Voi kun ootte niin ihqui :kiss:
Eipä tullut lekurista hyviä uutisia, keuhkot edelleen limaa täynnä, tulehdusarvo ei oo laskeut, mutta ei onneks oo paljoa noussutkaan, joten uus antibiootti kehiin, pitää äkkiä nyt sitten googlettaa et onko haitallinen, kun en kehdannut meidän perheen omalääkärille raskaustoiveista mainita :O Itse käyn sillä siis toosii harvoin, kun perussairauksia ei oo, mutta ukkokulta käy muutaman kerran vuodessa verenpaineen takia. Kai mä ajattelin, et se rupee ukolta sit seuraavalla kerralla kyselee, joko on pulla uunissa ja sit jos ei oo, niin raukka saa kaameet suorituspaineet asiasta
Hystis, maaifriend :kiss: Komppaan minäkin muita ja toivon sulle rauhaa piinailuun. Mut kaikki nuo ketutus ym. fiilikset voi aivan hyvin johtua
the plussastakin. Itse oon aina ollut kammottava hormonihirviö :stick::kieh: kaikissa raskauksissani ihan alusta loppuun saakka, vaikka moni sanookin, että ennen plussaa ovat olleet niin seesteisiä että
Ja täällähän sitä saa purkautua ihan täysin rinnoin, kuten itsekin olet mulle sanonut. Kaveri, elä heitä sitä kirvestä vielä kaivoon, voi olla että jodut sitten sen vielä muutaman päivän kuluttua sieltä noutamaan
Mur-mur Kiitos :kiss: Olin kyllä tosiaan ihan hämmästynyt et ovisplussa pärähti jo nyt, näillä kp:illä se on mulle tosiaan harvinaista, yleensä plussa tullut vasta kp 17 aikasintaan, josko se nyt sitten mitään tietää..Ai niin, tän kierron tekee myös erittäin mielenkiintoiseksi se, etten päässytkään folliultraan, kun gynen vast.otto ois ollut vasta kp 15 eli eilen ja sehän ois ollut liian myöhäistä, kuten nyt olikin. Joten en siis nyt tiedä oliko siellä edes johtofollia yhtään vaiko useampia...No, revitään tästä kuitenkin sen verran positiivista, että eipähän kierto nyt ainakaan veny, oli sitten folli tai ei
Mites teille, onko miehen kanssa asiat sovittu..? Aattelin vaan tuosta sun suklaajutusta, että taitaa eripurat olla historiaa :heart: Onkos sullakin oili ovella? Laitoin muuten aamulla väärät peuhupäivät meille, ma,ke ja to ovat oikeat, mutta täytyy yrittää vielä tänään ukkeli kellistää..josko enää tämmönen keuhkotautinen röökimuija kelpaa ees
Tosin mulla on kyllä ääni lähtenyt, nyt sellanen seksikäs bonnietailor..eilen just totesin, et voisin lähtee tekee kovat tienistit puhelinlinjoille, jos vaan muuten kunto ois parempi
Nyt pitää ruokkia lapsukaiseni, palaan taas olkkariin paremmalla ajalla :wave: