Onks ketään enää joka laskee Pisteitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
Pitäs taas alottaa jonkinsortin laihdutus. Joo "elämäntapamuutos se olla pitää" ja lässyn klässyn lää, nyt pitää laihtua se 10kg ensin että tunnen edes olevani ihminen.

Karppaajat älkää vaivautuko : ei kiinnosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22293491:
Nimenomaan Paikkareitten Pisteitä tarkoitin. Kaikki ohjeet ja lappuset yms. on tallella ... jos huomis aamuks kaivaisi ne tuohon valmiiksi ja aloittaisi.

Minä aattelin ens viikon vielä lomailla kun lomakin on ja sitten jos ryhdistäytyis :D Onneksi mies aloittaa aina mun kaverina pisteet, kivempi yhdessä niitä laskea, ja ruokaakin laittaa sen mukaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22293563:
Hyvä homma :) meillä mies lähinnä kantaa niit herkkuja ja sit illalla mässää ... ärsyttävää.

Voiei... minulla kyllä lipsahtais heti pisteet yli, jos mies herkkuja kotio tois :P
Mutta sinä taidat olla sitten sinnikäs, jos pystyt toisen mässätessä olemaan jämysti pisteillä! :)
Tsempit sinulle!! b :) d
 

Yhteistyössä