viikonlopun naamakuvaketju, kaikki kuvat tervetulleita

[QUOTE="HEI";23728650]Silmälaseilla ja muutenkin toi ylempi hiustyyli. Tosi pirteä ja kaunis :)
Tuo alempi tyyli, hiuksineen ym oli vähän "vanhentunut".[/QUOTE]

alempi kuva on vuelta 2003 tai 2004 tuo ylempi on otettu huhtikuussa. hiukset tulee pysymään lyhkäsinnä tästä eespäin. piti kokkeilla pitkiä hiuksia :D ja kiitos kommentaista :)

Suzyanne
miksi ihmeessä tulet naamakuva ketjuun irvaileen? laita oma kuvas nii nvoijaan kattoa mitä väriä sie suljaat äänen heittimiis...
Ei se mitään, ei tollanen mua haittaa. On mulla sen verran terve itsetunto että tiedän etten oikeasti ole niin karsean ruma että se nyt oikeasti jotain häiritsisi. Ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen, en mitenkään klassisen kaunis, ja rillit päässä ja meikittä massaan hukkuva harmaavarpunen, mutta meikattuna ihan suht Ok niinkuin moni muukin. Eli rumaksi sanominen ei minua loukkaa yhtään. Kauneushan on katsojan silmässä. Pääasia että olen mieheni mielestä kaunis. :)

Ei se mitään, ei tollanen mua haittaa. On mulla sen verran terve itsetunto että tiedän etten oikeasti ole niin karsean ruma että se nyt oikeasti jotain häiritsisi. Ihan normaalin näköinen nelikymppinen nainen, en mitenkään klassisen kaunis, ja rillit päässä ja meikittä massaan hukkuva harmaavarpunen, mutta meikattuna ihan suht Ok niinkuin moni muukin. Eli rumaksi sanominen ei minua loukkaa yhtään. Kauneushan on katsojan silmässä. Pääasia että olen mieheni mielestä kaunis. :)
minua taas ärsyttää tuomoset jokka tullee harmaana huuteleen "ilkeyksiä"

aika mahtava homma jos tunnet nuin! olet vahva :) ehkä mieki tunne itteni yhtä ehjäksi? :)

--
En tainnut rumaksi sanoa? Ei kuulu tapoihini arvostella kenenkään ulkonäköä.
Huulipunasta oli vain kyse.

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.

Suzyanne
aika mahtava homma jos tunnet nuin! olet vahva :) ehkä mieki tunne itteni yhtä ehjäksi? :)
Kannattaa tuntea, sulla on siihen aihetta! Jos joku tuntematon huutelee rumaksi jossain nettipalstalla, se on subjektiivinen mielipide eikä se meinaa yhtään mitään. Peili kertoo kuitenkin totuuden, ja ne hyvät jutut joita itsessään näkee, ja jotka muut näkevät.

Ja jos joku olisikin oikeasti ruma, ei sekään mitään haittaa, jos on itsetunto kohdallaan. Positiivinen ja terveellä tavalla itsevarma ihminen ei voi ainakaan IRL koskaan olla absoluuttisen ruma. Aina ouhutaan sisäisestä kauneudesta ja se on jo klisee, mutta pätee minusta edelleen. Itsensä kanssa sinut oleva ei-niin-kaunis ihminen on viehättävämpi kuin ylpeä ja nyrpeä huippumalli.

Ollaan siis ylpeitä itseistämme, vaikka ihan vaan taviksia ollaankin. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joka toisella palstalla se ymmärtää ja toisella ei, asialla tai ihmisillä ei väliä. Tarpeen mukaan kääntää takkinsa.
Tämä on ihan totta oikeastaan.
Puskista on helppo huudella, kun ei tarvitse omalla nikillä tulla esiin.

Miten se on keneltäkään pois, jos toinen onkin lihava? Kuvat eivät kuitenkaan kerro koko totuutta.

Meno täällä on kuin jollain hiekkalaatikolla. Liekö jäänyt lapsena liian vähälle leikit...

Yhteistyössä