V
"vieras"
Vieras
Sanon mamu-vastainen, koska joku viisas valisti ettei saa sanoa rasisti.
Kuinka moni teistä oikeesti henk.koht. tuntee mamuja? Tuntemiseksi en laske sitä jos naapurissa asuu somali tai tytön luokalla on irakilainen tms. Voin kertoa että mun isä on mamu-pakolainen, koko 28 vuoden Suomessaoloaikansa tehnyt töitä. Elättää itsensä ja nykyisen, suomalaisen avovaimonsa. Mun isä on yks arvostetuimpia ulkomaalaisia Helsingissä! Sai joskus porttikiellon erääseen ravintolaan kun joku suomalainen kävi kiinni ja isä puolustautui. Ravintolan omistaja joutui perumaan porttikiellon koska menetti kaikki asiakkaat sen porttikiellon myötä.
Ainoa rikos mihin mun isä on koskaan syyllistynyt, oli kotimaassaan kun kieltäytyi ampumasta oman veljensä. Sitten 10 vuoden päästä kun mun isä jää eläkkeelle, joutuuko teidän mielestä pois Suomesta koska nauttii sosiaalietuuksia (eläkettä minkä eteen on tehnyt töitä lähes 40 vuotta, enemmän kuin moni suomalainen)? Tosin musta tuntuu että mun isä tekee SUOMESSA töitä niin kauan ku hänessä henki pihisee. Ja ei ole pizzanpaistaja, vaan on logistiikka-alalla. 
Noi teidän jutut on niin...Miten sen sanois... Lapsellisia!
Noi teidän jutut on niin...Miten sen sanois... Lapsellisia!