Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
Tyttö tuollainen
Mä oon aina ollut ujo, mua on jotenki pelottanut, että jos lähestyn jotakin poikaa, niin se nauraa mulle tai ei ainakaan ota tosissaan. En oo koulun suosituin, mutten pidä itseäni mitenkään erityisen rumanakaan, mutta mulla ei ole sitä 'mainetta' joka 'oikeuttaisi' mut pokaamaan kenet vaan haluan.

Aikaisemmin olin todella ihastunut mua kaks vuotta vanhempaan poikaan, vaihdettiin katseita ja hymyiltiin toisillemme. Voisin hyvin ottaa häneen yhteyttä vaikka facebookissa, mutten todellakaan uskalla. Pelkään juuri sitä että kaikki saavat tietää ja mulle kasaantuu paineita jo pelkästään siitä että me molemmat jouduttais mun takia niin suuren huomion kohteeksi.

No ne tunteet ovat jo vähitellen hiipuneet, koska oon vihdoin ymmärtänyt ettei meillä ole tulevaisuutta. Silti joskus vieläkin mä itken itseni uneen tän pojan takia, kun muistelen sen kasvoja tai kaikkea mitä ollaan 'tehty' yhdessä tai 'koettu'. Sen sijaan, mä oon kiinnittänyt huomioni vuotta nuorempaan poikaan. Nyt musta sitten tuntuu, että mä ehkä voisin yrittää tehdä asialle jotain. Me ollaan juteltu paljon facebookissa, mutta jos utelen sen yksityiselämästä, tai siis kysyn vain jotain sen perheestä (koska olen halukas tietämään siitä enemmän) niin se sanoo joko "en kerro sulle" tai sitten se vaan häipyy sanaakaan sanomatta. Sen sijaan jos puhun sille päivän tapahtumista niin se vastailee iloisesti ja hymiöitä käyttäen. Koulussa se kuitenkin on niin suloinen, niin suloinen ilmestys et tekis mieli pyörtyä. Ja se myös tuijottaa mua paljon, mutta yritän olla katselematta niin paljon takaisin, meidän koulusta kun löytyy ihmisiä jotka saavat aikaan pienestäkin tuijottelusta todella suuren numeron... Miksei tää voi vaan olla semmoinen iisi juttu, ja kaikki olis täydellistä taikasauvan heilautuksesta? *huokaus*
 
ou mai gaad
mullon ongelma. oon ihan oikeesti rakastunu yhteen poikaan, joka on mu luokalla.. 8) haluaisin elää loppuelämäni hänen kanssaan.. hän on niin hyvännäköinen ja hyväluonteinen.. se on vilkuillu mua ja musta tuntuu etä se tietää mun tunteista koska tuijotan ja kattelen sitä paljon, punastun ku se kattoo silmiin tai vedän katseeni pois nopeaa.. hän on hymyollyt minulle kerran ja näin hänet pari kertaa kaupungilla ja hän o nähnyt ku punastun.. se kattelee aina välillä mua, kun mä katon sitä rohkeesti silmiin se kääntää katseesna pois.. mutta entäjos teen aloitteen ja hän ei pidäkään minusta, silloin voisin menettää mahdollisuuteni olla vain kaveri... haluan etä hän tekee aloitteen, etten saa rukkasia.. mutta en jaksa odottaa.. :(( mitä pitäis tehdä.. ?
 
