Lr:n laihdutusvalmisteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen tänään menossa kutsuille ja olisin halunnut käyttäjien kokemuksia :) Jämyt, älkää vaivautuko, kun teillä on tapana puolustella tuotteita. Nyt siis rehellisiä kokemuksia, etten ihan turhaan mene ostamaan.

Tarkoitus on saada jonkunlainen startti laihdutukseen...
 
Dodii, nyt on käyty kutsuilla ja jätimpä toistaiseksi laihdutusvalmisteet tilaamatta :D Oli niin kalliita, että mietin vielä ostanko vai en.

Sen sijaan tuli sitten tilattua kasa meikkejä ja vitamiineja. Aivan yli-ihania juttuja oli ja en voinu vastustaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Dodii, nyt on käyty kutsuilla ja jätimpä toistaiseksi laihdutusvalmisteet tilaamatta :D Oli niin kalliita, että mietin vielä ostanko vai en.

Sen sijaan tuli sitten tilattua kasa meikkejä ja vitamiineja. Aivan yli-ihania juttuja oli ja en voinu vastustaa.

Eikö olekin? ;) Etenkin nuo uudet DeLuxe sarjan meikit.. :p Muistihan esittelijäsi kertoa, että hommaamalla tuon vip-kortin saat omat tuotteesi aina väh. 30% alennuksella? Jos siis kovasti tykästyt tuotteisiin tai haluat esim. noita Figuactiv - laihdutusvalmisteita halvemmalla, niin otathan yhteyttä, niin kerron miten tuon kortin saa ( meiliosoite profiilissa ). Maaliskuu on muuten Figuactiv - kuukausi, jolloin tuotteita saa edullisemmin ( setteinä ). =)
 

Yhteistyössä