin näkökentän keskelle oikeaan silmään ilmaantuu tummat alueet joiden läpi en näe
No en ikimaailmassa linkitä tänne ikinä mitään, en uskalla. Siksi en mennyt tangomarkkinoillekaan kun karsinnoissa olleita voi netissä tuntemattomat kommentoida. :xmas: Livenä laulamisessa on se hyvä puoli ettei itse kuule kommentteja.Ja aivan ihanan vaatimaton! ja varmasti tykkää ukko jos toinenkin. kai sitten linkität jonkun levyn kappaleen niin saa kuunnella?
No kyllähän täällä tulee herkäksi, niitä vähemmän vilpittömiä ihmettelyjä kyllä täällä saa osakseen jokainen.Ärsyynnyin turhaan sulle esitetystä kysymyksestä, täällä tulee tosiaan yliherkäksi. :ashamed: No alkuperäinen tarkoitukseni oli kuitenkin hyvä.
Mun isällä on joku ihan samantapainen juttu oikeassa silmässä, muistaakseni juurikin silmänpohja rappeutunut.
Siksi ehkä ärsyynnyin tuosta sulle esitetystä kysymyksestä, kun juuri ennen sitä joku kommentoi mun ryhdistä, ajattelin että se on sama kommentoija, ja tarkoituskin sama, kuttuilu.
Mulla mm. ryhtivika johtuu siitä mun harvinaisesta sidekudossairaudestani, enkä voi sille mitään, päinvastoin menen koko ajan enemmän lysyyn vaikka mitä tekisin. Enkä edes tiedä kuinka paljon kulumia, nivelrikkoja ja keinoniveliä mulla on 5 vuoden päästä, tai 10 varsinkaan.
Silmälaseilla,kaunis kuva.
Sä olet kyllä ihan tajuttoman, lähes epätodelisen kaunis. Käsite "kuvankaunis" sai kyllä nyt merkityksen.