ei yhteistä tulevaisuutta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dina*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dina*

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
1 518
0
36
Niin se nyt sitten on päätetty. Surettaa lasten takia ihan hulluna.. ja muutenkin pahalta tuntuu.

mutta jos se maailmanloppu tulee niin mitäpä väliä.

pää pystyyn ja nyt vihdoin nauttimaan täysillä raskaudesta, vaikka sattui kurjaan saumaan niin iloinen asia se silti on.

minä en ole koskaan ymmärtänyt, enkä tule koskaan ymmärtämäänkään näitä jotka hetken mielijohteesta päättää raskautua jollekkin ukolle ja sit ei nappaakkaan..
Tälläisissä tilanteissa se kipinä on planut siellä kauan ja yritetty raskaudella hoitaa asiat kuntoon.. ja kuinkas sitten kävikään..
lapsi ei todellakana paranna parisuhdetta.

[QUOTE="vieras";23339799]minä en ole koskaan ymmärtänyt, enkä tule koskaan ymmärtämäänkään näitä jotka hetken mielijohteesta päättää raskautua jollekkin ukolle ja sit ei nappaakkaan..
Tälläisissä tilanteissa se kipinä on planut siellä kauan ja yritetty raskaudella hoitaa asiat kuntoon.. ja kuinkas sitten kävikään..
lapsi ei todellakana paranna parisuhdetta.[/QUOTE]

Kaikki raskaudet ei ole suunniteltuja. Ja ihan yhtä oikeutettuja tänne tulemaan ne on kuin kaikki muutkin.

[QUOTE="vieras";23339799]minä en ole koskaan ymmärtänyt, enkä tule koskaan ymmärtämäänkään näitä jotka hetken mielijohteesta päättää raskautua jollekkin ukolle ja sit ei nappaakkaan..
lapsi ei todellakana paranna parisuhdetta.[/QUOTE]

no meillä nyt ei asia ollut lainkaan noin, ehkäisy petti. Abortti ei kuitenkaan tässä vaiheessa ois mulle ollut ratkaisu. Raskautumisen jälkeen vasta päätettiin antaa mahdollisuus suhteelle mutta ei siitä mitään tule, joskus on pakko luovuttaa. Ilolla otetaan lapsi vastaan :)

[QUOTE="vieras";23339885]Siis olitteko vakavassa parisuhteessa?[/QUOTE]

no on tässä nyt kuudetta vuotta yhteistä taivalta takana ja yks lapsi, mitä nyt muutama kk oltu asumuserossa.