Lilli88 > Ei Terolutit aina estä ovista. Itse ovuloin joulukuussa vasta Terolut-kuurin aloittamisen jälkeen ja tärppäsikin sitten. Tuo raskaus meni kuitenkin varhaisesti kesken. Todistetusti kuitenkin voi ovuloida Terojen aikaankin, varsinkin jos ovis on aloittaessa ihan tuloillaan. Himokkuus kertoo oviksen olevan tosi lähellä, joten on teillä toivoa. Plussatuulia! :wave:
Pitkäkiertolaisten kannattaa harkita kuurin aloittamista pari päivää ohjeistettua myöhemmin. Toki kannattaa gynelta asiasta kysyä onko ok. Pääasia lienee kuitenkin kierron säännöllistäminen ja alkavan raskauden tukeminen, joten yleensä ei ole niin päivän päälle.
Ninni-Ilona > Sitä vartenhan täällä pinossa ollaan, että voi tarvittaessa purkaa. :hug: Nuo nivuskivut on mullekin tuttuja, jopa sellaiselta ajalta kun munikset on olleet ihan normaalin näköiset. Kuuluu siis pakettiin, joten todennäköisesti ei ole huolta muista kiusoista. Usein kuulemma kolmannesta Terolut-kierrosta tärppää eli kyllä sulla toivoa sen osalta on.
Sulla on muutenkin kiertoja vielä niin vähän, että kannustan sinua keksimään muuta ajateltavaa pään kasassa pitämiseksi. Tiedän, että on vaikeaa. Niin oli tuossa vaiheessa minullakin vaikka mulla yksi lapsi ennestään onkin ja Terolutit sain vasta yk11 kiertoja säännöllistämään. Lähete hoitoihin lähti kolmisen kuukautta myöhemmin ja viime perjantaina oli eka aika, joten puoli vuottakin on vielä lyhyt aika. En siis tarkoita vähätellä ja toivon, ettei teidän tarvitsisi odotella näin kauan. Haluan vaan kannustaa ja kertoa, että yli vuodenkin kestävästä odottelusta selviää kyllä. Tsemppiä!
Saa nähdä jääkö kierto tosiaan ovuloimattomaksi. Joitain oviksen lähetymiseen viittaavia oireita on alkanut ilmaantua ja petipuuhatkin on maistuneet. Koitan silti ola innostumatta ja keskityä nauttimaan hyvin voivasta parisuhteesta voimia keräillen. Ensi kierrossa voi olla koettelemuksia tulossa, jos tyypillisen herkästi hormoneihin reagoiva kehoni päättää ilmaista itseään sivuvaikutusoireilla. Toivottavasti mieheni ihanuus jatkuu silloinkin vaikka olisin räjähdysherkkä kiukkupesäke.
Aamiainen vuoteeseen pitkien aamu-unien päätteeksi eilisen tapaan saattaa hyvinkin lääkitä minua siedettävämmäksi hormonittareksi.