Ambrosia85: jostain luin sen vinkin halkaisemisesta, kuulemma täytyy olla terävät sakset ja varovainen, mutta pitäisi onnistua. Itse en ole vielä kokeillut, kun tikut säästetään tuleviin kiertoihin. Sen verran pessimistisellä asenteella olen liikkeellä pitkien kiertojen kanssa, etten usko noiden 30 riittävän kovinkaan pitkään.... Hintahan ei noilla päätä huimannut, kun testejä 30+10 maksoi alle 5euroa...
Namppis88: Montako terolut-kiertoa sulla oli ja kuinka lyhyeksi kierrot niiden kanssa jäivät? Mietin samaa kuin ambrosia85, kun mullekin vain sanottiin, että syödään puoli vuotta joka tapauksessa, tuli tätivierailut tai ei... Saitko oviksen tikutettua? Mutta onnea tasoittuneesta kierrosta, ja hyvä että labrat oli ok =)
anni776: Minä ainakin sain terot helposti kerrottuani taustat, vaikka yrityskiertoja nyt onkin vähän. Kannattaa rohkeasti mennä lääkärin juttusille. Itselläkin se jännitti, käynnin jälkeen lopputulos järkytti, mutta nyt on vaan tyytyväinen kun tietää totuuden.
Omaan napaan ei mitään uutta, tätiä odotellaan... Eilen oli vihlaisukipuja vasemmalla puolen, mutta koska ultrassa ei johtofollikkelia näkynyt, en usko että se kummittelua kummempaa kipua on. Mielikuvitus tekee vain temppujaan
Mulle voi listaan laittaa:
Ninni-Ilona......kp17/39-46......25v...1. lapsi....yk3.... ja 1. terolut-kierto