SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
...
[QUOTE="ihmettelen";23328881]Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.[/QUOTE]

No kyllähän se juhlimista melkoisesti rajoittaa, jos raskaana on. Itse en ainakaan olisi halunnut häitä pitää raskaana ollessa.
Kiva turvonneissa jaloissa, peräpukamat kutisten viettää elämänsä romanttisinta päivää, jee jee.

"vieras"
[QUOTE="ihmettelen";23328881]Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.[/QUOTE]

Mun mielestä viimesillään raskaana oleva morsian näyttää laskiaispullalta.

karseeta
Alkuperäinen kirjoittaja niin järkkyä;23327980:
Siis kersee tuo maha nuorelle ihmisele yhden lapsen jälkeen j järjyyt hiukset. Oletko samanmoinen, kun et tajuu.

Samaa mieltä edelleen. Kuinka voi jollakin olla tuollainen maha, kun ei tuo muuten niin lihava ollut. 3-kymppisenä naiset usein kynii hiuksensa tuollaiseksi, kuin niehillä. Säälittävää, ei mitään naiseudesta jäljellä.

notkea rotta

Kuka nyt tahtoisi elämänsä tärkeimpänä päivänä näyttää muumilta?? Kun pitäisi korkokengillä kauniisti askeltaa, pitäisikin taapertaa jossain crokseissa. Siihen lisäksi mahdolliset kivut, ei voi välttämättä syödä kaikkea tai juoda skumppaakaan. Ymmärrän hyvin päätöksen lykätä häitä.

Ja mitä morsiamen tukkaan tulee, se oli kuitenkin kiiltävä ja elinvoimaisen näköinen ja sopi hänen kasvoilleen. Toisin kuin monilla pitkän tukan palvojilla joilla kasvaa päästä kaksi rasvaista karvaa, jotka on pakko säästää että on se NAISELLINEN PITKÄ TUKKA!

Kieltämättä herää myös kysymys, miltä ihmeen rekkamieheltä te näytätte jos tukan mukana lähtee naiseus? :D

"vieras"
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23328426]

Meilläkin on kyllä koira, mutta en ymmärrä tuollaista yliampuvaa hössötystä lemmikkien takia. Ei lemmikki ole mikään "hän" vaan se.[/QUOTE]

näin. eikä mulle meidän kissa oo mikään perheenjäsen vaan meidän perheen lemmikki. olihan täälä joku aika sit se järkyttävä ketju joss amoni olis ennemmin pelastanu oman koiransa hengen ku vieraan lapsen.

mulle pisti kans pahasti simään että kovasti tuntui koirat olevan tärkeämpiä kuin lapsi. laste ei juhlassa näytetty mutta koirat olivat jopa hääkuvissa mukana, lapsi ei :(

"vieras"
Juuri näin.
Sitten nämä pikkuemännät toitottavat että "meidän isännän mielestä asia on näin". Ja ovat sitten tottakai samaa mieltä. Oikein puistattaa.
kerranki samaa mieltä tän vastaajan kanssa. voi yök, mä tunnen monta naista jotka osaa muodostaa mielipiteensä vaan kuuntelemalla miestään. oikeen paistaa jutuista että taas on kuultu tämä miehen suusta.. miten joku voi olla niin tossukka ettei osaa olla ite mitään mieltä mistään :O

"vieras"
[QUOTE="vieras";23329086]lyhythiuksiset ja pallomahaiset femakot vauhdissa..[/QUOTE]
Olen hoikka ja voin vaikka istua hiusteni päällä, mutta silti en siedä nyhveröukkoja, jotka katselevat jotain satuhäitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336151]kerranki samaa mieltä tän vastaajan kanssa. voi yök, mä tunnen monta naista jotka osaa muodostaa mielipiteensä vaan kuuntelemalla miestään. oikeen paistaa jutuista että taas on kuultu tämä miehen suusta.. miten joku voi olla niin tossukka ettei osaa olla ite mitään mieltä mistään :O[/QUOTE]
Ei ne edes osaa muodostaa mielipidettään vaan peesaavat sitä junttiukkoaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336156]Olen hoikka ja voin vaikka istua hiusteni päällä, mutta silti en siedä nyhveröukkoja, jotka katselevat jotain satuhäitä.[/QUOTE]

hihi :DD joo ei mun mies ainakaan kattelis ja parempi niin :D tais pelata nettipokeria ku mä kattelin satuhäitä..

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tynnyrissäkö kasvanut?;23336175:
mikä helvetti se edes on? en oo ennen tota kuullu ikinä moista sanaa :O
Tiedän paljon murresanoja ja olen niistä kiinnostunut, mutta tuo oli mullekin ihan outo. (Pitäsköhän googlata?)

