Hyi kun ei voi edes tuulettaa saati pitää partsin ovea pidempään auki, kun joku riippuvainen käy yläkerrassa röökillä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Tupakoitsijat on yksi itsekkäimmistä ryhmistä, mitä löytyy... Oikeasti huonontaa herkkänenäisen elämänlaatua nuo käryttävät naapurit, kun parvekkeelta pitää poistua aina kun jollekin iskee nikotiinintuska eikä ikkunoita voi pitää auki :(

Ja ne jotka nyt aikovat kommentoida, että muuta omakotitaloon, älkää vaivautuko.

Sama juttu, kohta se taas alkaa kun kesällä tahtoisi pitää partsin ovea auki ja alakerran idiootti käy viisi kertaa tunnissa röökillä. Todella inhottavaa. Pitäisi kieltää koko parveketupakointi.
Lisäksi kun voisi ihan hyvin käydä röökillä ulko-ovella luhtikäytävällä.

On paljon muitakin itsekkäitä naapureita, esim. koiranomistajat ja lapsiperheet. Ei voi ikkunoita pitää auki kun lapset kiljuu ja rääkyy ulkona. Koirat taas paskoo pihalle ja räkyttää kaikki päivät sisällä kun omistaja on poissa. Tupakansavua meille ei ole koskaan tullut,en tosin tiedä polttaako kukaan naapuri. Kaikissa meissä on huonot puolemme varmaan naapurina.

Mä olen tupakoitsijana miettinyt että nyt kun ollaan muuttamassa kerrostaloon niin missä sitä uskaltaa käydä tupakalla kun en halua ärsyttää naapureita mutta en lapsen takia voi ulkonakaan ravata, siis että menisin ovesta ulos ja pihalle. Joo, mun elämä on vaikeeta =).

Niin. Tupakoitsijat voisivat miettiä, olisiko kiva jos joku kävisi kerran tunnissa vaikka pieremässä parvekkeella niin pahasti, että mätä kananmunan haju leviäisi omaan kämppään. Rööki haisee yhtä pahalle.

Kylläpä on niin per*eleen mukava ja ihana, kun naapuri EI vaivaudu parvekkeelleen tupakoimaan. Keittiön ja vessan ilmarööreistä tulee tupakanhajut sisälle niin että silmiä kirvelee!! Ja toisella naapurilla ei edes ole parveketta, käy aina ulko-ovella tupakoimassa, ulko-oven yläpuolella tietysti tuuletusritilät niin, että sieltä tulee hajut rappukäytävään ja sieltä postiluukusta ja ovenraoista meille!!
Kyllä se on paljon mukavampi ne hajut ulkona partsilla kuin sisällä.
Polttakaa hyvät tupakoitsijat siellä parvekkeella, älkää sisällä, älkääkä ulko-oven vieressä.

Yhteistyössä