***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

AJ
Kamomilla Mä oon sun kanssa kyllä samoilla linjoilla, vaikka kuulunkin tuohon 12, jolla vasta 3 yk käynnissä. Itse ainakin olen sitä mieltä, että alussahan tässä ollaan tän yrityksen kanssa vaikka tietysti plussaa kovasti toivonkin. Mutta tietysti jokainen on tämän kanssa omanapainen ja niin täytyykin olla. Itseäänhän tässä jokainen on raskaaksi itseään hankkimassa. Tottakai sitä täällä tsempataan toisia, mutta oma napahan se kaikkein tärkein on. Ymmärrän kyllä ärtyisyytesi, koska yrityskertoja sinulla on jo jokunen takana ja ottaa varmasti päähän, kun joku ensimmäisen kierron jälkeen marisee, ettei koskaan meille..., mutta... täällä jokaisella on sama tavoite, tavoite raskautua. Toisilla vaan se käy helpommin kun toisilla, valitettavasti. Toivon sinulle sydämestäni plussaa, mutta tottakai toivon sitä enemmän itselleni, niinkuin kaikki meistä täällä. Sinäkin ihan varmasti toivot itsellesi raskautta enemmän kuin kenellekään muulle, yk:sta huolimatta.

ON: Kp jo yli 20 ja oloja on kumpaankin suuntaan. Olen päättänyt olla kyttäämättä oireita ja olen siinä oikein hyvin onnistunutkin. Testaan vasta selkeästi menkkojen mahdollisen poisjäännin jälkeen, ehkä joskus kp 32-34. Tämä viimekierron piinailujen jälkeen. Tällä kertaa en halua enää hailukoita plussia ja haamuja vaan ihan oikean plussan tai menkat. Pää ei kestä sellaista epävarmuutta että onko vai onko sittenkään. Menkatkin on parempi vaihtoehto.
 
Matilda kiitokset pahoitteluista, vaikka en niitä ollenkaan nyt tarvitse, koska näitä menkkojahan minä odotinkin kuumeisesti alkavaksi :D nyt sitten voi reippain mielin lähteä toiseen yritykseen hiukkasen paremmalla "keskittymisellä" ja sormet ristissä toivon, että nyt todella onni potkaisisi =)

Tälläisinä aikoina toivoisi että kierto olisi lyhyt ettei tarvitsisi ootella niin pitkään, mutta muuten olen taas aina tykännyt että on pitkät kierrot, että saa olla pitempään ilman vuotoa koska vuodan aina sen 7-8 päivää.. Jos sitä ensi viikon loppupuolella sitten aloittaisi tikuttelun kaiken varuilta.
Onneksi meillä mieskin on innolla mukana tässä asiassa, yksi ilta kyselinkin että joko menee hermot minun vaahtoomiseen, mutta hän vain naureskeli ja sanoi että ole sitä edes semmoseksi ajatellut vaan itsekkin tykkää kun puhun näistä mielessä myllertävistä asioista :heart:

Sannuli toivotaan kovasti että nuo sinun tuntemukset viittaisivat raskauteen ja täti pysyttelisi poissa ;)

Sannuli huomasinkin juuri tulleen viestisi että täti olikin kurvaillut paikalle :( pahoittelut ja toivotaan että nyt tässä kierrossa sitten tärppi kävisi :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Olen osittain samaa mieltä kanssasi Kamomilla . Näin yli puolen vuoden yrittämisen jälkeen voi todeta, että eipä olisi toisen tai kolmannen yk:n jälkeen tullut mieleenikään, ettei tärppiä ehkä tulekaan... Ja turha kenenkään on väittää etteikö ikä vaikuttaisi. Jos joku 23-vuotias 2 yk:n jälkeen vaipuu epätoivoon, niin sit kieltämättä alkaa ärsyttämään :headwall: . Mutta jokainen murhe on tietysti suhteellinen. Parikymppisenä ei vielä tiedä sitä mitä 10 vuotta myöhemmin tietää. Niin se vaan menee kaikille.
Ja onhan nää palstat tietty sitä varten, että jokainen voi omista murheistaan avautua. Siirryn itsekin sitten tuonne pitkään yrittäneiden puolelle, kun jään yksin tänne :mad: .

