Mitä teillä tehdään juuri nyt?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Mä tytön kaa kotona oon,mies lähti jo aamusta aikaseen metsälle meidän koiran kaa:)
Tyttö katselee tos mun vieres piirrettyä,just syötiin ja nyt alkoi äidillä kolottaa karkkihammasta(kaapissa osuvasti ois pääsiäissuklaata...;))
Ja kohta sitten ulos lähdetään mutta pitäähän sitä nyt vähän käydä kaksplussaa tsekkaamassa:D

Mä oon koneella (no shit sherlock :D ), mies vaihtaa pojalle vaippaa ja lähtee sitten ruokkimaan hänet, kaveri pelaa wiitä ja toinen koira leikkii vinkulelulla ja toinen norkoilee sohvanväliin tippunutta kuivalihapussia. :D

Mies kauppareissulla, ite koneella, ja tyttö1v2kk tepastelee olkkarin pöytää ympäri kännykkä korvallaan. Koira ja 2 kattia nukkuu...kuorsaus vaan kuuluu.

Mies lähti tytön kans käymää naapuris ku naapurit haluu antaa tytölle rattikelkan ja potkulaudan :) Mä istahdin hetkeks kahville.. Kamalat siivoustohinat päällänsä, illalla ois lähimpien kavereiden kanssa illanistujaista ja epävirallista kihlajaismeininkiä :D

Minä juon kahvia ja laiskottelen (lue-> olen koneella) , pojat pelaa pleikkaa. Siskon muksut ja naapurin poika myös meillä pelaamassa. Tytöt on yläkerrassa... isompi varmaan lukee ja nuorempi... hmmm.... en stressaa vielä. Edellisellä kerralla oli levittänyt vaatekaapin sisällön lattialle.

Niin ja mies on töissä.

Mies heräili just ja juo kahvia,oli yön töissä.
Tyttö leikkii nukeilla ja poneilla vessassa lavuaarissa vesileikkejä.
Kohta minä ja tyttö päikkäreille kun lupasin että saa illasta valvoa.
Mies jäänee istuu koneelle,ottaa illasta päikkärit ennen yövuoroa.
Että tällästä viikonloppu elämää vuorotyö perheessä,kaikki nukkuu ja valvoo eri aikaan:D

Ukko on kakkosvessan laatotuspuuhissa (saumausta), mä röhnötän koneella ja mietin jaksaisko siivota (no pakko se kyllä on, kun vaan sais alettua..), katit nukkuu ilmeisesti, toinen yläkerrassa ja toinen porrastasanteella.

mies pötköttelee tos vieres ja kattoo poliiseja, likka 6v pelaa netissä jotain peliä, likka 10v on jumppatreeneissä ja mä alan kohta tehdä lassea, kuhan saan itteni ylös tästä miehen kainalosta..... =)

Minä tyttöjen kanssa kotosalla, miehet mökkeilemässä, toinen kuuntelee cd:ltä lastenlauluja ja toinen nukkuu ulkona rattaissa. Tänään on pyykätty, leivottu, syöty ja käyty kaupoilla.. herätys tapahtui pikkulikan toimesta 7.00 :)

Lihan kimpale muhii uunissa ja muussi on tuloillaan. Mieheni tuli kylään ja katsoo telkkaria. Minä otin juuri ruuantekoviinilasillisen ja kohta menen tupakille.

Ei haittaa, vaikka heittäsitte paskaa silmille; en avaa sateenvarjoa.