SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
täh?
Kuinka voi joku saada miehen; tuollainen mahan, tuollaiset hiukset, kuin miehellä. Perfektionisti olen itsekin, ei tuo ollut paha. Mikähän noiden miesten maku oikein on, kun kaikki kelpaa. Mulla on jo ikää ja olisin kauhuissani viiden lapsen jälkeen tuollaisesta palleasta, ihan järkky. Kait joillekin miehille kaikki kelpaa, kuten joillekin naisillekin kaikki miehet.
Mitä ihmettä sä yrität sönköttää?????

"vieras"
Mä katsoin tuon ohjelman ekan kerran tällä kaudella ja tykkäsin tosi paljon. Mun mielestä häiden eteen oli nähty tosi paljon vaivaa ja pari oli todella onnellisen oloinen. Tänne palstalle tulin ihan vaan katsomaan, oletteko te elämäänne tympiintyneet näädät mahtaneet keksiä näistäkin häistä jotain tosi järkkyä arvosteltavaa. Ja olittehan te, tyylillenne uskollisina <3 Onnellisen morsiamen vatsasta viis - tarttiskohan teidän tehdä surkeille elämillenne muutakin kuin vatsalihasliikkeitä?

[QUOTE="vieras";23327257]Mä katsoin tuon ohjelman ekan kerran tällä kaudella ja tykkäsin tosi paljon. Mun mielestä häiden eteen oli nähty tosi paljon vaivaa ja pari oli todella onnellisen oloinen. Tänne palstalle tulin ihan vaan katsomaan, oletteko te elämäänne tympiintyneet näädät mahtaneet keksiä näistäkin häistä jotain tosi järkkyä arvosteltavaa. Ja olittehan te, tyylillenne uskollisina <3 Onnellisen morsiamen vatsasta viis - tarttiskohan teidän tehdä surkeille elämillenne muutakin kuin vatsalihasliikkeitä?[/QUOTE]

:LOL:

Joo... Mun mielestä oli oikein kiva pari.

"huh"
Palstan kirjoittajilla pahoja asenneongelmia,ja kun vauvasivusto niin näyttääpä tulevaisuus hyvältä kun ja jos kasvatatte lapsistanne yhtä törkeitä ja itserakkaita juntteja mitä itse olette.
Samantien nettipalstalle kirjoittamaan ja haukkumaan vieraan ihmisen häitä ja elämää...on jääny käytöstavat opettelematta.

"heh"
Kuinka voi joku saada miehen; tuollainen mahan, tuollaiset hiukset, kuin miehellä. Perfektionisti olen itsekin, ei tuo ollut paha. Mikähän noiden miesten maku oikein on, kun kaikki kelpaa. Mulla on jo ikää ja olisin kauhuissani viiden lapsen jälkeen tuollaisesta palleasta, ihan järkky. Kait joillekin miehille kaikki kelpaa, kuten joillekin naisillekin kaikki miehet.
Sun kirjoitukses on karseeta, onks tää jotain haaskasuomea?

[QUOTE="heh";23327535]Sun kirjoitukses on karseeta, onks tää jotain haaskasuomea?[/QUOTE]

Niin, musta tuntuu että, se timmeys taitaa kiristää ainoostaan siellä korvien välissä, viiden lapsen jälkeen. Tai sit oot sen verran laiha että, näytät kasaan kuivuneelta korpulta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja niin järkkyä;23327980:
Siis kersee tuo maha nuorelle ihmisele yhden lapsen jälkeen j järjyyt hiukset. Oletko samanmoinen, kun et tajuu.
Kuule äitis oli kersee ja järjy, ja sä näytät perineen äitis piirteet. Kävittekö saman apukoulun?

"vieras"
Sukunimestä. Asiastahan en mitään tiedä, mutta Väestörekisterikeskuksen mukaan toi sukunimi on ollut entisenä nimenä yhdeksällä, viidellä kuolleella (joista kaksi miehiä) ja nykyisenä nimenä alle viidellä.

Eli ehkä se ei ole yhdistelmänimi, vaan ihan yksi sukunimi vaan väliviivalla, vähän kuten Ylä-Yrjölä. Onhan noita muitakin, kuten Korpi-Hallila, Kirkko-Jaakkola tai Soininsalon-Soininen.

Huh hah
Kirjoittaako täällä oikeasti ÄITI-ihmiset vai kaksplus-ikäiset? ... on kommentit hieman hiekkalaatikkotasoa. Hieman veikkaan ettei monellakaan täällä ole vara arvostella morsmaikun mahaa ;) No, mutta joillekin se maha voi olla tärkein asia häiden onnistumisessa... Luulis, että jokainen toivoo voivansa olla omana itsenään omissa häissään ilman pelkoa siitä, että joku tuijottaa kuinka iso pallea sulla on :D

"ojala"
[QUOTE="vieras";23327080]Ja minkä ihmeen takia kukaan niin tekisi??[/QUOTE]

Mä oisin halunnu 18-vuotiaana ottaa myös mun ädin sukunimen. Eli olis kaksoisnimi, mutta sitten meninkin naimisiin, eli otin miehen sukunimen :)

Oli kyllä tylsä jakso. Juhlapaikka näytti jotenkin ahtaalta....
Mutta, joo.. toivottavasti seuraava jakso olis pikkasen mielenkiintoisempi.

"Pikkuinen Jättiläinen"
No mua kyllä jäi häiritsemään se että eikö ne tosiaan ottanut sitä lastaan hääkuvaan mukaan, mutta koirat kyllä? :D Ehkä siinä näkyy se arvojärjestys... Tai sitten ei vaan näytetty jos lapsi otettiin vaikka myöhemmin kuviin mukaan?

Meilläkin on kyllä koira, mutta en ymmärrä tuollaista yliampuvaa hössötystä lemmikkien takia. Ei lemmikki ole mikään "hän" vaan se.

Huom harmaana
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23328426]No mua kyllä jäi häiritsemään se että eikö ne tosiaan ottanut sitä lastaan hääkuvaan mukaan, mutta koirat kyllä? :D Ehkä siinä näkyy se arvojärjestys... .[/QUOTE]

Minusta se morsian kyllä puhui että ehdottomasti haluavat koirat ja lapsen mukaan hääkuvaan. Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmiset tekevät perheiden arvojärjestyksestä tällaisen perusteella, ei voi muuta todeta.

Yhteistyössä