Mairalle oikein mukavaa minilomaa =) !

ON: Ei mitään uutta. Odottelen vaan että päivät kuluisivat ja pääsisi ovista pongailemaan. Illalla on viinit nautittu ja aamu aloitettu greippimehulla.
 
Kamomilla: Olen kyllä sun kanssa samaa mieltä tuosta valituksesta. Vaikka mä olen varmaan se pahin valittaja. Suurin osa monella tosta valituksesta on ehkä sitä että ei halua toivoa liikaa ja yrittää sitten sillä tavalla pitää jalat maanpinnalla. Ymmärrän kyllä että se ärsyttää. Kuitenkin jokainen meistä tietää varmasti tuon raskautumissysteemin ja että joskus se kestää ilman mitään syytä/vikaa. Kun jotain asiaa toivoo oikein paljon niin joskus vaan tulee noita ketutuksia että ei tästä mitään tule. Ja tän palstan tarkotushan on saada vuodattaa ihan kaikenlaisia tuntemuksia, sekä negatiivisia että positiivisia ja myöskin ärsytystä.
AJ: Mäkin olen päättänyt olla kyttämättä oireita. Kuitenkin huomaan kyttääväni: /
ON: Täällä ei mitään. Viikonlopun odotusta on ilmassa=) Mahassa samat juilinnat mitä aina ennenkin...
 
Pistepirkko: Ei se nuoruus mikään tae nopeasta raskautumisesta ole. Esikoista yritettiin melkeen vuosi vaikka olin silloin vasta 21-vuotias. Ja toinen ois saanut tulla vaikka heti perään, varsinaista yritystä takana nyt n. puoli vuotta (pitkien kiertojen vuoksi vasta yk4) Lääkärin mukaan pco on pahentunut niin että raskautuminen ilman apuja aika epätodennäköistä. Mutta onneksi clomeista oli apua :) Kannattaa heti käydä lääkärillä tsekkaamassa tilanne, sillä jos esim. ovulaatiota ei tapahdu on turhaa odottaa vuosi ennen lääkärille menoa...
 
Pistepirkko: Ei se nuoruus mikään tae nopeasta raskautumisesta ole. Esikoista yritettiin melkeen vuosi vaikka olin silloin vasta 21-vuotias. Ja toinen ois saanut tulla vaikka heti perään, varsinaista yritystä takana nyt n. puoli vuotta (pitkien kiertojen vuoksi vasta yk4) Lääkärin mukaan pco on pahentunut niin että raskautuminen ilman apuja aika epätodennäköistä. Mutta onneksi clomeista oli apua :) Kannattaa heti käydä lääkärillä tsekkaamassa tilanne, sillä jos esim. ovulaatiota ei tapahdu on turhaa odottaa vuosi ennen lääkärille menoa...
No ei missään nimessä ole tae. Mikään ei ole. Tarkoitin vaan, ettei se ainakaan helpommaksi tässä iän karttuessa muutu eikä hedelmällisyys ainakaan lisäänny :| .
 
Heippa, ja hyvää perjantaita!! :)

KAMOMILLA, puhut täyttä asiaa! Onhan se nega/menkat aina kova pettymys, mutta kyllähän jokainen kuumeilija varmaan tietää, että ei se tärppi välttämättä heti käy.. On tosiaan ihmisiä jotka yrittävät pitkään tai jäävät kokonaan lapsettomiksi, joten ihan muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen ei kannattaisi vielä vaipua ihan synkinpään epätoivoon! Toki tämä on helpommin sanottu kuin tehty, ihmismieli on kumma, kun jotakin haluaa oikein kovasti, ei päähän oikein muuta mahdu.. Mut ymmärrän sun ärsyyntymisen.

