Karppaajien tsemppiketju 2011

[QUOTE="alibaba2";23061967]Sapfo: :( mutta onneksi ne ei varmasti pysyviä kiloja ole...mutta tiedän tunteen se niin ahistaaaaaaaaaaa[/QUOTE]

Psyykkisesti tuollainen lisäys on kova pala niellä. Mulla on vielä tänään pakolliset miehen syndet joissa toki haluan juoda viiniä. Karppilinjalla vedän ruoat kuitenkin.

On epäreilua tämä mutta kuka sanoi että elämä on reilua! Ymmärtäisin jos lisin vedellyt pitsaa ja pastaa mutta kun en ole.

Onpas täällä hiljaista.

Ei mullakaan ole mitään asiaa=) Viime viikkoisten repsujen jälkeen paino on sama kuin ennen niitä:attn: Lisäksi ostin uuden tila-auton mielen piristykseksi ja sain pitkästä aikaa rahaa kunnolla talouskassaan.

Kylläpä lämmitti kotiäidin mieltä. Siispä skarppina taas kohti kevättä:heart:

On kyllä hiljaista. Mutta kun ei mullakaan ole ollut mitään kerrottavaa. Viikko on mennyt aivan persiilleen... pelkkää leipää, perunaa, makaronia ja iltaisin tavallista maitosuklaata. Kiva! En ole uskaltanut mennä vaa'allekaan kun housut kiristää sen verran että tietää ihan täysin siitä painon nousseen. Damn.

Mutta Sapfo, mistäs saat talouskassaan rahaa niin että piristykseksi voi ostaa uuden auton? Nimittäin täällä olis kanssa tarvetta mielen piristykselle :)

Säästämällä, säästämällä:saint:Auto oli muutenkin menossa vaihtoon ja ruokarahakassan laskuun löytyi kuin löytyikin rahat.

--600g eilisestä! Selvästi on uusi auto vaikuttanut mun pudotukseen positiivisesti;)

Säästämällä, säästämällä:saint:Auto oli muutenkin menossa vaihtoon ja ruokarahakassan laskuun löytyi kuin löytyikin rahat.

--600g eilisestä! Selvästi on uusi auto vaikuttanut mun pudotukseen positiivisesti;)
Säästämällä.. auts, mä ajattelin että jotain ihmepoppakonstia. Mutta paha toi säästäminen. :)
Mutta hienoa siis että sait uuden auton ja piristyksen.
ja Onnea tuosta pudotuksesta, et paljon oo pystynyt lepsuilemaan kun tollasia lukemia pistät julki!!

Mä pistän sitten viikon päästä jotain säälittävää 400 g kun oon ekaks viikon kerännyt plussaa 2000 g!! Grr, pistää vihaksi tämä oma itsekurittomuus.
Mä niin sorrun kun muka on kiire syödä jotain eikä oo aikaa valmistaa itselle ruokaa. Ihan kuin papujen keittäminen veis niin monta minuuttia ettei pystyis odottaa.. argh, nyt täytyy karpata uudelleen.

Mulla meni myös viime viikko päin persusta... :( söin mitä sattuu ku vatsataudista jäi niin outo ja heikko olo pitkäks toviks ja töitä oli enemmän ku laki salli. En ehtiny kaupassa käydä joten söin töissä sitä mitä oli tarjolla jne.. ( Joo eihä tuo selitys oo...)

Mut nyt ois huomenna puntaripäivä.. saapi nähdä... huoh...

Oon huomannu jumahtavani aina useiks päiviks samaan ruokaan.. eli vaihtelu mulla ruuissa vähäistä..

"pypylleröinen"
Mullakin viimeviikko perseelleen, oltiin reissussa ma-to ja lauantaina ystävän synttärit, eli juotiin punkkua muutama lasi, ja pari olutta. Ja reissussa herkuteltiin oikeen kunnolla :p
No, maanantaina alko taas kunnon ruokavalio, ja eilen pissein tikkuun, näytti jo ketoosia!

Parissa päivässä -1,1kg=) Ja mitä olen tehnyt erilailla:

- vähemmän kaloreita
- vähemmän proteiinia
- vähemmän kasviksia (toisena päivänä minimihiilarit)
- neitsytkookosöljyä teelusikalla suuhuh (tosin eilen illalla eka vasta, hyvää!)
- kolme tupakkaa (6 vuoteen )

Valtavan hienoa olo! Ja eiku ajelemaan nyt uudella autolla niin maksimoidaan hyvä fiilis:p

[QUOTE="alibaba2";23108996]voi persus, suututtaa ahistaa...menin sit riisipuuroa syömään ja viellä sämpylä taikinaa kun leivoin...suututtaaaaaaaaaaaaa sori avautuminen[/QUOTE]

Ja huomenna taas takaisin lammikkoon eiks jee:)

Olen himona tuohon kookosöljyyn. Tuntuu kuin saisi purkista karkkia lusikoida suuhunsa. Varmaan alkaa jossain vaiheessa ällöttää? Aikamoista superfoodia se esitteen mukaan tuntuu olevan.

