Tossa kyseisen välittäjän toinen kohde, josta löytyy muun muassa oh-sinhetki . Huonekaluja ei oo kuvattu, kun niitä ei ole mutta taloyhtiön kiuas on ainakin saatu kuviin mukaanIhan loistava! Voiko tuolta jotenkin etsiä saman esittelijän muita kohteita? Ovatkohan samaa a-luokkaa?
Etsi myytäviä asuntoja Etuovi.comistaTossa kyseisen välittäjän toinen kohde, josta löytyy muun muassa oh-sinhetki . Huonekaluja ei oo kuvattu, kun niitä ei ole mutta taloyhtiön kiuas on ainakin saatu kuviin mukaan
Voi kun olisikin niin mutta kyseisen välittäjän toinenkin ilmoitus on aivan samanlainenJessus Katsoin aluksi et tää on vasta rakenteilla ja ulkopinnasta puuttuu maali ja vähän muutakin. Mut ehkei sittenkään jos kerran v. 1945 ollut pystyssä. Kuvatekstit oli hilpeitä. Onkohan toimeksiantaja ottanut ne itse ja lähettäny kuvatiedostot nimikoituna välittäjälle, joka on muokkaamattomana lätkässy ne ilmoitukseen? Selittäisi noi oudot kirjoitusvirheet ja väliviivat. Kunnosta en tiedä, mut sinänsä talo on ihan kiinnostava aihio.
oh-pAlkuperäinen kirjoittaja löytyi!;23358649:
Mulla vie tämä linkki vain sille sivulle, johon itse pitää valita hakuehdot...Alkuperäinen kirjoittaja löytyi!;23358649:
En osaa etsiä :ashamed:Mulla vie tämä linkki vain sille sivulle, johon itse pitää valita hakuehdot...
Mutta varmaan myyjän nimellä löytyy? Kokeilen...
Ja sit on monta samanlaista kuvaa eri teksteillä; "talo-mäellä", "talo-talvi" ja "TALO"" talvimaisema" Kuinka olennaista