***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Täällä on siis kp10 yk8 ja kp 8 alkaen päätettiin sekstailla joka toinen päivä tässä jonkin aikaa, ehkä johonkin kp18 saakka. Ensi kierrossa sitten sinne gynelle jos tämä taktiikka+greippimehu+punkku ei tuo tälläkään kertaa tulosta. Toiveet eivät ole korkealla enää mutta katsotaan vielä tää kierto miehen mieliksi omin voimin.
Täällä tismalleen samat kuviot. Greippimehut ja punkku käytössä (sekä monivitamiinit), tästä päivästä alkaa sekstailu joka toinen päivä ja toiveet on niin nollassa kuin voi olla. Tai toiveet on pilvissä, usko hiipui jo aikaa sitten :(.

Tervetuloa Aurora :) .
Onnea Kikalle plussasta :flower: !!!
Ja Mairalle ihan kauheasti tsemppiä :) ! Toivottavasti plussa pysyy plussana +++++ .

Oma napa tulikin tuolla alussa Kinkulaa lainaten läpikäytyä, joten päivä kerrallaan seuraavaa negaa kohti :headwall:.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Mun tiedot siis: esikoinen 08/09, kp 33/30 yk6

Nega siis testattu tänään jo toisen kerran ku pakkauksessa oli kaks testiä.. No vois sit vuoto alkaa jos ei kerran oo raskaanakaan..

En oo käyttänyt noita ovistestejä, mutta uuteen kiertoon aion ottaa ne käyttöön. eli mielellään luen niist'ä kokemuksia. Meillä on se tilanne et mies tekee reissutyötä ja on joka viikko ainakin kaks yötä pois. Välillä on pitkässä reissussa, esim 4-5yötä pois. Just eilen taas kyseli kalenterinsa kanssa et millon vois lähteä reissuun (eli siis yrittäs olla ovisajan kotona). Jos se vaan oiskin niin helppoa et etukäteen tietäis sen päivän..:headwall:

Kinkula Juu hyvin samanlainen tilanne teillä, mä varmaan varaan gynen tässä kuussa, ku pitäs papakin ottaa..
 
Viimeksi muokattu:
AJ
Maira Onpa jännä juttu. Mä kyllä vaatisin sinuna jo ultraa ja tottakai tuota hcg pitoisuutta. Mullhan tehtiin heti molemmat juurikin tuollaisen mahdollisuuden takia. Toivotaan oikein kovasti, että plussa on ihan oikea plussa:)
 
Maira, melkoinen tilanne tosiaan! Toivottavasti tuo on ihka oikee plussa!! :) Tulehan heti infoamaan tänne kun saat jotain selkeyttä tilanteeseen..

AJ, pakko kysyä näin koiraihmisenä että mitäs koiria sulta löytyy? :) Ite meinasin taas tänään lyödä lihoiksi tuon meidän mäyris-penskan, hirveet kuset laminaattilattialla ja kirjahyllyn nurkat jyrsittynä, grrrr :mad:

Tervetuloa Aurora!

ON: Eilen alkoi odotetusti menkat eli tänään kp2 ja yk3 lähti käyntiin. Ei siis odotettavissa mitään jännää tulevina viikkoina.
 
Onpas janna tilanne Maira! :O Muistanko vaarin etta teit viela negan digitestin vuodon alettua? Jospa sulla onkin ollut alussa kaksoisraskaus ja toinen meni kesken. Ja jos satuit tekemaan sen digitestin (anteeksi jos muistan vaarin) ja et tehnyt sita aamupissista niin se on voinut nayttaa negaa (joku jossain sano etta se digitesti pitaa tehda aamupissista etta saa tarkan tuloksen)! Voi etta kun menee jannaksi!!!! Toivottavasti tulet tuonne lokakuisiin!! Ja muille kanssa oikein paljon plussapuhureita +++++++!!!
 
