SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23328695]Ketä kiinnostaa sun ukkosi kommentit? Paskaset kalsongit jalassa röhnöttää sohvalla ja arvostelee muita.[/QUOTE]

Juuri näin.
Sitten nämä pikkuemännät toitottavat että "meidän isännän mielestä asia on näin". Ja ovat sitten tottakai samaa mieltä. Oikein puistattaa.

minusta oikein mukavat häät ja kivanoloinen pari :)

mä tykkäsin siitä kans, että morsiammella oli selkeet ajatukset mitä halusi ja uskalsi myös pitää päänsä ja teki sen viel niin, ettei ollut minusta töykee tai ilkee mitenkään.

ja tanssi iskänsä kanssa hienosti lopussa .

kaikkea hyvää tällekin parille toivottelen, jos sattuisvat näitä lukemaan :)

"ihmettelen"
Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.

"vieras"
[QUOTE="ihmettelen";23328881]Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.[/QUOTE]

No en minäkään menisi raskaana naimisiin. Oli näky mikä tahansa. Haluan itse olla häideni keskipisteenä, enkä pelkan mahani!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23328858]Voi hitsi, hetikö SUN miehesi sano! No SUN mies on varmasti AINA oikeasssa, pitäähän sen mielipidettä uskoa...
MUN mies ei ees katsoisi mitään Satuhäitä. On kuitenkin enemmän naisten ohjelma...[/QUOTE]
On kyllä melkonen mammanpoika ukko, jos satuhäitä tuijottaa ja arvostelee morsianta.

Minusta se morsian kyllä puhui että ehdottomasti haluavat koirat ja lapsen mukaan hääkuvaan. Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmiset tekevät perheiden arvojärjestyksestä tällaisen perusteella, ei voi muuta todeta.
Enpä kuullut halusi lapsenkin mukaan ja tosiaan sitä ei sitten ainakaan näytetty. Mutta kuten sanoinkin niin ehkä ne otti lapsen kuvaan myös mukaan myöhemmin? Jos taas ei ottaneet niin kyllä se minusta kertoo jotakin niistä ihmisistä, eikö sinusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;23329056:
Enpä kuullut halusi lapsenkin mukaan ja tosiaan sitä ei sitten ainakaan näytetty. Mutta kuten sanoinkin niin ehkä ne otti lapsen kuvaan myös mukaan myöhemmin? Jos taas ei ottaneet niin kyllä se minusta kertoo jotakin niistä ihmisistä, eikö sinusta?
Kyl se sano et haluu EHDOTTOMASTI KOIRAT MUKAAN KUVAAN........ ja Roopen:D

"vieras"
Tältä parilta oli syksyllä lehdessä kiitokset häävieraille ja mukana kuva, jossa oli hääparin ja koirien lisäksi myös poika. Eli ei ole poikaakaan unohdettu, vaikka poikaa ei telkkarissa näytettykään valokuvausvaiheessa.

Huom harmaana
[QUOTE="vieras";23329086]lyhythiuksiset ja pallomahaiset femakot vauhdissa..[/QUOTE]

Lyhyet hiukset löytyy mutta pallomahasta ei tietoakaan. Ja on muuten mukavaa ajatella ihan omilla aivoilla eikä siteerata sitä kaikkitietävää isäntää :tirsk:

"vieras"
[QUOTE="ihmettelen";23328881]Mut miks häitä piti siirtää sen takia että morsian ei tahtonut olla häissään raskaana?:eek: Pilaako raskaus nyt muka häät? Mun mielestä raskaana oleva morsian on kaunis näky.[/QUOTE]

Kaikilla raskaus ei ole helppoa aikaa. Olisi ollut aika tylsää itselläkin järjestellä häitä saati viettää niitä, kun joutui olemaan paljon levossa. Yksinkertaisesti järjestelyjen tekeminen olisi ollut hankalaa, saati se, että olisi joutunut makoilemaan suuren osan häistään.

Häät oli kaukana rennosta meiningistä, jo järjestely oli pikkutarkkaa nipotusta. Noh, suotakoot se toisille. Mutta hääpuku oli todella ihana, olisin voinut samanlaisen laittaa vaikka omiin häihinikin.

"vieras"
Heillä oli viisi lasta eli neljä koiraa ja poika. Itselläni ei ole koiraa ollut, mutta olen huomannut, että joillekin se koira on kuin vauva tai pieni lapsi jolle lässytetään kuin pikkuvauvalle. Ehkä olisin lässyttäjä itsekin, jos olisi se koira.
Muuten kiva pari ja sellainen joka ei varmaan heti ole ottamassa eroa toisistaan. Mies tavallinen, rauhallinen mies jota ei niin vaimon hermoilut ärsytä ja vaimo voi rauhassa olla oma itsensä. Tähän pariin pystyin itse samaistumaan, vaikka olenkin paljon isompi kuin vaimo ja hiuksetkin on siitä toisesta ääripäästä. Mutta niitä koiria en ymmärtänyt monessakaan kohtaa, mutta eipä itselläni sellaista olekaan koskaan ollut. Pitäisköhän hommata joku koira ja antaa sille nimeksi NicoPetteri;)

"Niinaina"
[QUOTE="vieras";23328909]No en minäkään menisi raskaana naimisiin. Oli näky mikä tahansa. Haluan itse olla häideni keskipisteenä, enkä pelkan mahani![/QUOTE]

Niin sinä itse, ette te yhdessä. Mutta näinhän se naisilla tahtoo olla; "minun juhlat", joissa mies on vain pakollista rekvisiittaa.

"vieras"
Häät oli kaukana rennosta meiningistä, jo järjestely oli pikkutarkkaa nipotusta. Noh, suotakoot se toisille. Mutta hääpuku oli todella ihana, olisin voinut samanlaisen laittaa vaikka omiin häihinikin.
Minusta kanssa se puku oli ihana, vielä kun mielivärini on vihreä. Harmitti vaan siinä kuvauksessa kun tuuli pyöritti sitä pukua. Toivottavasti ottivat sisätiloissa toisen kuvan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23327991]Kuule äitis oli kersee ja järjy, ja sä näytät perineen äitis piirteet. Kävittekö saman apukoulun?[/QUOTE]

Mikä on apukoulu? Oliko niitä silloin kun sinä olit nuori?

Yhteistyössä