tuntee alenmuutta.helppo sitten haukkua toisia.Alkuperäinen kirjoittaja täh;23129014:Miten niin ap:la huono itsetunto? On vaan ilkeä ja tyhmä ja ruma ihminen.
Kieltämättä tuo vähä mitä ap on kommentoinut viittaa siihen ettei oikein itsetunto ole kohdillaan. Tai sitten kaikki johtuu väsymyksestä tms. Mutta anyway tuollaisesta ajattelutavasta voi päästä eroon jos vain itse haluaa. Päättää vaan lopettaa sen. Jokainen kuitenkin on vastuussa itsestään eli jokaisen on itse päätettävä lopettaa synkät ajatukset ja varsinkin jos vielä myrkyttää ilmapiiriä omilla mustilla ajatuksillaan. Mutta sitä ennen on tiedostettava että se on ongelma.tuntee alenmuutta.helppo sitten haukkua toisia.
Ja on ihmisiä, jotka on menettäneet juurikin perheensä! Miten sitten iloitaan perheestä?Alkuperäinen kirjoittaja tiedätkö;23125357:että ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät ole toisiaan poissulkevia asioita? Se, että näyttää kiiltokuvalta ei tarkoita, että miettis vain omaa ulkonäköään. Inhosin aikoinani yhtä ylipirteää koulukaveria, joka oli aina niin innokas. Sitten aikuisiällä tutustuin häneen sattuman kautta ja opin tuntemaan, että hän on oikeasti sellainen. Ja oli kokenut todella rankkojakin asioita.
Ja jos jonkun nuoren perheen ryhmähali ärsyttää ja tuntuu tekopyhältä, niin se on aika surullista. On ihmisiä, joilla on rankkojakin elämänkokemuksia ja he oikeasti iloitsevat perheestään ja ajasta heidän kanssa.
Sellaiset ihmiset yleensä välttävät menemästä perhetapahtumiin tai paikkoihin, joissa on paljon perheitä. Ainakin siihen asti, että ovat toipuneet menetyksestään. Eivät he edellytä, että perheelliset pysyttelisivät neljän seinän sisässä, jotta perheensä menettäneille ei tulisi paha mieli.Ja on ihmisiä, jotka on menettäneet juurikin perheensä! Miten sitten iloitaan perheestä?
Silloin on tottakai suruaika. Mutta se että jää vatvomaan niitä asioita loppuelämänsä ei auta yhtään ketään. Eräs ystäväni juuri laittoi fb-statukseensa hyvän viisauden; Onnellinen ihminen ei sure sitä, mitä häneltä puuttuu, vaan iloitsee siitä, mitä hänellä on!Ja on ihmisiä, jotka on menettäneet juurikin perheensä! Miten sitten iloitaan perheestä?
Enhän niin väittänytkään, että perheellisten pitäisi pysytellä neljän seinän sisässä. Kysyin, miten iloitaan perheestä, jonka on menettänyt viitauksena siihen, että lainaamani henkilö kirjoitti:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23129884:Sellaiset ihmiset yleensä välttävät menemästä perhetapahtumiin tai paikkoihin, joissa on paljon perheitä. Ainakin siihen asti, että ovat toipuneet menetyksestään. Eivät he edellytä, että perheelliset pysyttelisivät neljän seinän sisässä, jotta perheensä menettäneille ei tulisi paha mieli.
Mun täytyykin kysyä tuota asiaa yhdeltä naapurustossa asuvalta naiselta, kun seuraavan kerran hänet tapaan. Hän menetti onnettomuudessa koko perheensä ja mitä olen hänen puheistaan ymmärtänyt, niin hän kyllä iloitsee siitä ajasta, jonka sai olla perheensä kanssa.Enhän niin väittänytkään, että perheellisten pitäisi pysytellä neljän seinän sisässä. Kysyin, miten iloitaan perheestä, jonka on menettänyt viitauksena siihen, että lainaamani henkilö kirjoitti:
"On ihmisiä, joilla on rankkojakin elämänkokemuksia ja he oikeasti iloitsevat perheestään ja ajasta heidän kanssa."
Voi toista <3 Mä kirjotin yhteen kommenttiin kans tutustani joka menetti vaimon ja lapset kolarissa. Elämä ei oo reilua ei... Mutta uskallettava vaan tarpoa kohti uusia seikkailuja.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23129999:Mun täytyykin kysyä tuota asiaa yhdeltä naapurustossa asuvalta naiselta, kun seuraavan kerran hänet tapaan. Hän menetti onnettomuudessa koko perheensä ja mitä olen hänen puheistaan ymmärtänyt, niin hän kyllä iloitsee siitä ajasta, jonka sai olla perheensä kanssa.
Tai sitten vaan rehellinen, päinvastoin kuin moni muu täällä.Alkuperäinen kirjoittaja täh;23129014:Miten niin ap:la huono itsetunto? On vaan ilkeä ja tyhmä ja ruma ihminen.
eräs rouva kun jäi leskeksi, sanoi niin kauniisti siitä, "vaikka ikävä on kova, yritän iloita siitä että sain 50 onnellista avioliittovuotta, kaikilla ei ole"Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23129999:Mun täytyykin kysyä tuota asiaa yhdeltä naapurustossa asuvalta naiselta, kun seuraavan kerran hänet tapaan. Hän menetti onnettomuudessa koko perheensä ja mitä olen hänen puheistaan ymmärtänyt, niin hän kyllä iloitsee siitä ajasta, jonka sai olla perheensä kanssa.