Mairalla tosiaan nyt aika jännät paikat. Mutta sydämeni pohjasta toivon että plussa olisi ihan "oikea" ja siellä pikkuinen olisi masussa kasvamassa :heart: hyvä kyllä että sai nopeasti lähetteen kokeisiin, että saa sitten selkoa asiaan :)

tiitulaiselle onnea ovisplussasta :) tai ainakin minun mielestä tuo on aivan selkeä ovisplussa koska yhtä tummia molemmat viivat ovat. Minä vetäisin miehen heti kammarin puolelle hommiin ja varmuuden vuoksi myös seuraavana päivänä :D

Täällä on nyt "hiljaiselo" vaihe päällä, kun odottelen että pääsisin ovista bongaamaan. Menkat vetelee viimesiä onneksi :) Jos sitä loppuviikosta tosiaan alkaisi jo testaamaan, vaikka laskureiden mukaan tuolla 37 päivän kierolla ovis olisi tulossa vasta kp20 tienoilla, mutta eihän siitä haittaakaan ole jos varmuuden vuoksi alottaa hyvissä ajoin :D
 
********TIISTAI 8.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 42/25-28 *yk6
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 41/35 *yk17
Jarenah..................poika 10/05....................kp 34/30 *yk 6
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 34/30 *yk6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 32/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 32/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 28/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08..........................kp 25/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 22/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 22/25-28 *yk4
magda....................tyttö 11/09.....................kp 22/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 20/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 18/40 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 12/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 11/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 11/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 10/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 10/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 9/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 7/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 7/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 6/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 6/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 3/31 *yk3




PIINAILIJAT:

Kamomilla-81................dpo11

TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Maira: Mulla tuli mieleen että jos sulla olikin kaksosraskaus ja toinen ei jaksanut mukana loppuunasti? Toion että saat selvyyden asiaan pian ja että plussa olisi:heart:

Tiitulainen: Onnea ovisplussasta. Mulla kävi niin että eka ei meinannu viivat alkaa vahvenemaan ollenkaan. Sitten yhtäkkiä alkoki tulla vahvempaa viivaa niin testit loppu enkä saanut varsinaista plussaa ollenkaan. Ajattelin että ainakin suurinpiirtein tietää että koska olis h-hetki.

Viola: Pahoittelut tädistä:kieh:

ON: Täällä fiilistellään nyt omaa taloa ja hoidetaan kaikkea pikkusälää nyt alkavaa rakentamista varten. On sähkösuunnitelmaa, LVI-suunnitelmaa, talkoiden suunnittelua, keittiösuunnitelmaa jne. Pari viikkoa niin sitten saapuu meidän talopaketti ja olen ihan iloinen että on muuta ajateltavaa vaikkakin tuo vauva-asia pyörii mielessä koko ajan:heart:
 
AJ
Viola Meillä on tuollainen laumanvartija rotuinen ja sen kaverina pitkäkarvainen collie. Onhan noista vaivaa, varsinkin kun tekee vuorotöitä ja lapsikin talossa on, mutta on sitten toisaalta niistä todella paljon iloakin. Muistan kyllä tuon pentuajan eikä käy sinua kateeksi. Aikuiset koirat on kivan leppoisia :)

Matilda No teillähän on rakennusprojekti hienosti edennyt. Me edelleen etsitään tonttia ja ei tunnu löytyvän. Mulla sen verran suuret toiveet tontille, ettei ihan heti löydykään.

ON: Oireet sen kun lisääntyy :)
 
Huomenta :wave:!
Ihanaa kun Matildalla rakennusprojekti etenee ja saat ajatukset muualle =). Siitä ei varmasti ole haittaa vauvaprojektinkaan kannalta, kun onnistuu miettimään myös muita asioita.
Mairan kuulumisia innolla odottelen :) .

ON: Tein eilen ovistestin (joo tiedän, liian aikaisessa vaiheessa varmaan) ja kun se oli taas niiin nega kuin nega ikinä olla voi, alkoi ottaa niin aivoon, että menin tytön kanssa yhdeksältä nukkumaan. Se siitä sekstailusta sitten. Pyhän hengen varaan saa tällä menolla laskea koko raskaaksi tulemisen.
 
