+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Omaa napaa,anteeksi!
Tässäpä tämänaamuinen ovistestini. Vähän on vielä haaleampi kuin tuo testiviiva mutta eikös joku sanonut että olisi kokemusta että Davideilla ei välttämättä edes tule vahvempaa/tasavahvaa viivaa? Nyt on siis ko 10/11 ja kovin on valkovuotoista meninkiä ja vatsatuntemuksiakin löytyy... Mulla kierto yleensä 26-28 päivää. Mitä ootta mieltä? Tiirailemisiin ;)

]Aijaa.com - 7527199.jpg]
[/URL]

Viimeksi muokattu:
macy gray: Näyttää muuten samalta tuo testi! Harmi kun ei lue valmistajaa... Siitähän sen tietäis =)

Miimau: Mulla ei ole kokemusta noista puikkotesteistä. Mulla on joskus ollu niitä Davidin liuskatestejä ja ne oli surkeita! Noissahan ei välttämättä ole sama herkkyys kuin liuskoissa. Jospa ovatkin herkempiä ja siten näyttävätkin vahvempia plussia kuin ne Davidin liuskat. Liuskalla toi olis ihan varmasti plussa, mutta mä muistelisin, että jotkut tollaset puikkomalliset ovistestit oli normaalia herkempiä... Kokeile vielä huomenna, niin sit näkee tummuuko vielä lisää =)

Sunflower11
Miimau: No jos nue puikkomalliset on samoja kuin ne liuskat niin tosiaan plussa varmaan niinkuin sisa sanoi.. KAnnattaa kokeilla tosiaan vielä huomenna ja jos mahdollista ni tarkistaa cb:llä :) Omasta plussasta en ihan heti olis lähtenyt uskomaan et on ovis+

Alavatsa kipuilee :( Mistä lie sitten (ei raskaudesta koska vasta dpo2), mut hommailujenkin jälkeen jää semmonen tunne alamahaan/kohtuun tai jonnekin.. :ashamed:

SUNFLOWER:Mulla oli tosi kipee vatsa tässä tärppikierrossa oviksen jälkeen monta päivää

MIIMAU: Plussaksi minä tuon tulkitsisin. Mulla oli kp 12 samanlainen viiva, tulkitsin plussaksi, ja kun olin tosi kipee kp 14, testasin vielä ja tuli TOOOOOOSI vahva viiva, mutta ovis taisi olla jo silloin? ihan varma en ole siis että kumpi se plussa oli, taatusti ainakin kp 14 oli +
Pistänkin kuvat niistä, Davidin liuska siis kyseessä ja aina olen tulkinnut jo tuollaisen melkein yhtävahvan plussaksi. Kipujen mukaan olisi kp 14 ollut jo ovis joten silloin tuo kp 12 tisti olisi ollut plus (lupaa plussan 24-48h ennen ovista)

^Tässä siis minkä sain kp 12

^ ja tämä kp 14. En siis tiedä oliko ovis kp 14 vai vasta kenties kp 16?

Niin ja molemmat hyötykäytettiin ahkerasti, ja tärppi tuli :D

Viimeksi muokattu:
Kiitos paljon kommenteista :flower:!!!! Ja kiitos vielä kuvistakin Neiti-81 - aika samanlaiselta näytti tuo sun kp 12 testi eli pitääpä tässä vielä testailla pari päivää ja seurailla miltä viiva näyttää. Kaikki mahdollisuudet hyödynnetään tietysti :p

Sunflower11
^ mullahan oli se davidin testi melko hailakka (kuva taitaa olla siellä ovistesti-kuvien joukossa) kun digillä sain plussan. Seuraavana päivänä oli paljon tummempi se liuskan viiva.

Maira: Kuulumisia ootellaan :popcorn:

ON: Mulla ei ole se viiva muuttunut mihinkään kahdessa päivässä : / Ei siis suuntaan, tai toiseen... Ärsyttävää :kieh: No ei auta kun ootella taas muutama päivä ja testata sit uudestaan... Ja vieläkin tulee pientä tuhrua :| Huoh... Taitaa täti olla muuttanu meille pysyvästi.