"vieras"
Mukavan tasapainoinen pari ja ihanat häät. Lyhyet hiukset sopivat morsiamelle, eivät tehneet kyllä yhtään miesmäistä. Ja mitä hittoa se muille kuuluu millainen vatsa jollakin on..?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336134]näin. eikä mulle meidän kissa oo mikään perheenjäsen vaan meidän perheen lemmikki. olihan täälä joku aika sit se järkyttävä ketju joss amoni olis ennemmin pelastanu oman koiransa hengen ku vieraan lapsen.

mulle pisti kans pahasti simään että kovasti tuntui koirat olevan tärkeämpiä kuin lapsi. laste ei juhlassa näytetty mutta koirat olivat jopa hääkuvissa mukana, lapsi ei :([/QUOTE]

Ja tv:stähän nähtiin ihan koko häät, eikös? Tuotantofirma ei mitenkään ollu valinnut vain osia juhlista nähtäväksi? :) Kyllä, kaikki tapahtuu aina just niin kuin telkkarissa näytetään ja Iltalehdessä kirjoitetaan.

Kuten jo edellä joku sanoi, porukasta oli joskus lehdessä hääkuva, jossa oli parin ja koirien lisäksi myös se poika. Mäkin muistan nähneeni sen - jäi mieleen, kun koiria hääkuvissa harvoin näkee.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336200]hihi :DD joo ei mun mies ainakaan kattelis ja parempi niin :D tais pelata nettipokeria ku mä kattelin satuhäitä..[/QUOTE]

Ai :) Meillä on aina telkkutorstai,ensin idols ja sit satuhäät :D Sylikkäin sohvalla lötkötellään,ihan hyvää viihdettä noi molemmat on. Oli sillä eilen ainakin vielä munat kun tarkistin ;) Mun mies ei näistä nettihommista oikein perusta.

"vieras"
Kirjoittaako täällä oikeasti ÄITI-ihmiset vai kaksplus-ikäiset? ... on kommentit hieman hiekkalaatikkotasoa. Hieman veikkaan ettei monellakaan täällä ole vara arvostella morsmaikun mahaa ;) No, mutta joillekin se maha voi olla tärkein asia häiden onnistumisessa... Luulis, että jokainen toivoo voivansa olla omana itsenään omissa häissään ilman pelkoa siitä, että joku tuijottaa kuinka iso pallea sulla on :D
No jos ei halua julkista arvostelua häidensä suhteen niin niistä tuskin kannattaa tehdä julkisia?! yrittää tajuta....

Niin tämähän on mielipidepalsta ja jotkut yrittävät viedä senkin ilon tästä pois.
Minun mielestä morsiammella oli karsea puku ja kauheen kynityt hiukset,ilman meikkiä näytti reippasti yli 30 vuotiaalta. Mies jotenkin alistetun oloinen ja tämä on se kuva 50 min ohjelmasta en tiedä onko se totuus!
Mielestäni minulla oli oikeus sanoa mielipide koska se on palstan henki ja he itse laittoivat häänsä kaikkien silmille :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336601]Ai :) Meillä on aina telkkutorstai,ensin idols ja sit satuhäät :D Sylikkäin sohvalla lötkötellään,ihan hyvää viihdettä noi molemmat on. Oli sillä eilen ainakin vielä munat kun tarkistin ;) Mun mies ei näistä nettihommista oikein perusta.[/QUOTE]

joo meki kattellaan yhdessä telkkaria. ei sentään satuhäitä. oikeesti kiinnostaako jotain miestä nin paljon että oikeen viettää "telkkutorstaita" sen takia. ihanko se mies koko viikon odottaa niitä satuhäitä :D ootko varma että mies on hetero?

"vieras"
[QUOTE="vieras";23336630]joo meki kattellaan yhdessä telkkaria. ei sentään satuhäitä. oikeesti kiinnostaako jotain miestä nin paljon että oikeen viettää "telkkutorstaita" sen takia. ihanko se mies koko viikon odottaa niitä satuhäitä :D ootko varma että mies on hetero?[/QUOTE]

Ei se niitä sentään koko viikkoa odota :) Enemmän se odottaa sitä idolssia :) Mutta kai tuo sit ennemmin haluaa olla mun lähellä,kun pelata jotain nettipokeria,kun emmä usko että se pelkää alkavansa tykätä miehistä vaikka satuhäät katsookin :)

Katsoin just jakson Areenasta ja musta pari vaikutti oikein kivalta :) Ei mitenkään ärsyttänyt morsiamen pikkutarkkuus. Mies oli vähän tossukka, mutta oikein suloinen ja vaikuttivat onnelliselta parilta. Suloinen pikkupoika heillä on, mutta kun koirista en itse välitä yhtään niin en kommentoi tuota koirien kanssa hössötystä ;) Mukavan oloiset häät.

Yhteistyössä