Tuo punkku-juttu on oikeesti huippu, mikäs sen ihanempaa kuin nauttia tuota jumalten juomaa ja samalla toivoa parasta ;)

Sannuli, voi harmi, täti se aina masentaa tulollaan, mokamakin akka!!
Paitsi marialle se olikin hyvä juttu :) Nyt vaan uutta kiertoa elämään ja toivomme tietty parasta!
Minnuskalle onnea painonpudotuksesta! Rautainen mimmi olet :D
Matilda ja Pistepirkko, ei voi muuta sanoa kuin että tsemppiä, yritetään yhdessä jaksaa, joohan? :)

Tiitulainen, viimeksi eilen itsekin mietin, että haluanko tosiaan toisen :D Hajoilin kaupassa tuon esikoisen kanssa, tyttö oli taas niin vauhti päällä että huh huh!! Toivottavasti tuottaa sulle tulosta oviksen tikutus.

Mun piti aamulla tarkistaa se nega, ja eihän se siitä ollut mihkään muuttunut :) Että menkkoja odottelen ja uutta kiertoa. Selkä taas vihoittelee, mutta nytpä voikin hyvällä omallatunnolla vetäistä kunnon Burana-kuurin, jospa asettuis sillä.

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on? Me varmaan ollaan ihan kotosalla, sunnuntaina on meillä asuntonäyttö, joten se aamu menee siivotessa ja sitten häippästään ulkoilemaan jonnekin näytön ajaksi.
 
Kiitoksia teille kaikille :)

Täällä odotellaan sitä ovulaatiota saapuvaks ja kovasti ollaan nesteenpoistajaa ja paljon protskuja syöty ja juotu greippimehua tulevaan ovulaatioon :) mittari näytti tänään tuossa puoli tuntia sitten 108,8Kg ja huomaa kyllä että syö nesteenpoistajaa kun saa vessassa ravata kokoajan ja juomassa vettä :)
 
AJ
Kamomilla Et varmasti ole ketään pahasti loukannut ja niinkuin Matilda sanoi, tämä palsta on tarkoitettu ihan kaikenlaiseen vuodatukseen, siihen negatiiviseenkin. Ja oikeasti toivon sinulle paljon onnea ja tsemppiä tässä raskautumis asiassa. Aivan täysin sydämin:)

Minnuskalle paljon tsemppiä painonpudotukseen, hienosti oletkin jo painoa tiputtanut :)

Violalle tsemppiä asuntokauppoihin :)

Omassa navassa ei muutoksia.
 
********LAUANTAI 5.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 39/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 36/35 *yk17
Jarenah..................poika 10/05....................kp 31/30 *yk 6
Viola80...................tyttö..............................kp 31/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 29/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 29/28-29 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 29/40 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 25/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 22/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 19/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 19/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 17/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 15/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 9/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 8/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 8/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 7/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 7/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 6/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 4/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08....................kp 4/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 3/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 3/30 *yk 2




PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo8

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Moi kaikille !!!
Nopsaan kävin vähän lueskelemassa täälläkin, ja huomasin tuon " pitkä yritys vs. lyht yritys keskustelun " en siis lukenut kun vain tämän viimeisen sivun vähän silmäillen, koitan ottaa vähän paremmin selvää mistä on kyse myöhemmin.
Mutta muistan selvästi tuon tunteen kun itsellä on jo tosiaan muutaman kuukauden päästä vuosi yritystä takana, ja sitten sellaiset joilla oli tyyliin yk 2 sanoivat että " kamalaa kun ei ikinä tärppää" ja kyllähän se alkaa ärsyttää ( ei niinkään ehkä ne lyhyen ajan yrittäneet, vaan se oma venynyt yritys ) Ja samaten mua ärsytti plussat aivan suunnattomasti, vaikka kaikkeni teinkin että pystyisin toisten puolesta iloitsemaan.
Pahalla en siis tätä sano, mutta osaan vahvasti samaistua tohon tunteeseen.

Minullehan kävi sitten niin että plussa tuli kun pakotin itseni keksimään tekemistä, ja se kirto oli sellainen että olin aiban varma ettei oli se PLUSSA kierto.
mutta sieltähän se plussa sitten tosiaan tuli.

Mutta kovasti plussatuulia teille kaikille, ja minä käyn täällä aina toisinaan lueskelemassa, ja toivon että paljon tulisi nimiä tuonne plussanneiden listaasn lisää.

