Ruokakuvaketju

"pypylleröinen"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392887:
Täng juu :flower:

Mun eilinen iltapala...yksi niitä harvoja, mitä meillä ei syö muut kuin minä. Paitsi tietenkin koira :D Eli tunnin verran soijakastike-inkivääri-valkosipuliliemessä marinoituja raakoja naudan sisäfileviipaleita, wasabimajoneesia, hillottua inkivääriä ja rehuja
Hitto, toi liha näyttää hyvälle... Saisko vähän tarkempaa ohjetta?
 
Keittiönoita
Kieltamatta noi salaatit ja ja muutkin ruokakuvat ovat herkullisen nakoisia, ku osais vain naperrella noita.
1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.
2. Kuori (tarvittaessa) ja paloittele ne.
3. Lado niitä lautaselle.
4. Katso kaapista, löytyykö sieltä joku hedelmä ja jos löytyy, toista kohdat 2 ja 3 sillä hedelmällä.
5. Katso kaapeista, löytyykö jotain proteiinipitoista. Lihaa, kalaa, kananmunaa, papuja, juustoa...ihan mitä tahansa.
6. Lisää proteiinipitoinen aines muiden ainesten kanssa lautaselle.
7. Lorauta päälle salaatinkastiketta.
8. Syö.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23394571:
1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.
2. Kuori (tarvittaessa) ja paloittele ne.
3. Lado niitä lautaselle.
4. Katso kaapista, löytyykö sieltä joku hedelmä ja jos löytyy, toista kohdat 2 ja 3 sillä hedelmällä.
5. Katso kaapeista, löytyykö jotain proteiinipitoista. Lihaa, kalaa, kananmunaa, papuja, juustoa...ihan mitä tahansa.
6. Lisää proteiinipitoinen aines muiden ainesten kanssa lautaselle.
7. Lorauta päälle salaatinkastiketta.
8. Syö.
:D
Olet paras, I like you!
 
Keittiönoita
[QUOTE="pypylleröinen";23394534]Hitto, toi liha näyttää hyvälle... Saisko vähän tarkempaa ohjetta?[/QUOTE]
Toki. Noin ½ dl soijakastiketta, 1 tl raastettua tuoretta inkivääriä, ½ yksikyntisestä valkosipulista ja 1 rkl seesaminsiemeniä sekoitetaan keskenään. Noin 80-100 g vielä hieman jäistä naudan sisäfilettä leikataan ohuiksi viipaleiksi ja laitetaan marinadin sekaan. Annetaan olla huoneenlämmössä noin tunti ts siihen asti, että lihat ovat kokonaan sulaneita. Ei muuta. Ja tuo on siis yhden hengen annos.
 
"pypylleröinen"
kiitti, pitää koittaa joku kerta :) Mulla ois pakkasessa pari peuran sisäfilettä, kun isä niitä välillä saa tutultaan, joka niitä kasvattaa. Pitäsköhän soveltaa...
 

Yhteistyössä