Onneksi katsoin tämän ennen kauppaan lähtöä!!!! Mitä muuta sulla noissa on kuin kaalia, porkkanaa ja paprikaa? Onks toi violetti punakaalia?Aamusella jääkaappiin tekeytymään cole slawia:
Joo. Punakaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392820:Onneksi katsoin tämän ennen kauppaan lähtöä!!!! Mitä muuta sulla noissa on kuin kaalia, porkkanaa ja paprikaa? Onks toi violetti punakaalia?
Täng juu :flower:Joo. Punakaalia.
Ja sitten omenaa myös.
Meillä taitaa lounaaksi tänään tulla tacosalaattia.Minun pojanpoikani haluaa muuttaa katalimman luokse.
Yksi vilkaisu tacosalattiin ja rakastui.
Itse taas voisin kokeilla tuota marinoitua nautaa... näyttää kovin, kovin herkulliselle.
Toinenkin mokoma kilpailemassa kanssani pojanpojan rakkaudesta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392942:Meillä taitaa lounaaksi tänään tulla tacosalaattia.
Tai sitten Katalin saa lisää ruokittavia vieraita, jos tacosalaattia jäi yliToinenkin mokoma kilpailemassa kanssani pojanpojan rakkaudesta.
KitoosJääsalaattia,kurkkua,paistettua jauhelihaa (maustoin tacomauste jauheella ),kirsikkatomaatteja,valkosipuli salaattikastiketta,tacokastiketta ja cheddarjuusti kastiketta.
Tällänen laiskan päivän lounas
Minun pojanpoikani haluaa muuttaa katalimman luokse.
Yksi vilkaisu tacosalattiin ja rakastui.
Itse taas voisin kokeilla tuota marinoitua nautaa... näyttää kovin, kovin herkulliselle.
Ei vaan saada ideoitaMika tallaisten ketjujen tarkoitus on? Ajaa sinkelimiehet itsetuhoon?
eikun muistuttaa miten monta ruokalajia ja niiden varianttia onkaan olemassa. màkin olin "unohtanut" tuon hernekeiton ja tein sità tàllà viikolla. tuskin olis tullut ilman ketjua ja kuvia mieleenMika tallaisten ketjujen tarkoitus on? Ajaa sinkelimiehet itsetuhoon?
Minäkin kuolaan osaa kuvia ja mietin että en ikinä osaa noin hienoa, mutta ei se haittaa.Kieltamatta noi salaatit ja ja muutkin ruokakuvat ovat herkullisen nakoisia, ku osais vain naperrella noita.
Hitto, toi liha näyttää hyvälle... Saisko vähän tarkempaa ohjetta?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23392887:Täng juu :flower:
Mun eilinen iltapala...yksi niitä harvoja, mitä meillä ei syö muut kuin minä. Paitsi tietenkin koira Eli tunnin verran soijakastike-inkivääri-valkosipuliliemessä marinoituja raakoja naudan sisäfileviipaleita, wasabimajoneesia, hillottua inkivääriä ja rehuja
1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.Kieltamatta noi salaatit ja ja muutkin ruokakuvat ovat herkullisen nakoisia, ku osais vain naperrella noita.
Olet paras, I like you!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23394571:1. Nosta jääkaapistasi kasvikset työpöydälle.
2. Kuori (tarvittaessa) ja paloittele ne.
3. Lado niitä lautaselle.
4. Katso kaapista, löytyykö sieltä joku hedelmä ja jos löytyy, toista kohdat 2 ja 3 sillä hedelmällä.
5. Katso kaapeista, löytyykö jotain proteiinipitoista. Lihaa, kalaa, kananmunaa, papuja, juustoa...ihan mitä tahansa.
6. Lisää proteiinipitoinen aines muiden ainesten kanssa lautaselle.
7. Lorauta päälle salaatinkastiketta.
8. Syö.