"vieras"
Ketä kiinnostaa sun ukkosi kommentit? Paskaset kalsongit jalassa röhnöttää sohvalla ja arvostelee muita.Oisko ollu 26v. Mun mies sano heti, et näyttää yli 30veeltä.
Ketä kiinnostaa sun ukkosi kommentit? Paskaset kalsongit jalassa röhnöttää sohvalla ja arvostelee muita.Oisko ollu 26v. Mun mies sano heti, et näyttää yli 30veeltä.
Voi hitsi, hetikö SUN miehesi sano! No SUN mies on varmasti AINA oikeasssa, pitäähän sen mielipidettä uskoa...Oisko ollu 26v. Mun mies sano heti, et näyttää yli 30veeltä.
Enpä kuullut halusi lapsenkin mukaan ja tosiaan sitä ei sitten ainakaan näytetty. Mutta kuten sanoinkin niin ehkä ne otti lapsen kuvaan myös mukaan myöhemmin? Jos taas ei ottaneet niin kyllä se minusta kertoo jotakin niistä ihmisistä, eikö sinusta?Minusta se morsian kyllä puhui että ehdottomasti haluavat koirat ja lapsen mukaan hääkuvaan. Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmiset tekevät perheiden arvojärjestyksestä tällaisen perusteella, ei voi muuta todeta.
Kyl se sano et haluu EHDOTTOMASTI KOIRAT MUKAAN KUVAAN........ ja RoopenAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;23329056:Enpä kuullut halusi lapsenkin mukaan ja tosiaan sitä ei sitten ainakaan näytetty. Mutta kuten sanoinkin niin ehkä ne otti lapsen kuvaan myös mukaan myöhemmin? Jos taas ei ottaneet niin kyllä se minusta kertoo jotakin niistä ihmisistä, eikö sinusta?
lyhythiuksiset ja pallomahaiset femakot vauhdissa..Juuri näin.
Sitten nämä pikkuemännät toitottavat että "meidän isännän mielestä asia on näin". Ja ovat sitten tottakai samaa mieltä. Oikein puistattaa.
johanna tukiainenkin oli raskaana ja siksi sen maha on vieläkin hieman turvoksissa.Kaikille Heidin mahasta nipottaville tiedoksi, että morsian todellakin oli raskaana häiden aikaan.. muistaakseni marraskuussa sai toisen lapsensa.
Minusta kanssa se puku oli ihana, vielä kun mielivärini on vihreä. Harmitti vaan siinä kuvauksessa kun tuuli pyöritti sitä pukua. Toivottavasti ottivat sisätiloissa toisen kuvan.Häät oli kaukana rennosta meiningistä, jo järjestely oli pikkutarkkaa nipotusta. Noh, suotakoot se toisille. Mutta hääpuku oli todella ihana, olisin voinut samanlaisen laittaa vaikka omiin häihinikin.