MAIRA!! Jos vuodon yhteydessä oli yhtään kipua tai kipua on silloin tällöin vaihtelevasti, suosittelen ultrauksen vaatimista!! Sen lisäksi että ultraavat, pyydä hcg:n kontrollia mikäli arvot ovat korkeat. Itselläni ei otettu veritestiä vaan vuodon takia ultrattiin rv 6-7, minulla oli vuotoa (runsasta) tällöin ollut jo pari viikkoa vaihtelevasti ja rtesti oli voimistunut koko aika. Ultrassa kohtu oli pientä pussukkaa lukuunottamatta tyhjä, eli diagnosoitiin normaali km jota vauhditettiin vielä tyhjennyslääkkeillä pariinkin otteeseen. Tässä välissä hormoniarvot oliva nousussa kenenkään tietämättä ja minä jatkoin elämääni katse jo keskenmenosta eteen päin suuntautuneena. Kovat kivut alkoivat viikko tästä eteen päin ja järkytyksekseni vatsaontelosta löytyi verta ja epäiltiin ku:ta vaikka sitä ei missään näkynytkään. Omalla paikkakunnallani tehtiin sitten veritesti joka vahvisti ku:n diagnoosin. Munatorvi oli revennyt ja se poistettiin .:headwall: Olisinpa tuolloin osannut vaatia tarkempaa tutkimusta, sillä en tänäpäivänäkään ole vielä raskaana, (kiitos poistetun munatorven), tapahtuneesta on jo pian vuosi.:(
 
Jensar Kiitos vinkeistä, meinasinkin terveydenhoitajan kanssa puhua ultrauksesta tänään kun saadaan tulokset, eli kävin aamulla antamassa verikokeen ja iltapäivällä otan puhelun neuvolaan jossa katsotaan tulokset.

AJ Mie pidän peukkuja!! :D

Matilda Joo toi kaksoisraskaus on käyny mielessä kanssa, mut enpä nyt oikein jaksa olla kovin toiveikas.. :) Teillähän on talohommat jo hyvällä mallilla! :D *kade*
 
Viimeksi muokattu:
^justinsa tuon takia en ovista edes kyttää kun en noista tikuista mitään ymmärrä... : /

Hcg arvo oli 140, ultra ensi viikolle, isännän kanssa tuumattiin et koska tässä voi munkin terveys olla pahimmassa tapauksessa vaakalaudalla, menen yksityiselle ultraan johon sain ajan jo huomiseksi..Ja taas ootellaan...
 
AJ
Maira Tosi hyvä että menet yksityiselle. Milläs viikolla olisitkaan jos raskaana olisit, aattelin vaan, että pitäiskö tuon Hcg:n olla kuitenkin korkeampi? Mutta siis minähän en asioista oikeasti mitään tiedä, kunhan arvailen. Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki olisi hyvin ja tosiaan ihan todella todella hyvä että menet sinne ultraan jo huomenna. Saavat poissulkea kohdunulkopuolisen. Tsemppiä tuhannesti huomiseen:)
 
********KESKIVIIKKO 9.2.2011************




MUKANA:


