Mulla on kanssa tota kookosöljyä, ostin kesällä, kun joku kovin mainosti, että on vartalolle hyvää. Kerran käytin, oli niin rasvasta ja suttaavaa touhua, kun oli koko aika kuuma, ni se oli nestemäisenä, tosi helppo koittaa lätkiä vaikka jalkoihin ilman, että sitä oli lattiallaki puolen purkkia
En oo kyllä ilennyt maistaa sitä, mulle ei oikeen kookoksen maku iske. Mutta siis sillä pitäs olla joku laihduttavakin vaikutus?
Meillä on ipana ollut kipeenä muutaman päivän, ja tiistaista lähtien ei oo ees ruoka maistunut. Mies haki poitsua varten kaupasta jaffakeksejä, ne on ainoot, mitkä kelpaa. Tiedä sitten, miks niitä suostu ees maistamaan, kun ei mitään muuta laita suuhunsa, vaikkei oo tollasia ennen edes saanut. No, joka tapauksessa, se mutusti sellasta tossa mun vieressä, ja tunki pienen palan munki suuhuni. Hyi hitto, mutta oli ällöä
Koitti vielä tarjota lisääkin, ja suuttu, raukka parka, kun en huolinut enempää
Oltiin eilen anoppilassa käymässä, ja niille on moneen kertaan selitetty, että ei kiitos, älkää laittako meitä varten tarjolle pullia ja muita, me ei niitä syödä. Joo, pullat on hävinnyt pöydästä, mutta nyt viimiset 2 kertaa on tarjolla ollut leipää ja hedelmäsalaattia. Ja on kerrottu, ettei nekään kuulu meen ruokavalioon, kiitos vaan. Ja kas kun teet kaadettiin kuppeihin, alettiin tarjota leipää, vaikka sanottiin, että ei kiitti. Otin vaan metu- ja juustosiivun, niinkun mieskin. Pojalle tehtiin leipä. Eiköhän nää ala ihmetellä, että miksette leipää ota, ottakaa nyt. Syökää nyt tota (sokeriliemistä purkki)hedelmäsalaattia, ottakaa nyt, syökää nyt, miksei kelpaa. Äääh, ärsyttävää, kunneivat voi ymmärtää... Kun ei todellakaan vaadita yhtään MITÄÄN tarjoiluita, ja on se sanottu moneen kertaan, niinku myös se, mitä me syödään, kun anoppi sitä kysynyt... No jaa, onneks käytiin just, ei tarvi taas pariin viikkoon mennä