Onpas super ikäviä kavereita teillä
kultakimpale,
tanjuska,
memelisa
Mulle kanssa kaveri,(joka alkoi kuumeilla samaan aikaan kun mä,mutta heille tulossa kesäkuussa kolmas...) sanoi,kun aika monesti valitellut hälle elämääni ja lapsettomuutta,"että kannattasko lopettaa yrittäminen ja stressaaminen vähäks aikaa,monilla korvien välissä vika.."
Kyllä lämmitti niin mieltä! Hyvähän se itellä on,kun tulee raskaaksi jo pelkästään siitä että pesee miehensä bokserit samassa pesukoneessa..
Sitten joskus aikoinaan sanoi, mm. silloin kun esikoisensa sai,etteivät edes ala yrittämään toista ennenkuin mä olen raskaana..Kuinkas kävikään. Heille tuli toinen ja mulla syli tyhjä. "Kyllä se sunkin vuoro vielä joskus tulee..." Just niin.
Sitten viime kesänä sanoi,että alkavat yrittää kolmatta aikaisintaan sitten kun esikko lähtee kouluun eli reilun vuoden päästä. No olipa sitten jo syksyllä raskaana,ennen joulua itkien mulle kertoi...
Okei,eihän se heidän vikansa ole etten mä tule raskaaksi,mutta silti nii vihloo nuo asiat. Eihän he voi olla elämättä omaa perhe-elämäänsä jos mulla ei hommat toimi,mutta toivoisin silti hieman lämpimämpää vastausta jos valittelen kohtaloani..
Toinenkin kamu osas niin piristää kun eka tärppi tuli.." Jooh,mutta tässähän voi käydä vielä ihan miten vaan..." Kiitos. Ja niinhän siinä kävi,että km oli lopputulos.
Viena Hyvä että pikkuisen sydänäänet löytyi! Ihanaa! Tarrasukkasia vielä lähettelen!
Mur-mur Dippailitko jo?? Huiiiih!!!
Naive Toivotaan että täti eksyy sinne pian että pääsette uuteen yritykseen!!
ON: Missä on mun ovis??!! Nännit hieman arat,mutten ole tuntenut ovis-kipuja,hitto! Nyt kp 13/27 ja toissapvänä kp 11 sain melkein yhtävahvat viivat ovis-testiin. Se oli viimenen testi,enkä olet päässyt hakemaan lisää. Tänään kylläkin polille meno reilun tunnin päästä,niin siellähän se ultralla selvii,mutta silti..
Viimeksi ovuloin vasemmasta muniksesta,myös edeltävässä kierrossa follit oli vasemmassa,mutten ollu ovuloinu. Oikee munasarja on jotenkin lamaantunut tms. mut entä jos vasen ei nyt sitten toiminukaan..PRKL!!