Mä tapasin töissä miehen. Ajoin kuorma-autoa eri maakuntaan missä asuin ja tämä mies ajoi yhdistelmää. Törmäsimme usein samoissa kuorman purku paikoissa ja ensi tapaamisesta lähtien meidän välillä oli ihan järkyttävä kipinä. Mies nauratti mua jutuillaan, kiusoitteli, hymyili hurmaavasti ja taisi iskeä silmääkin, juututtiin aina pitkäksi aikaa juttelemaan ja mäkin osoitin eleilläni olevani kiinnostunut. Olin aivan lääpälläni ja tätä flirttailua jatkui pitkään. Lopulta mulla oli rohkeutta pyytää että vaihdettaisiin puhelin numeroita ja kuinka ollakkaan, pari päivää myöhemmin tää mies soitti mulle kun oltiin töissä ja pyysi kahville ajolenkin aikana (asuttiin eri paikkakunnilla). Kahviteltiin ja soiteltiin paljon. ja kerran kahvittelun jälkeen se suuteli mua....ja siitä se sitten lähti, tätä nykyä ollaan avopari. Se on aivan ihanan kutkuttava tunne kun on korviaan myöten ihastunut ensi hetkestä alkaen ja kun saa vastakaikua ihan yhtä paljon...AHH!!! :heart::heart:
 
x-Ujoneito-x
Heij...

Luokallani on yksi poika...josta tykkään todella todella paljon ja olen vain liian ujo puhuakseni tälle. Eikä hänkään taida viittiä puhua mulle, koska luulen hänen olevan iskenyt silmänsä minuun. Joten mietin ehkä tämä poika josta puhun luulee, että en edes pidä hänestä. Mutta olen liian ujo puhuakseni tälle ja kun on vaan nii vaikeeta puhua sille ku kaikki sen ja mun kaverit on paikalla D:
Se on vaa niin vaikeeta...ainakin mulle. Olen myös kuullut heidän puhuvan minusta vähän välin..ja sitte ne on alkanu kyselee tykkääks mä jostaki pojasta tai oks se hyvän näköne.. Oon pikkase hämmentyny koska ne myös välil ns. haukkuu mua ja mun kavereita... ;(
Ja siitä mulle tulee vielä epävarmempi olo...
Ja muut meidän luokkalaiset pojat vaikuttaa tietävän, että hän ehkä pitää musta.. olen vaan miettiny koska ne aina alkaa viheltää ja huutamaa ku mennää vaik tekeen kokeit samaa luokkaa kahestaa, kuten siis täs lähi aikoina tapahtu.... kuten näin

Opettaja : Ja sitte ne kolme oppilasta jotka eivät olleet tekemässä koetta viime tunnilla menee tämän opettajan mukaan tekemään sen sitte toisee luokkaa..

" Se poika siis sano mun kaverin nimen,pojan josta tykkään ja mun nimen.. Ja sillo ne alko huutaan ku mun nimi tuli esille !! "

Muut pojat : Woooo!! Anna palaa!! ( Ja vihellyksii jne.. )

Poika ( josta tyksin ) : F*ck yoh!

Vieressä istuva poika : Taisit tarkottaa khyl " F*ck YEAH!!! * Naurua *

Että sillä tavalla sitte.. Juuu ja mä olin vaa ihan ku mua ei olisikaa vaikka se alkoki vähä hymyilyttää ://
En osaa tulkita ihmisten eleitä kunnolla, varsinkaan kun se on niin vaihtelevaa.. Kun mietin joka aamu kun olen menossa kouluun " Tykkääköhän se musta...ei se vois.. " jne. Tohon tapaan.
Saatan vain olla tyhmä tän asian suhteen.. Enkä mä hirveesti haluais ihastua, kun se on tuskallista sitte tietää että se ei tykkääkään. Rakastumista en edes voisi kuvitella miten hirveää olisi menettää rakastettunsa.. Mutta tähän poikaan mä silmäni sit asetin!
Ajattelin hetken et se on vaa viikon ihastumis kohde kyl se siit sit menee.. Mut tätä on jatkunu tätä kutkuttavaa tunnetta jo viikkoja,kuukausia jopa.
Odotan sen pojan tekevän siirron, mut jos se tykkää must eikä itekkää uskalla tehä mitää ja se odotta et mä teen siirron. Kun me ei edes jutella! Tekis niin mieli mennä juttelemaan sille..
Oon jopa törmänny siihe ns. " vahingossa " jotta siit alkas keskustelu mut siit vaa synty nolo kohtaus.. kummatkaa ei pystyny sanoo mitää sit me vaa käveltii pois.

