Huvittava talon myynti-ilmoitus!

• Viestiketjun aloittaja taloja katselemassa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hups";23356149]muistanut,että tämä on kotiäitien palsta.Omalta osin jatketaan home käräjöintiä hovissa ensi kuussa.Kumma,kun sana home ärsyttää kuin sana homo niitä miehiä joilla on vähän taipumusta sinnepäin.Laitoin vähän elämää tänne,so what?[/QUOTE]

Hei, peukut sulle sinne Hämärän Rajamaille ;)

Jessus :rolleyes: Katsoin aluksi et tää on vasta rakenteilla ja ulkopinnasta puuttuu maali ja vähän muutakin. Mut ehkei sittenkään jos kerran v. 1945 ollut pystyssä. Kuvatekstit oli hilpeitä. Onkohan toimeksiantaja ottanut ne itse ja lähettäny kuvatiedostot nimikoituna välittäjälle, joka on muokkaamattomana lätkässy ne ilmoitukseen? Selittäisi noi oudot kirjoitusvirheet ja väliviivat. Kunnosta en tiedä, mut sinänsä talo on ihan kiinnostava aihio.

Meillä on vintillä samanlaisia lamppuja mikä sielä keittiössä roikku :D Ollu joskus hamaassa menneisyyessä meillä keittiössä. Kolmekkohan niitä tais löytyä ko sielä kaivelin :D

Aika pikkuset ikkunat, ei varmaan pahemmin päivä paista sisälle.

Ja iso autotalli, esim autojen DUUNAUKSEEN :LOL:

Viimeksi muokattu:
Jessus :rolleyes: Katsoin aluksi et tää on vasta rakenteilla ja ulkopinnasta puuttuu maali ja vähän muutakin. Mut ehkei sittenkään jos kerran v. 1945 ollut pystyssä. Kuvatekstit oli hilpeitä. Onkohan toimeksiantaja ottanut ne itse ja lähettäny kuvatiedostot nimikoituna välittäjälle, joka on muokkaamattomana lätkässy ne ilmoitukseen? Selittäisi noi oudot kirjoitusvirheet ja väliviivat. Kunnosta en tiedä, mut sinänsä talo on ihan kiinnostava aihio.
Voi kun olisikin niin mutta kyseisen välittäjän toinenkin ilmoitus on aivan samanlainen ;)

"iiro"
Härregyyd sentään :D Avasin linkin eilen toiselle välilehdelle ja menin sittenkin het nukkumaan, nyt kattelin, että mitä taloja on esitelty... Siis kauheeta :D Mä en meinaa uskoa. Voi tota miesparkaa.

"jaa"
[QUOTE="Vieras";23366543]Mikä on K-kaari? Tuossa toisessa talossa...[/QUOTE]

Olisko keittiön kaari? Noista kuvista vaan tulee mieleen että eikö asunnosta saa tarpeeks edustavia kuvia kun pitää ottaa kuvia jostain taloyhtiön saunatilojen suihkusta :D

Yhteistyössä