SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
olette todella typeriä
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä oikeen kirjoittelee? Ei uskoisi monen teistä olevan äiti, kun tuollaista sontaa kehdataan suoltaa toisten ihmisten kauniista häistä.
Mitä sitten jos koirat olivatkin pariskunnalle rakkaita?? Oli sydäntä lämmittävää katsella miten hyvää huolta hurtista pidettiiin ja luettiin heidät perheenjäseniksi. Se ei kuulkaa ole pätkääkään lapselta pois jos perheeseen kuuluu rakkaita lemmikkejäkin. Lapsellekin riittää varmasti rakkautta. Hyvä ettei täällä hysteerisimmät ole jo lastensuojeluilmoitusta tekemässä kun "koirat pääsi hääkuvaan, mutta lapsi ei".

simfa
[QUOTE="ihmettelen";23328881]Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.[/QUOTE]

Itse en todellakaan menis raskaana naimisiin. En siksi etten vois juoda, vaan siksi että raskaus ei todellakaan ollut unelmaa mulle. Viikolle 17 väsytti niin paljon etten muuta tehnyt kuin nukkunu. rv 20 alkoi jatkuvat supistukset, ja viikkosta 27 valvoin lähes joka yö aamuyöhön asti. Tohon jos ois häät tunkenu, niin hulluksi olisin tullut...

Yhteistyössä