Kana wok kananmuna ravinnolle palattu.. Oli noi rahat vähän vähissä ni tuli syötyy mitä sattuu (seliseli) Mutta tosiaan. Olo on ku ekana päivänä, kuoleman väsynyt ja jalat notkuu, aivot ei toimi ja öö sanoinko jo että väsyttää?? :D Mut huome o olo ku batmanil taas, mä lupaan :)

Saakos tänne tulla mukaan vaikka en varsinainen karppaaja olekaan, yritän vaan vähentää hiilihydraatteja ja muutenki muuttaa elämäntapoja terveellisemmäksi? :)
Totta maar, tervetuloa!

Eilisestä painonlaskua puoli kiloa. Oikeasti, voiko tuo neitsytkookosöljy tehdä tällaista? Pari kiloa on muutamassa päivässä painoa laskenut. Kyllähän se on superfoodia joka lupaa apua painonpudotukseen mutta en ihan tällaista odottanut=)

"alibaba2"
eilisestä morkkiksesta selvitty pitihän se niitä suussasulavia riisipyöröjä viellä illalla syödä :D mikä ähky en ole moista aikoihin tuntenut...Tänään taas normaalit kuviot joten tuskin mitään kauheata on päässyt tapahtumaan :) jos sitä tänään lenkillekkin pääsisi. eilen en kerennyt ja kylmäkin oli. tänään näyttäs mittari 23,5 tällä hetkellä.

Neitsyt kookoöljy? Löytyykö ihan tavallisista kaupoista? Sitä on saatava jos sillä tommoset vaikutukset :D :D

Ooo
Ainakin luomukaupoista (esim. ruohonjuuri) löytyy kookosrasvat. Nettikaupoista myöskin, jollei lähideudulta muuten löydy. On noita pillerienkin muodossa näkynyt (esim. iHerb).
Ja sehän voi olla, että hiilaripäivä saa vähän puhtia elimistöön. Toivotaan näin. Ainakin puhtia motivaatioon, eikös ;)

"pypylleröinen"
Mulla on kanssa tota kookosöljyä, ostin kesällä, kun joku kovin mainosti, että on vartalolle hyvää. Kerran käytin, oli niin rasvasta ja suttaavaa touhua, kun oli koko aika kuuma, ni se oli nestemäisenä, tosi helppo koittaa lätkiä vaikka jalkoihin ilman, että sitä oli lattiallaki puolen purkkia :p En oo kyllä ilennyt maistaa sitä, mulle ei oikeen kookoksen maku iske. Mutta siis sillä pitäs olla joku laihduttavakin vaikutus? :D

Meillä on ipana ollut kipeenä muutaman päivän, ja tiistaista lähtien ei oo ees ruoka maistunut. Mies haki poitsua varten kaupasta jaffakeksejä, ne on ainoot, mitkä kelpaa. Tiedä sitten, miks niitä suostu ees maistamaan, kun ei mitään muuta laita suuhunsa, vaikkei oo tollasia ennen edes saanut. No, joka tapauksessa, se mutusti sellasta tossa mun vieressä, ja tunki pienen palan munki suuhuni. Hyi hitto, mutta oli ällöä :p Koitti vielä tarjota lisääkin, ja suuttu, raukka parka, kun en huolinut enempää :D

Oltiin eilen anoppilassa käymässä, ja niille on moneen kertaan selitetty, että ei kiitos, älkää laittako meitä varten tarjolle pullia ja muita, me ei niitä syödä. Joo, pullat on hävinnyt pöydästä, mutta nyt viimiset 2 kertaa on tarjolla ollut leipää ja hedelmäsalaattia. Ja on kerrottu, ettei nekään kuulu meen ruokavalioon, kiitos vaan. Ja kas kun teet kaadettiin kuppeihin, alettiin tarjota leipää, vaikka sanottiin, että ei kiitti. Otin vaan metu- ja juustosiivun, niinkun mieskin. Pojalle tehtiin leipä. Eiköhän nää ala ihmetellä, että miksette leipää ota, ottakaa nyt. Syökää nyt tota (sokeriliemistä purkki)hedelmäsalaattia, ottakaa nyt, syökää nyt, miksei kelpaa. Äääh, ärsyttävää, kunneivat voi ymmärtää... Kun ei todellakaan vaadita yhtään MITÄÄN tarjoiluita, ja on se sanottu moneen kertaan, niinku myös se, mitä me syödään, kun anoppi sitä kysynyt... No jaa, onneks käytiin just, ei tarvi taas pariin viikkoon mennä :D

"pypylleröinen"
Mä tein tänään ihan hemmetin hyvää ruokaa, leivitin broiskufileitä manteli- ja suolapähkinärouheella ja kananmunalla, paistoin eka pannulla ja sit uuniin. Lisäks aura-kermakastiketta, papuja ja pekonia paistettuna ja höyrytettyä parsa- ja kukkakallia. Tuli oikeen ähky, oli pakko syödä lautanen tyhjäksi, vaikka olin ihan piukassa jo vähän yli puolen välin :D Hiilareita tossa kyllä oli muutama liikaa, mutta... Menköön lauantaiherkuttelun piikkiin, en mä silti niitä yli 30g tänäänkään saa :)

Yhteistyössä