SATUHÄÄT 10.3. - ketju

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"pieras"
ZZzzzzZZZZZzzzz... Mies on joko tosi tossun alla tai tosi fiksu! Ei saa tehdä mitää, muija hakee kalvosinnapit sun muut. Ja esittää jonkun tanssin isänsä kanssa... Morsiammen häät!

"vieras"
[QUOTE="vieras";23326896]Ensimmäinen normaali, tasapainoinen ja mukavan oloinen hääpari tällä kaudella :)[/QUOTE]

Musta melkein normaali. Morsian on kyllä aikamoinen kontrollifriikki.

[QUOTE="pieras";23326903]ZZzzzzZZZZZzzzz... Mies on joko tosi tossun alla tai tosi fiksu! Ei saa tehdä mitää, muija hakee kalvosinnapit sun muut. Ja esittää jonkun tanssin isänsä kanssa... Morsiammen häät![/QUOTE]

No sitä ne varmasti on. :D Niin monet muutkin häät tuntuvat olevan, ainahan sitä kuulee kun morsiamet selittää että nää on MUN häät ja MUN päivä prinsessana jne.. :p en oikein tykkää siitä, mun mielestä pitäis olla jotenkin kuitenkin yhteinen juhla. Mutta voihan se olla, että jotkut miehet vaan ei välitä.

"hih"
[QUOTE="vieras";23326896]Ensimmäinen normaali, tasapainoinen ja mukavan oloinen hääpari tällä kaudella :)[/QUOTE]

Mun mielestä se viljami ja Carolina oli ainoot normaalit :D Mutta mielipiteistä ei voi kiistellä ;)

"Vieras"
jotenkin hämäsi kun mies ihan tossun alla,nainen jopa sanoi sille että hyvin sä tsemppasit,siis häiden lopussa...huh huh ihan kun mies ois koira myös!
Sit puhu siitä et mies sisäistää asioita hitaasti yms... en tajua!

Yhteistyössä