Huvittava talon myynti-ilmoitus!

• Viestiketjun aloittaja taloja katselemassa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="höh";23355636]aikuismaista.....tehän voitte tehdä tuosta vaikka kuinka modernin parin sadan tonnin lainalla ja jättää sen sitten isin ja äipän maksettavaksi.Siinä on luultavasti asunut vanha pappa jonka kotia ahneet perilliset myy.Parempi ruma kuin umpi homeessa.Tiedän nätin ja soman tönön jonka kiinteistöväilttäjä myi eteenpäin vaikka se on tosiiiiiiiiiiiiiiiiii homeessa,mutta päältä päin nätti,niin ilmankos se eronnu rouva sen osti......voi,lapsi parkoja.Meidän tyttö sairasti siinä ihanassa talossa kaikki mahdolliset tulehdukset ja minä myös.Jokaiselle pitäisi sattua oma rakas hometalo,nätisti rempattu edes kerran elemässä,niin osaisivat arvostaa niitä jotka asuvat vaatimattomasti.[/QUOTE]

Mutta onneks sinä edustat sitä kypsyyden kärkipäätä meidän puolestamme, eiks jeah ;)

"höh"
asuin itse siinä hometalossa 1,5....huonompi tuuri sillä joka sen osti.Kehuttiin ennen muuttoa,että ompa kuin uusi päältäpäin.....tosiaan.Kannattaa koe asua ennenkuin ostaa tuota tai yhtään mitään taloa.Tarkoitin,että rumaakin kannattaa katsoa pintaa syvemmälle eli rakenteisiiin.

"hehe"
[QUOTE="höh";23355929]asuin itse siinä hometalossa 1,5....huonompi tuuri sillä joka sen osti.Kehuttiin ennen muuttoa,että ompa kuin uusi päältäpäin.....tosiaan.Kannattaa koe asua ennenkuin ostaa tuota tai yhtään mitään taloa.Tarkoitin,että rumaakin kannattaa katsoa pintaa syvemmälle eli rakenteisiiin.[/QUOTE]

Lopeta nyt jo toi floodaaminen ja usealla nimimerkillä esiintyminen :D Jos joku ei tykkää tosta niin ei tykkää, mielipiteitä on erilaisia. Ja useimmat tässä naureskeli noille kuvateksteille.....

"vieras"
[QUOTE="vieras";23355626]Mun suosikki oli "keittiö-master". Siis mikä?[/QUOTE]

Mun taas MH-sänky. :D

Jotenkin liikuttavan ihana myynti-ilmoitus. Tekis mieli ostaa tuo romuineen. Onneksi ei ole ylimääräistä rahaa. :LOL:

mielenkiintoista
Tuosta talosta saisi varmasti remontoija hyvänkohteen.

Mutta noi kuvat on todella mielenkiintoisia, ei niissä ole niinkään taloa esitelty, vaan huonekaluja. Mulle ainakin jäi aika hatara kuva itse talosta.

Hinnasta en sano mitään kun ei ole hujakaan mikä yleinen hintataso tuollapäin on.

Ja sitten tämä yksi ihminen, ihan tosissako toivot että jokainen joutuisi asumaan homekodissa? Miksi ihmeessä, mikä sinut on saanut noin katkeraksi ja vihaiseksi.

Ja miksi ei sitä mummun taloa ja tavaroita saa myydä jos muita perillisiä ei ole eikä itsellä ole niille mitään käyttöä?
Tai saa sisustaa omaan silmäänsä nätisti jos niin tahtoo ja sen voi tehdä pienelläkin rahalla.

Ja ylipäätänsä, väitän että 99% ihmisistä on sellainen sisustus etten minä, tai sinä sitä kotiini laittaisi. Koska se heidän sisustuksensa. Ja ihan jokaisella on erilainen maku ja tyyli eikä siinä ole yhtikäs mitään vikaa.

"Pikkuinen Jättiläinen"
:D

Mutta tästäkin hyvin näkee, että myynti-ilmotuksissa monesti kuvataan niitä huonekaluja mitkä kuuluu nykyiselle omistajalle. Ihan älytöntä.. Minä ainakin haluaisin nähdä kuvan koko huoneesta että näkisi sen tilan, mutta eräässäkin ilmoituksessa oli kolme kuvaa olohuoneen nojatuolista eri kuvakulmista, ei siis muita kuvia koko huoneesta :D

"Hups"
muistanut,että tämä on kotiäitien palsta.Omalta osin jatketaan home käräjöintiä hovissa ensi kuussa.Kumma,kun sana home ärsyttää kuin sana homo niitä miehiä joilla on vähän taipumusta sinnepäin.Laitoin vähän elämää tänne,so what?

voi sua
hups, kurjaa että teille sattui hometalo. Toivottavasti asia ratkeaa.

Mutta se tuskin liittyy tähän ketjuun, aiheeseen tai noihin kuviin mitenkään. Kukaan tervejärkinen ei toivo toiselle hometaloa. Kaikki varmasti kammoavat sitä asunnossaan.

Mutta se ei silti muuta sitä miksikään että ihmiset haluavat panostaa sisustukseen ja miettivät myös sitä ulkonäköä.

Tiedätkö, minulla on hyvä ystävä joka on pahasti homeelle allerginen, ja myös hänen pienet lapsensa ovat.
Nyt he asuvat puhtaassa talossa mutta tämä silti rajoittaa heidän elämäänsä.
Ja siltikkin hän miettii niinkin turhanpäiväisiä asioita kuin sisustustaa, vaatteita ja miehiä. Ihan niiden oikeiden ongelmien lisäksi.

Yhteistyössä