Kikka ja pieni 5+5
 
********SUNNUNTAI 6.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 40/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 39/35 *yk17
Jarenah..................poika 10/05....................kp 32/30 *yk 6
Viola80...................tyttö..............................kp 32/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 30/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 30/28-29 *yk 2
magda....................tyttö 11/09.....................kp 30/40 *yk 4
Tellervo.................esik.08/07......................kp 26/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 23/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 20/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 20/25-28 *yk4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 18/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 16/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 10/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 9/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 9/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 8/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 8/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 7/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 5/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08....................kp 5/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 4/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 4/30 *yk 2




PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo9

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Tervetuloa kaikille uusille. Tänne olikin tullut viime kerran jälkeen paljon luettavaa.

Mitähän ihmettä mulle tapahtuu kun eilen alkoi vuoto. Vuotaa hiukan, tänään jo vähemmän. Onko mun elimistö ihan sekaisin vielä keskenmenosta vai alkoko mulla jo menkat uudetaan.....
 
Mukavaa sunnuntaita kaikille! Mä voisin elää aina sunnuntaissa :) Isäntä ja tyttö lähti kyläilemään jotta mä saan tehdä kouluhommia ja mitä mä teen? Surffaan kaksplussan sivuilla! Ihan kohta kuitenkin rupeen hommiin. Eka vähän kahvia.

Täällä ei ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. En edes viitsi kuulostella kun varmasti mielikuvitus alkaa laukkaamaan. Toivotaan toivotaan, että ens viikonloppuna sais tehdä plussatestin. En kylläkään edelleenkään siihen usko:O
 
Moikka,

mahtuisiko tänne vielä yksi pikkukakkosen kuumeilija? Nyt en viitti mitään pitkään tekstiä kirjotella ku vituttaa sen verta rankasti enkä tosiaan halua et esittelyviesti on järkyttävä vuodatus. :)

Voinette siis arvata että testasin tänään negan. Yritystä takana jotain 6-8kiertoa.En muista tarkkaan millon ehkäsy jätettiin pois, joskus kesällä. Sovitaan nyt vaikka että yk6 ois menossa, ni ei tunnu ihan
niin masentavalta. Esikoinen on syntynyt 08/09 ja tokasta kierrosta raskauduin. Typeränä tietty luulin että toinenkin tärppäis melko pian.. :headwall:

No huomenna toiv. paremmalla mielellä. Plussatuulia kaikille!
 
********MAANANTAI 7.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 41/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 40/35 *yk17
Jarenah..................poika 10/05....................kp 33/30 *yk 6
Viola80...................tyttö..............................kp 33/31 *yk2
Vouhis....................poika 01/03...................kp 31/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09....................kp 31/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07......................kp 27/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08.........................kp 24/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 21/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 21/25-28 *yk4
magda....................tyttö 11/09.....................kp 21/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08...................kp 19/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10...................kp 17/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09....................kp 11/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 10/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 10/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 9/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 9/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 8/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08....................kp 6/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08....................kp 6/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 5/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 5/30 *yk 2




PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo10

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Aurora81................esik. 08/09 *yk6



HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
AJ
Tervetuloa Aurora81 :)

Mitäs naisille kuuluu? Täällä suunnalla ainakin on ollut ihanat ilmat muutaman päivän ja juuri tultiin pojan ja koirien kanssa ulkona. Käytiin pitkä lenkki pellolla ja koirat sai juosta vapaana. Tänään olisi siis vielä vapaapäivä, mutta huomenna on pakko raahautua töihin. Huoh. Toivottavasti kohta saisi taas olla kotona piiitkään;)

Ja Kikka Lämpimät onnittelut plussasta:) Onnea odotukseen.

Mites Matildan oireilu? Jatkuuko vielä, vaikka taisit sinäkin päättää olla kyttäämättä oireita;)

ON: Oireita on:) Mutta en niihin nyt takerru, koska lupasin itselleni olla niitä kyttäämättä. Olen päättänyt testata aikaisintaan ensi viikon keskiviikkona jolloin päiviä on jo niin paljon, että plussan on pakko olla vahva, ellei siis menkat ala ennen sitä. Eli piinapäivät siis jatkuu:) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:)
 
AJ: On niitä oireita kyllä. yritän vaan suhtautua mahdollisimman pessimistisesti niihin. Mä aion testata aikasintaan sunnuntaina jos täti ei ole tullut siihen mennessä. Lauantaina pitäis tulla....