Mut jos joku vois auttaa mua tän suhteen.. ni olis kiva saada vähän answereit.. :// Ja anteeksi jos kirjoitin hiukan sekavan viestin.. toivottavasti saitte sentäs jonkun kuvaelman tästä
 
missä olen
taidampa tykätä yhdestä hyvästä kaveristani. olen kyllä tykänny jo jonkin aikaa, haluaisin tavata ja pyytää ulos, mutta se tuntuu olevan niin helvetin vaikeaa. enpä usko, että hän ottaa minua kovin vakavasti, tai ainakaan minään enempänä kuin kaverina. päättelin sen näin, kun kerran leikilläni kysyin "mentäiskö ulos?" johon sain vastauksen "no miksi ihmeessä?". Lohduttavaa tässä on, että viihdyn varsin hyvin pelkkänä ystävänäkin : ) vaikka olisikin mukavaa saada juttuun potkua...any help?
 
viiiiearailijia
Ensiksi pakko sanoa, että jo on sivu trolleilla pilattu! Voitko sä trollien lähettäjä jo oikeesti lopettaa? Ärsyttävää..

Toiseksi. Mä en todellakaan osaa sanoa että osaanko lukea niitä "signaaleja" :D Koska oon pariin otteeseen ollu aika varma että joku tykkää musta, mutta toisella kerralla hämmennyin, kun hän alkoikin seurustella yhtäkkiä jonkun kanssa. En myöskään halua tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä jos ihastumista ei olekaan.

Olin tässä lähiaikoina melkein täysin varma, että eräs luokkalaiseni poika tykkäsi musta. Se vilkuili joskus tosi pikaisesti muhun, suki hiuksiaan mun lähellä ja jutteli facebookissa aina välillä. Livenä se ei kumminkaan puhunut mulle juuri ollenkaan, ehkä paria kertaa lukuunottamatta, mutta hän tuntui hyvin vaivaantuneelta. Saatto johtua myös siitä, etten mä osannut oikeen vastata mitään hänen juttuihinsa, menin jotenkin jostain syystä lukkoon. No, tätä jatkui ehkä parin kuukauden ajan, mutta nyt hän on alkanut seurustella. Ei se mua sinäänsä haittaa. Ainoa mikä haittaa on se, että olin lähes varma, että hän tykkäsi musta, ja nyt aloin epäilemään, että oonko mä oikeesti vaan kuvitellut kaiken tai tehnyt hätiköityjä johtopäätöksiä? Olin niin varma.. Tai sitten voi olla, että kun mä suhtauduin häneen niin välinpitämättömästi ilman vastakaikua (aina kun hän katsoi muhun niin käänsin pään äkkiä) hän vaan kyllästyi, eikä jaksanut enää yrittää. Toivoisin, että asia olisi näin, sillä se, että hän olisi ollut ihastunut minuun, olisi aika imartelevaa.

Ei siitä varmaan olisikaan tullut mitään, sillä olemme ihan eri maailmoista. Ehkä sekin lienee osasyynä siihen, ettei hän koskaan tullut puhumaan mulle sen enempää livenä, jos hän nyt sitten olikin ihastunut minuun. En nimittiäin yhtään haluaisi, että se oli minun kuvitelmaani, koska jos oli, niin olenpas surkea lukemaan toisten ihastusta!
 
Minuun ihastuneet miehet ovat yleensä etoneet minua... Jostain tunnen ihan valtavaa vastenmielisyyttä ihastunutta kohtaan, mikäli en itse tunne samoin. Olin lukiossa todella inhottava eräälle pojalle, koska hän oli minuun niin silmiinpistävän ihastunut. Oikein hävettä, kun nyt ajattelee :/ Mielestäni ihastuneen miehen katse ja olemus on ällöttävä.

