Kamomilla Mä oon sun kanssa kyllä samoilla linjoilla, vaikka kuulunkin tuohon 12, jolla vasta 3 yk käynnissä. Itse ainakin olen sitä mieltä, että alussahan tässä ollaan tän yrityksen kanssa vaikka tietysti plussaa kovasti toivonkin. Mutta tietysti jokainen on tämän kanssa omanapainen ja niin täytyykin olla. Itseäänhän tässä jokainen on raskaaksi itseään hankkimassa. Tottakai sitä täällä tsempataan toisia, mutta oma napahan se kaikkein tärkein on. Ymmärrän kyllä ärtyisyytesi, koska yrityskertoja sinulla on jo jokunen takana ja ottaa varmasti päähän, kun joku ensimmäisen kierron jälkeen marisee, ettei koskaan meille..., mutta... täällä jokaisella on sama tavoite, tavoite raskautua. Toisilla vaan se käy helpommin kun toisilla, valitettavasti. Toivon sinulle sydämestäni plussaa, mutta tottakai toivon sitä enemmän itselleni, niinkuin kaikki meistä täällä. Sinäkin ihan varmasti toivot itsellesi raskautta enemmän kuin kenellekään muulle, yk:sta huolimatta.
ON: Kp jo yli 20 ja oloja on kumpaankin suuntaan. Olen päättänyt olla kyttäämättä oireita ja olen siinä oikein hyvin onnistunutkin. Testaan vasta selkeästi menkkojen mahdollisen poisjäännin jälkeen, ehkä joskus kp 32-34. Tämä viimekierron piinailujen jälkeen. Tällä kertaa en halua enää hailukoita plussia ja haamuja vaan ihan oikean plussan tai menkat. Pää ei kestä sellaista epävarmuutta että onko vai onko sittenkään. Menkatkin on parempi vaihtoehto.
ON: Kp jo yli 20 ja oloja on kumpaankin suuntaan. Olen päättänyt olla kyttäämättä oireita ja olen siinä oikein hyvin onnistunutkin. Testaan vasta selkeästi menkkojen mahdollisen poisjäännin jälkeen, ehkä joskus kp 32-34. Tämä viimekierron piinailujen jälkeen. Tällä kertaa en halua enää hailukoita plussia ja haamuja vaan ihan oikean plussan tai menkat. Pää ei kestä sellaista epävarmuutta että onko vai onko sittenkään. Menkatkin on parempi vaihtoehto.