prkl ukko ja sen mielipiteet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akka.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akka.

Vieras
minä haluan lisää lapsia, mies ei halua. Mies ei halua käyttää kondomia. Mulle ei passaa hormonit. miehen mielestä voisin mennä sterilisaation, just joo... miksei se ite mee kun se on se osapuoli joka ei enää lapsia tahdo?? Sen munaa ei kuulemma kukaan silvo... Minä en piuhojani ole vielä valmis tukkimaan.. eikä mun ikä tai lapsiluku täytä sterilisaatio vaatimuksia..

joo, pienempi toimenpide miehelle, mutta mua ihmetyttää tuossa se, että etkö aio olla miehen kanssa yhdessä myöhemmin kun kerran mies ei lapsia halua ja sinä taas haluat etkä sen takia voi mennä sterilisaatioon?

Sanoin omalle ukolle, että se saa mennä putket laittaa poikki koska minä oon lapset hoitanut ja raskausajat kärsinyt.Vähintään reilua näin. Ja kerroin myös että seksin saa sitten hakea muualta jos tämä järjestely ei kelpaa.

[QUOTE="vieras";23141797]joo, pienempi toimenpide miehelle, mutta mua ihmetyttää tuossa se, että etkö aio olla miehen kanssa yhdessä myöhemmin kun kerran mies ei lapsia halua ja sinä taas haluat etkä sen takia voi mennä sterilisaatioon?[/QUOTE]

toki tahdon olla mieheni kanssa mutta silti en ole valmis niin suureen asiaan kun sterilisaatio 24-vuotiaana. Mutta enhän minä voi siihen mitään vaikuttaa jos mies haluaisi tehdä sterilisaation. Mutta onneks on sen verran "peloissaan" munastaan että ei sellaista menee ikään tekemään.

Onko mies sitten jo 30 tai 3 lapsen isä? Muutenhan hänkään ei steria saa.

Ja sterissä ei leikata munaa, siinä tehdään palleihin pieni viilto.

Yhteistyössä