Ehkä tämä jotenkin yhtyy miesmakuuni, sillä pidän suorasanaisista, rohkeista ja itsevarmoista miehistä. He eivät katsele lempeästi ihastuneena viikkojen ajan ja "kuolaa" perään, vaan tulevat juttelemaan ja pyytävät treffeille. Ei tarvitse arvailla ollaanko ihastuneita vai ei :p
 
marcuz93
usean kerran olen huomannut erään tytön kaukaa katsovan minua, ja kun katson takaisin hän jatkaa katsomista suoraan silmiin. siinäpä sitä sitten toljotetaan toisiamme jonkin aikaa kunnes käännän katseeni pois. jos tyttö hymyilisi samalla selkeästi niin tietysti asia olisi aika selvä (jos hämmennykseltäni tajuaisin niin miksenpä itsekin voisi). olen edelleen epävarma siitä onko hän todella kiinnostunut..?
 
heikkikajaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö;17185379:
Miten voi olla, että aika itsevarmat tyypit( Sellaset jotka huutaa kommentteja luokassa kun opettaja puhuu) voi esittää ihastumisensa TODELLA hienovaraisesti! ?????????:0 En ymmärrä... eikö niiden pitäisi olla rohkeita ja suorasanaisia?
Köh köh onks tollanen tyyppi oikeasti itsevarma?
 
viiiiiieraaaiiillijaa
Heij...

Luokallani on yksi poika...josta tykkään todella todella paljon ja olen vain liian ujo puhuakseni tälle. Eikä hänkään taida viittiä puhua mulle, koska luulen hänen olevan iskenyt silmänsä minuun. Joten mietin ehkä tämä poika josta puhun luulee, että en edes pidä hänestä. Mutta olen liian ujo puhuakseni tälle ja kun on vaan nii vaikeeta puhua sille ku kaikki sen ja mun kaverit on paikalla D:
Se on vaa niin vaikeeta...ainakin mulle. Olen myös kuullut heidän puhuvan minusta vähän välin..ja sitte ne on alkanu kyselee tykkääks mä jostaki pojasta tai oks se hyvän näköne.. Oon pikkase hämmentyny koska ne myös välil ns. haukkuu mua ja mun kavereita... ;(
Ja siitä mulle tulee vielä epävarmempi olo...
Ja muut meidän luokkalaiset pojat vaikuttaa tietävän, että hän ehkä pitää musta.. olen vaan miettiny koska ne aina alkaa viheltää ja huutamaa ku mennää vaik tekeen kokeit samaa luokkaa kahestaa, kuten siis täs lähi aikoina tapahtu.... kuten näin

Opettaja : Ja sitte ne kolme oppilasta jotka eivät olleet tekemässä koetta viime tunnilla menee tämän opettajan mukaan tekemään sen sitte toisee luokkaa..

" Se poika siis sano mun kaverin nimen,pojan josta tykkään ja mun nimen.. Ja sillo ne alko huutaan ku mun nimi tuli esille !! "

Muut pojat : Woooo!! Anna palaa!! ( Ja vihellyksii jne.. )

Poika ( josta tyksin ) : F*ck yoh!