Collins....................tyttö 12/06......................kp 43/25-28 *yk6
Jarenah..................poika 10/05....................kp 35/30 *yk 6
Vouhis....................poika 01/03....................kp 33/27-28 *yk 3
Jumima...................esik. 06/09.....................kp 33/28-29 *yk 2
Tellervo.................esik.08/07.......................kp 29/30-36 *yk 2
AJ.........................poika-08..........................kp 26/28-30 *yk 3
Matilda-08............. tyttö 04/09.....................kp 23/26 *yk 3
Miina84....................poika 10/04 .................kp 23/25-28 *yk4
magda....................tyttö 11/09.....................kp 23/31 *yk 4
Heidi-80..................poika 08/08....................kp 21/27-34 *yk 6
Villany....................poika 02/10....................kp 19/34 *yk 1
Tiitulainen...............tyttö 06/09.....................kp 13/28 *yk5
Nauruprinsessa........poika 09/08...................kp 12/28 *yk 2
Kinkula...................poika 09/09....................kp 12/28-34 *yk 8
Minnuska89..............tyttö 03/09....................kp 11/34 *yk 13
Pistepirkko..............tyttö 12/07.....................Kp 11/28 *yk7
Maira.................... poika 06/10....................kp 10/28 *yk2
Maria-08..................esik. 12/08...................kp 8/37 *yk2
Kellukka..................poika 03/08...................kp 8/28-31 *yk 5
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08.....................kp 7/32 *yk 2
Sannuli88...............tyttö 05/10.....................kp 7/30 *yk 2
Viola80...................tyttö..............................kp 4/31 *yk3
Aurora81................esik. 08/09.....................kp 2/30 *yk7
Kamomilla -81........ tyttö 12/08.....................kp 1/35 *yk18



PIINAILIJAT:


TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
ellen-......................poika 11/09
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.




HAAMUILIJAT:


PLUSSANNEET 2011:

Helmikuu2011:

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Salainen toive (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (yk3)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :wave:
Listan alkupäässä alkaa olemaan näköjään niin huikeita lukuja, että toivottavasti mahdollisimman monella ois tärppi käyny :)

Minä olen taas ruvennu "pelkäämään" että näinköhän edes tässä kierrossa ovuiloin, koska aikoinaan minulta on poistettu kasvain joka kerkesi vahingoittamaan toista munanjohdinta niin pahasti että se on pois pelistä :| Enkä tietenkään silloin niin nuorena tajunnut asiaa sen tarkemmin ajatella tai kysyä että tarkoittaako se sitä että ovuloisin esim joka toinen kerta, vai jaksaako kenties toimiva puoli tehdä ovuloinnin joka kerta vai miten tuo homma oikein toimii.. mutta täytyy nyt tässä yrittää ja seurailla useamman kierron ajan ja jos ei ala onnistumaan niin sitten ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä että miten tuo homma toimii..
Esikoisen kohdalla pelkäsin hulluna kohdunulkopuolista että jos onkin jääny tuonne terveeseen johtimeen, (kun oli tosi pahoja kipuiluja) kun olen niin paljon lukenut että yleensä aina joutuuvat sitten poistamaan johtimen tai se repeytyy ja sehän olisi sitten tarkottanut hyvästejä vauvahaaveille, mutta onneksi kaikki menikin hyvin :)
 
AJ Joo arvo on aika pieni, mutta viitearvojen välissä kuitenkin ja loppujen lopukshan mulla ei mitään hajua ole siitä että koska mahdollinen ovulaatio on ollut, joten on täysin mahdollista että "raskaus" ei olisi niin pitkällä mitä viikot antaa ymmärtää..Ihan pihalla mäkin olen, mä nyt luotan siihen että iltapäivällä nähtäis vähän et mikä on tilanne..

Listan alussa on tosiaan melko huikeita kiertopäiviä, kuulumisia kaipailen minäkin monelta!?!?!? :) Pidän kaikille peukkuja!!!

maria-80 Mulla ei oo mitään hajua näistä ovuloinneista jne. kun en ole asiaan koskaan sen kummemmin perehtynyt, mutta toivon että sulla kroppa kuitenkin toimii niinkuin pitää ja saisitte kakkosen alulle.. :)
 
Maira: Tuu sitten kertomaan kun oot käyny ultrassa. Täällä ollaan hengessä mukana:hug:


Joo toi meidän taloprojekti alkaa nyt edetä ja tuntua konkreettisemmalta päivä päivältä:)