Nyt siis piinailut on aika huipussaan täällä ja en kyllä käsitä kuinka maltan odottaa tuonne viikonloppuun. Toisaalta toivon ettei se tulis koskaan kun kuitenkin täti tulee kyläilemään, jotenkin vaan osaan sitä odottaa saapuvaksi kaikesta huolimatta.

Kuinkas listan alkupää? Monella alkaa olla jo huikeat kp:t!
 
Teretulemasta Aurora! :)

Tsemppiä piinailijoille.. d:)b

Nyt onkin erikoinen tilanne, yhteenveto koko hommasta on siis se että viime maanantaina tuli ensin se haalea plus, sit alko vuoto, vuoto oli todella kovaa 3 päivää ja mukana tuli hyytymiä paljon, torstaina vuoto loppui kuin seinään, ajattelin että no nih, nyt on homma ohi, oltiin lauantaina Helsingissä jossa sitten miehen kanssa juotiin muutamat oluet ja ruuan kanssa punaviiniä..Tänään tulikin shokki, virtsa tunnin rakossa ja tässä lopputulos 10 minuutin testiajan loppupäässä Aijaa.com - 7458407.jpg ... :O Mitä vittua täällä oikeesti tapahtuu?!Tuo viiva on nyt yhtä vahva kuin kontrolliviiva!?!?!?! Kävin pyytämässä lähetteen hcg mittaukseen johon menen huomenna, mutta eihän toi viiva voi enä km:n jälkeen vahvistua?!
Pikkusen kalvaa mieltä viikonlopun alkoholin otto jos nyt sit olenkin raskaana, tän siitä saa kun kukaan ei nää sitä vaivaa et vähän tutkis... :stick: :kieh:

Jännityksellä ootan verikokeen tulosta..
 
Viimeksi muokattu:
Huikkaanpa tässä vaan pikaisesti että mukana roikutaan edelleen... Varmaan vielä pitkään.

Tervetuloa Aurora, kuulostaapa kovin tutulta teidän tilanne. Täällä yritys alkoi heinäkuussa ja pelkkiä negoja siitä lähtien - esikoinen tärppäsi lähes samantien yrityksen alkamisesta. Ei voi kuin katsoa eteenpäin, tsemppiä teille!

Täällä on siis kp10 yk8 ja kp 8 alkaen päätettiin sekstailla joka toinen päivä tässä jonkin aikaa, ehkä johonkin kp18 saakka. Ensi kierrossa sitten sinne gynelle jos tämä taktiikka+greippimehu+punkku ei tuo tälläkään kertaa tulosta. Toiveet eivät ole korkealla enää mutta katsotaan vielä tää kierto miehen mieliksi omin voimin.

Onnenpotku kaikille yrittäjille yykoiden määrästä riippumatta!
 
Tervetuloa uusille. :)

Onnittelut Plussanneille :flower: =)

Maira Kyllä tuo sinun tilanne nyt menee oudoksi, mutta kyllä se niin taitaa olla että saattaisit olla edelleen kyllä raskaana. Äläkä murehdi niistä muutamista alkoholi annoksista jotka viikonloppunan otit. niin pienet määrät eivät voi millään aiheuttaa vahinkoa. toivotaan nyt että hcg-arvot ovat korkeat ja että raskaus menee loppuun asti ongelmitta. :hug: :heart:


Piinailijoille plussia. :attn:

omaa napaa..
Plaah.. Vuoto kokonaan loppunut jo eilen . joten nyt sitten edessä oviksen bongaus.
Oma painonpudotus jatkuu edelleen nyt on mukana ns personal trainer joka tsemppaa eteenpäin. ja jolle saa kiukutella tarpeen vaatiessa. :D
Ainoa ongelma on vain se että nyt on kroppa ketoosissa niin on painokin jämähtanyt samaan jo useiksi päiviksi. Mutta eiköhän se saada normaalisoitumaan vielä.
Mutta nyt on mentävä jatkamaan töitä..
 

Yhteistyössä