Vieressä istuva poika : Taisit tarkottaa khyl " F*ck YEAH!!! * Naurua *

Että sillä tavalla sitte.. Juuu ja mä olin vaa ihan ku mua ei olisikaa vaikka se alkoki vähä hymyilyttää ://
En osaa tulkita ihmisten eleitä kunnolla, varsinkaan kun se on niin vaihtelevaa.. Kun mietin joka aamu kun olen menossa kouluun " Tykkääköhän se musta...ei se vois.. " jne. Tohon tapaan.
Saatan vain olla tyhmä tän asian suhteen.. Enkä mä hirveesti haluais ihastua, kun se on tuskallista sitte tietää että se ei tykkääkään. Rakastumista en edes voisi kuvitella miten hirveää olisi menettää rakastettunsa.. Mutta tähän poikaan mä silmäni sit asetin!
Ajattelin hetken et se on vaa viikon ihastumis kohde kyl se siit sit menee.. Mut tätä on jatkunu tätä kutkuttavaa tunnetta jo viikkoja,kuukausia jopa.
Odotan sen pojan tekevän siirron, mut jos se tykkää must eikä itekkää uskalla tehä mitää ja se odotta et mä teen siirron. Kun me ei edes jutella! Tekis niin mieli mennä juttelemaan sille..
Oon jopa törmänny siihe ns. " vahingossa " jotta siit alkas keskustelu mut siit vaa synty nolo kohtaus.. kummatkaa ei pystyny sanoo mitää sit me vaa käveltii pois.

Mut jos joku vois auttaa mua tän suhteen.. ni olis kiva saada vähän answereit.. :// Ja anteeksi jos kirjoitin hiukan sekavan viestin.. toivottavasti saitte sentäs jonkun kuvaelman tästä
Hei meet vaa puhuu sil oon varma ton luettuani et se on ihastunu suhu :))
 
someone^
Oon kertonu ihastukselleni , ett tykkään siitä ( ollaa muutenki frendei ) ja sitt , ku mentiin mun perheen kaa niille nii se ei enää ees puhunu mulle ! Se kyll vilkuilee mua aina ja tällee mutt onkse kiinnostunu musta ?
 
Joo tää tulee pikkasen myöhässä mut olin lukenu ton sun jutun aikoja sitten ja sanon tohon et kiitos tosi paljon tosta. Nimittäin se autto mua sillon kyllä ja pisti mut miettimään jälkeenpäin. Ja sanon että tiesit oikein, mä tein suuren virheen kyllä, kun vaan en tienny sillo mitä se poika tarkotti.
Ja oon tässä jo vuoden miettiny ja surru sitä mitä tein, en anna sitä ikinä ittelleni anteeks. Jos sais vaan päättää, aloittaisin kaiken ton alusta ja uudelleen, tekemättä mitään, mitä katuisin. Mut tiedän että en voi sitä enää korjata, vaikka haluisinki. Se poika on nyt lähteny pois ja en nää sitä enää tuolla. Tulee kyl liian ikävä sitä, nimittäin en oo päässy siitä vieläkään yli ja tekisin vieläki mitä vaan et hän ois mun vierelläni. Mut täs kohtaa voi sanoo vaan että turha enää mitään tehdä. Mä vaan oikeesti toivoisin et hän olisi viel tääl mun lähellä, liikaa mietin vieläki niitä kaikkii mitä sillo meil tapahtu, ne muistot ei jätä mua ikinä rauhaan. Ja tää viesti on tohon " miehen/pojan näkökulma 18 v "
 
Viimeksi muokattu:
ihastunut???
niin yks mua nuorempi poika aina töllää mua tunnilla. Se sattaa töllätä motakin kertaa ainakun en kato. Kun mä kerran katoin sitä niin meijän katseet kohtas ja se ei kääntäny päätä pois onkohan mulla toivoa??? kiitos jos autatte!
 
Ihastunut poikaan :)
Se tulee samaan pöytään syömään ja kahville. Ja kirjoitti nastoilla kangas seinään mun etunimen. Joo vähä tyhmä juttu mut ku haluun tietää en onx mul mahixii siihen kundii ;)
 
Zom
Morjens!
Ongelma ois et oon ihastunu yhteen tyttöön meiän luokalta. Se ei oo mikään liian
suosittu että se ois tavallaan vähä helpompi saalis. Se kattelee mua aina tunnilla ja nauraa mun jutuille. Fb:ssä se puhuu mulle välillä ja musta tuntuu et se on kai kiinnostunu musta, ainaki vähäsen. Ollaan me aina välillä IRL kans pari sanaa tai lausetta vaihettu, mut haluisin oppii tuntemaa sen paremmin. Oon yrittäny ruveta sen kaveriks ja kai me ollaan vähä ku kavereita, mutta oisko teillä vinkkejä miten mä voisin toimia?
 