Täällä vaan odotellaan ja odotellaan ja odotellaan kunnes täti taas saapuu ja käynnistyy yk4. Vauvaa toivon nyt enemmän kuin mitään muuta. Ei ole edes dpo:sta mitään käsitystä kun en tiedä olenko edes ovuloinut.
On niin moni asia nyt jotka ottaa päähän. Päätin että jos ei nyt tärppää vauvan suhteen niin alan katsella uutta työpaikkaa. Täällä on sellanen meininki että ainut syy jatkaa täällä olisi tuleva äitiysloma. Siitä vaan kun ei ole mitään tietoa :/
 
Hei Matilda! Laitaks mulle kierron pituudeks 34. Nyt on ollu ovikseen viittaavia kipuja ja aattelin et jos kierto olis ton 34 pv mikä se oli sillon kun ekat menkat tuli synnytkysen jälkeen niin ovis olis nyt täs jossain tai just menny ohi.
Ja tulihan toi sit ehkä hyödynnettyä ;) Mut saatiin tietää et miehen siviilipalvelus alkaa 28.11 ja on sit sen kuukauden ajan koulutuksessa. Joten se meinaa sitä et jos nyt tuun parin kuukauden sisäl raskaaks, mies missaa pahimmas tapaukses synnytyksen. Et me varmaan ens kuus otetaan aikalisä ja palataan asiaan huhtikuussa.
Mut oon nyt mukana tädin tuloon asti. Ilmotan jos siirryn sit taustalle pariks kuukaudeks. Ottaa niin päähän ku ehdein kunnol innostuu tästä ku sain miehen mukaan ja nyt sit joutuu "mukavuussyistä" odottaa pari kk.

Mairalle tsemppiä! Oon koko eilisen tiirannu ketjuu suunnilleen parin tunnin välein et onks jotain uutta :D Koukuttavaa.

Matildalle viel onnee taloprojektiin. Toivottavasti ei tuu kamalan suuria takapakkeja. Koskas pitäis olla valmis? Mä toivon et meillä on joku omakotitalo 5-8 vuoden päästä. Mut tällä hetkellä 3h rivari riittää.

Ja tosiaan, listan alkupää näyttää jännältä. Miekin odotten et kuka saa helmikuun ekan plussan!
 
Mairan (toivottavasti iloisia) kuulumisia täällä myös kuumeisesti odotellaan =).

Matilda : Sulla on kyllä niin tismalleen sama elämäntilanne kuin mulla, kun oot työpaikkaa kans vaihtamassa. Mehän jopa miehen kanssa lykättiin vähän lapsen hankkimista just siksi kun halusin uralle jotain boostia. Tässä työpaikassa olen tullut siihen pisteeseen, etten saa mitään irti mistään. Tympäisee vaan koko touhu. Mutta en tiedä uskallanko hakea uutta, jos tulenkin heti raskaaksi. Ja jos taas olen täällä aivan hajoamispisteessä joka päivä, tulenko ylipäätään raskaaksi vai stressaanko itseni vaan kipeäksi :headwall: . Loputon noidankehä :stick: . Kun taas ajattelen että sen voimin jaksan sinnitellä täällä, että sitten mammaloman jälkeen en tänne palaa, niin entäs jos sitä mammalomaa ei tule?!? Työ on sinänsä ihan ok, työkaverit ihan ok ja kaikki ihan ok, mutta kun täällä 40 h viikossa on, niin ok ei riitä.

ON: Eilenkään ei huvittanut. Olen jo lannistunut valmiiksi, etten tässäkään kierrossa tule raskautumaan, niin yritä siinä sitten repiä hirveät sekstailumoodit...|O
 
Älkää nyt vielä kovin hengitystänne pidätelkö, aika on vasta 16.00 ja tuolla isolla kirkolla joten voipi mennä huomiselle mun raportoinnit... :)
Mut kieltämättä mua pelottaa ja jännittää..Kohta pitää lähtee sälliä viemään hoitoon niin saa jotain muuta ajateltavaa...
 

Yhteistyössä