K
"Koopee"
Vieras
Nyt meni hermo tuohon 50e halppikseen! Mitä imureita teillä on? Siis oikeasti tehokkaita? Dysoni ei kiinnosta eikä mielen cat&dog. Halppisimurin omistajat älkää vaivautuko vastaamaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on ollut noita 200-300e imureita jos vaikka kuinka monta, on ollut Philipsiä, Mieleä ja Electroluxia, kaikissa on imuteho huonontunut niin että vuoden-parin käytön jälkeen (kun takuu kätevästi mennyt umpeen) ei imuri ime kuin imuroijan hermot.
Nyt mulla on Dyson (tai itseasiassa kaksi Dysonia, molemmissa kerroksissa oma) enkä pois vaihtaisi.
Mulla on ollut noita 200-300e imureita jos vaikka kuinka monta, on ollut Philipsiä, Mieleä ja Electroluxia, kaikissa on imuteho huonontunut niin että vuoden-parin käytön jälkeen (kun takuu kätevästi mennyt umpeen) ei imuri ime kuin imuroijan hermot.
Nyt mulla on Dyson (tai itseasiassa kaksi Dysonia, molemmissa kerroksissa oma) enkä pois vaihtaisi.