"kaisuli"
olen 14 vuotias, ja olen todella ihastunut yhteen tyttöön josta olen kiinnostunut jo kokonaisen vuoden, mutta ongelma on että en uskalla kertoa sitä hänelle. Olemme molemmat vilkuilleet toisiamme ja hänestä ja minusta huomaa että olemme ihastuneet. Miten kertoa se hänelle?
 
Koulussa on eräs poika, johon olen ihastunut hieman. Minua vanhempi hiukan. Ei niinkään kavereita olla. Olen kuitenkin aina katsellut häntä vähäsen, kun on niin hyvän näköinen jätkä:) Mutta nyt vasta tässä alkuvuodesta tunteeni häntä kohtaan on vahvistunut ja se tuntuu itsekkin oudolta? Joku hänessä viehättää minua suuresti. Se olemus ja kaikki.. hitto vie hän on niin ihana. Kuitenkin, hän on aina aina ollut hyvin hienostuneen oloinen. Sellainen välinpitämätön ja ei niinkään minuunkaan pahemmin huomiota kiinnittänyt. Ei ikinä katsonut minua juurikaan silmiin tai mitään. Mutta tässä lähi päivinä olen huomannut jotain erinlaisuutta, ei niinkään paljoa, mutta kuitenkin. Eli esimerkiksi kun tulen rappusia alas ja hän on siinä jossain lähellä edessäni, niin huomaa minut ja katsoo minua kunnolla nyt silmiin. En tosin kyllä tiedä kuinka kauan katsoo, koska en pysty katsomaan häntä kauaa ihastumiseni takia. Ja silloin tällöin jos jossain kohdataan esim olen menossä välkälle ja hän on siinä lähellä, niin oikeasti katsoo kunnolla silmiin eikä vain jotain sekunnin kestävää vilkasua. Eli tuo ihmetyttää miksi näin on alkanut tapahtua?
Katseitahan on tietty erinlaisia ja joitakin osaa tulkita hyvin, mutta tämä on ensimmäinen kerta elämässäni pojan suhteen, jonka katseita en osaa tulkita. Hän ikäänkuin vain tuijottaa, ei hymyilyä, ei muita ilmeitä, vain tuijottaa. Ja sen olen huomannut, että välillä kun huomaan hänen katsovan minua ja katson takaisin, niin hänen ilmeensä muuttuu oudoksi. Kulmat ikäänkuin menisivät kurttuun ja ilme hyvin mietiskelijän oloinen. Tai sitten kääntää katseensa pois minusta hiljaa ja tavalla kun ei olisikaan katsonut minua. Tuo jää vaan mietityttämään minua, koska hän ei ole ikinä katsonut minua tuolla tavalla, parikin kertaa päivässä ja noin kauan aina välillä. Joten haluasin tietää mitähän tuo tarkoittaa, eiköhän pidä siitä että välillä vilkaisen sitä? vai onko kyse pienestä kiinnostuksesta?

Kiitos jos joku osaisi auttaa minua:)
 
MIELIPITEITÄ
Eli siis jos mies välillä tuijottaa silmiin kuin haukka saalista ja välillä taas välttelee katsetta? ja joskus myös tuijottaa minua ns. salaa niin että kun käännyn katsomaan häneen niin hän katsoo äkkiä muualle... En tiedä mitä ajatella koska minusta käytös on aika ristiriitaista. Emme ole koskaan puhuneet toisillemme. Olen aikuinen mutta silti aika tumpelo näiden kanssa.
 

Yhteistyössä