SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mielettömän kaunis hääpaikka ja hääpaikan koristelut + viitat jne. Hyvin suunniteltu ja upeasti toteutettu. Morsiamen puku oli hänelle sopiva, kaunis :). Lisäksi olin mielettömän ihastunut ajatukseen, että vielä joillain ihmisillä on lapsenkin syntymän jälkeen koirat perheenjäseniä =).

Täydet 10 pistettä näille häille =).

"minä"
[QUOTE="vieras";23326918]Musta melkein normaali. Morsian on kyllä aikamoinen kontrollifriikki.[/QUOTE]

Ja itse et olisi, jos järjestäisit häitäsi, ja niistä vielä leikattasiin vain sopivat kohdat telkkariin. En ymmärrä miksi ihmiset lähtevät tähän ohjelmaan. Hääjuhlien järjestäminen on kuitenkin stressipuuhaa ja helposti saa ihmisestä ärtyisän tai kontrolloivan kuvan.

fsdfds
nätti häämekko,nätit koristelut mutta jos on kaksi vuotta valmistellut häitä niin miksi ihmeessä ei ole valmistellut myös itseään? noin nätti ja avoin mekko olisi näyttänyt upeammalta kun morsio olisi treenannut itseään:vatsalihaksia,selkää,käsiva rsia. Nyt löllyi pahasti. kaikenlisäksi huono ryhti.

"nii"
[QUOTE="vieras";23327018]Miksi morsiamella oli ennestään jo tuollainen sukunimiyhdistelmä?[/QUOTE]

Siks ku sen äiti oli 5v sitte menny uudelleen naimisiin ja toi nainen oli ottanu sit sen äidin nykysen sukunimenki

karseeta
Kuinka voi joku saada miehen; tuollainen mahan, tuollaiset hiukset, kuin miehellä. Perfektionisti olen itsekin, ei tuo ollut paha. Mikähän noiden miesten maku oikein on, kun kaikki kelpaa. Mulla on jo ikää ja olisin kauhuissani viiden lapsen jälkeen tuollaisesta palleasta, ihan järkky. Kait joillekin miehille kaikki kelpaa, kuten joillekin naisillekin kaikki miehet.

v
Olisi mielenkiintoista nähdä tuo nainen 10 vuoden päästä (ja kenties toisen lapsen jälkeen).
Jos ei tee kropalleen mitään mahtaa olla aikamoinen omena myöhemmin.
Toi puku olisi kyllä vaatinut ylväämmän ryhdin ja enemmän tiimalasi-vartaloa.
Muuten ihan kivat häät, tuikitavalliset ja yllätyksettömät tosin.

[QUOTE="vieras";23327080]Ja minkä ihmeen takia kukaan niin tekisi??[/QUOTE]

Jos vaikka isäpuolesta on tullut lapselle läheinen tai vähän niinkuin isä niin haluaa sitten itselleenkin,vähän niinkuin kunnianosoituksena,ottaa miehen nimen.

"vieras"
[QUOTE="minä";23327034]Ja itse et olisi, jos järjestäisit häitäsi, ja niistä vielä leikattasiin vain sopivat kohdat telkkariin. En ymmärrä miksi ihmiset lähtevät tähän ohjelmaan. Hääjuhlien järjestäminen on kuitenkin stressipuuhaa ja helposti saa ihmisestä ärtyisän tai kontrolloivan kuvan.[/QUOTE]

Hääpari muutaman kerran itsekin sanoi, että morsian on perfektionisti, joten ei tuo nyt tainnut pelkästä leikkauksesta johtua.

"vieras"
[QUOTE="nii";23327042]Siks ku sen äiti oli 5v sitte menny uudelleen naimisiin ja toi nainen oli ottanu sit sen äidin nykysen sukunimenki[/QUOTE]

Oliko tuo mies, jonka kanssa tanssi ja luovutti, biologinen isä vai isäpuoli?

"vieras"
Ulkoiset puitteet oli tiptop mutta morsian jotenkin väärän pukuun ahtautunut
[QUOTE="vieras";23327157]Noin kontrollifriikin morsiamen olis luullut olevan viimesen päälle timmissä kunnossa hääpäivänään.[/QUOTE]

ihan
[QUOTE="vieras";23327171]Oliko tuo mies, jonka kanssa tanssi ja luovutti, biologinen isä vai isäpuoli?[/QUOTE]

oli biologinen isä. Minun korviini särähti, kun morsian puhui koirista käytäen sanaa"hän" ja sulhasesta sanaa "se" ! Pikkuisen arvojärjestys viturallaan...

kivat häät
Siis mikä teitä joitain vaivaa?? Kyllä täytyy olla pokkaa kun viitsii täällä arvostella morsiammen mahaa,hiuksia,miestä,hääkuvaa,perheenjäseniä...uskomatonta.Katsokaa peiliin,katsokaa omaa elämäänne..taitaa olla täydellistä?
Todella ihana pari oli,ja aivan loistavaa että jollain muullakin vielä lapsen jälkeenkin koirat perheenjäseniä niinkuin joku ei niin arvosteleva tuolla aikaisemmin jo kirjoittikin.Kaunis hääpaikka ja puku,kivan oloinen rauhallinen mies ja nainen määrätietoinen,ei mikään nössykkä.
Paras jakso tähän mennessä <3 <3

plm
[QUOTE="nii";23327042]Siks ku sen äiti oli 5v sitte menny uudelleen naimisiin ja toi nainen oli ottanu sit sen äidin nykysen sukunimenki[/QUOTE]

No eihän ollut. Äidin sukunimi oli Hyvärinen ja morsiamen Jaakkola-Andersson.

"kuku"
Alkuperäinen kirjoittaja kivat häät;23327218:
Siis mikä teitä joitain vaivaa?? Kyllä täytyy olla pokkaa kun viitsii täällä arvostella morsiammen mahaa,hiuksia,miestä,hääkuvaa,perheenjäseniä...uskomatonta.Katsokaa peiliin,katsokaa omaa elämäänne..taitaa olla täydellistä?
Todella ihana pari oli,ja aivan loistavaa että jollain muullakin vielä lapsen jälkeenkin koirat perheenjäseniä niinkuin joku ei niin arvosteleva tuolla aikaisemmin jo kirjoittikin.Kaunis hääpaikka ja puku,kivan oloinen rauhallinen mies ja nainen määrätietoinen,ei mikään nössykkä.
Paras jakso tähän mennessä <3 <3
Sinun häät?

Yhteistyössä