Tässä tän aamuinen testi:

Sisa: Kyllä minunkin mielestä viiva on tummempi. Oletko sä pyytänyt lähetettä labraan? Noita vuotoja kun näyttää olevan tuolla odotuspuolella aika useallakin. Ja kun tuo sun tiputtelu edelleen jatkuu. :)

Mairalla myös jännä tilanne! :popcorn:

tsemppiä kaikille muillekkin!!! :heart:

Leo rv12+3:heart:

Sisa78: Mikä tuo on jossei plussa? Oletko sä tehnyt digiä tai käynyt terveysasemalla ottamasa verikoetta? Alkuraskauden vuodot on normaaleja. Tsemppiä!:flower:

Missäs se Mairan digitulos viipyy? Ei tässä yhtään uteliaita olla.... ;) :saint:

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tiirailijoille :flower: Ihanaa kun te vanhat pinolaiset jaksatte käydä meitä täällä moikkaamassa =) :heart:

Mullahan on siis täällä ja kp 12 menossa ja edelleen tiputtelee... Mä en voi käsittää, että mistä ihmeestä toi viiva voi tohon testiin tulla tässä vaiheessa kiertoa :confused: Tein myös digin tosta samasta näytteestä (aamupissa) ja se näytti vaan Raskaana 1-2 viikkoa... En ymmärrä. Eli en voi mitenkään olla tullut raskaaksi viime kierron oviksesta. Tein r-testin sillon dpo 15 ja se näytti negaa. Ton digin mukaanhan mä oisin tullu raskaaksi joskus sillon kun menkat alkoi ja varmasti ei olla menkkojen aikaan peittoja heiluteltu! Ja miten ihmeessä sillon vois mitään ovista ollakaan... Tää homma on ihan täysi mysteeri ja siksi mä luulen, että kyse on jostain muusta kuin normaalista raskaudesta :( Ja uskokaa pois, mä haluaisin olla raskaana ennemmän kuin mitään muuta :heart: Tarttee varmaan ens viikolla soitella neuvolaan, jos pääsis verikokeeseen tai jotain...

Sisa78 Ihme juttu... Oletteko harrastaneet seksiä juuri ennen menkkoja? SIittiöthän voi elää jopa viikon ja jos oletkin ovuloinut myöhemmin/kaksi kertaa? Sehän selittäisi tuon digilukeman... Tai sitten sulla on jäänyt km:sta raskausmateriaalia kohtuun... Sinuna soittaisin jo neuvolaan, ettei mitään tulehdusta tule kun vieläkin vuotelee... :hug:

Huldasharks: On kyllä heiluteltu peittoja vähän ennen menkkoja, mutta toinen ovis siihen aikaan kierrosta tuntuu niin kovin epätodennäköiseltä.... Siks mulla on käyny mielessä juuri se, että mulla ois ollu kemiallinen raskaus viime kierrossa ja siitä ois sitten jääny jotain raskausmateriaalia kohtuun. Menkat oli nimittäin aika niukat. Eli sopis hyvin siihen, että kaikki ei oli tullutkaan ulos. Tosin sitä mä en sitten ymmärrä, että miksi r-testi sillon dpo 15 näytti negaa :confused: Mairalle gyne oli kyllä sanonu, että joskus hCG voi nousta vielä varhaisen km:n/kemiallisen jälkeenkin. Eli jospa tää on sitä...

Maira: Mitä kuuluu? Mikä tilanne? Täällä jännitetään ja odotetaan sun tulosta :D:popcorn:

Sisa78: Jospa sulla olis hedelmöittyminen tapahtunut paljon myöhemmin kun itse luulit. Ei ole mitenkään harvinaista, että ultrassa selviääkin, että hedelmöittyminen on tapahtunut reilu viikkoa myöhemmin kuin itse luuli oviksen olleen. Mäkin tiesin tarkkaan ovulaation ajankohdan ja ekan haamujen haamun sain dpo 10 ja silti varhaisultran mukaan hedelmöittyminen oli tapahtunut tästä vielä 4 päivää myöhemmin. Eli olisin silloin muka plussanut jo 2+6, dpo 6. Terkkari epäili tosin tämän mahdollisuutta, maanantaina mennään np-ultraan jossa kaikki varmistuu.

Mutta jospa sulla olisi tosiaan ovis ollut myöhemmin ja hedelmöittyminen siitä sitten vielä eteenpäin??? Pidetään peukkuja, että kävi kuinka kävi asia selviäisi tässä lähipäivinä. Kurjaa tuollainen odottelu. Ota terveyskeskukseen yhteys ja sano, että pakko päästä hcg määritykseen. Jos vielä tänään pääsisit verikokeeseen ja maanantaina uusiksi selviäisi onko hcg nousussa vai laskussa???

Sisa78 :O Onpas kyllä erikoinen tilanne sinulla! Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä terveyskeskukseen ja käydä sinne antamassa näyte. Toivottavasti siellä olisi nyt sittenkin kuitenkin jotain jännää tapahtunut ja tilanne kääntyisikin plussaksi.
Tsemppiä hirveesti!

Minä pyörin täällä vielä, kun kävin antamassa verinäytteen labraan ja odottelen nyt tuloksia. Kunhan sieltä saan tuloksen, niin saan päätökseen tämän jutun.

Tsemppiä ja plussatuulia :)

Yhteistyössä