vueas
[QUOTE="Lissu";23333483]Olen vähän samoilla linjoilla ap:n kanssa. Ymmärrän että lapsettomuus on suuri suru ja lapsettomalle ihmiselle maailman tärkein asia, mutta ei muiden silti tarvi raskauttaan häpeillä tai piilotella. Yhtä lailla heidän raskautensa on heille maailman tärkein asia, eikä siinä ole mitään väärää. Hienotunteisuutta puolin ja toisin.
Tekstari keskellä yötä ei ole mun mielestä mikään ongelma. Puhelimen saa pois päältä niin halutesssaan. Tai jos se täytyy pitää päällä hätätapauksien vuoksi, niin voihan sitä laittaa tekstiviestin merkkiäänen äänettömälle/piippaukselle, niinkuin itse teen.[/QUOTE]
Asioitahan voi yksinkertaistaa, jos haluaa, mutta niiden monimutkaisuus ei silti siitä katoa.
Tekstari keskellä yötä ei ole mun mielestä mikään ongelma. Puhelimen saa pois päältä niin halutesssaan. Tai jos se täytyy pitää päällä hätätapauksien vuoksi, niin voihan sitä laittaa tekstiviestin merkkiäänen äänettömälle/piippaukselle, niinkuin itse teen.[/QUOTE]
Asioitahan voi yksinkertaistaa, jos haluaa, mutta niiden monimutkaisuus ei silti siitä katoa.