L
Liljana
Vieras
[QUOTE="Vieraana";23334644]Kaada vaikka kassillinen paskaa mun niskaan mutta mä en ikäpäivänä kitkuttaisi tuilla kotona vuosikausia. En muuttaisi tästä hyvästä ok-talosta omalla suojaisella pihalla mihinkään kaupungin vuokraläävään kännisten ja narkkien keskelle. Niin paljon kun lapsiani rakastankin niin mua ei ole tehty olemaan vuosikausia kotona ilman järin suuria älyllisiä virikkeitä. Se ei ole kenenkään etu, ei lapsien eikä mun, että mä turhaudun, kyllästyn ja äksyilen joka asiasta. Silleen siinä nimittäin käy kun elämä rajoittuu riittävän pitkään kotitöihin ja hiekkalaatikolle, ehkä kahvitteluun muitten kotiäitien kanssa. Kumpikin lapsi on aloittanut hoidossa 1,5 vuotiaana ja se on ollut meille just hyvä.[/QUOTE]
Tiedätkö, meilläkin on omakotitalo ja suojainen piha, ei minuakaan kerrostaloon narkkien keskelle saisi =). Minä en laske "vuosikausiksi" kohdallani noin kolmea vuotta, josta herrajestas pian puolet jo mennyt (!!!). Näitä vuosia ei jälkeenpäin takaisin saa, ei vaikka kuinka kaipaisi.
Jotenkin ihmetyttää, että heti on kuppi täynnä kun vauvan kanssa on alle vuosi oltu kotona. "Ei minusta ole kotiäidiksi! Pää hajoaa!". Mitä vittua?!?
Aika julmaa minusta, jos oman lapsen seura tekee noin hulluksi ihmisen
.
Tiedätkö, meilläkin on omakotitalo ja suojainen piha, ei minuakaan kerrostaloon narkkien keskelle saisi =). Minä en laske "vuosikausiksi" kohdallani noin kolmea vuotta, josta herrajestas pian puolet jo mennyt (!!!). Näitä vuosia ei jälkeenpäin takaisin saa, ei vaikka kuinka kaipaisi.
Jotenkin ihmetyttää, että heti on kuppi täynnä kun vauvan kanssa on alle vuosi oltu kotona. "Ei minusta ole kotiäidiksi! Pää hajoaa!". Mitä vittua?!?
Aika julmaa minusta, jos oman lapsen seura tekee noin hulluksi ihmisen