No niin totesin, mulla ei ole sen suhteen mitään ongelmaa. En mä koe rasittuvani jos sheivaan päivittäin kainalo ja pimppikarvat. En kyllä ymmärrä mitä se teitä rassaa-Toisille tuntuu olevan. Juurihan yksi totesi käyvänsä joka pv suihkussa sheivaamassa.
No toisaalta, monet tekee päivittäin kainaloille saman. Jos se itsestä tuntuu mukavalta, niin mikäs siinä. Mä en jaksais joka päivä, kuin ne kainalot.Ei se meitä stressaakaan, mutta sinulle se on addiktio. Pakkomielteet ei edistä hyvinvointia.
Mutta kun ei nämä kanat sitä ymmärrä.Tätä minäkin ihmettelen. Eihän siellä liukkaalla kohtaa mitään karvoja ole.
niin eli sulla ei oikeasti edes ole tarvetta ajella, kun häpyhuulikarvoitus on niin mitätöntä, joten silloin voipi avata ketjun missä vittuillaan mammoille joilla ei välttämättä ole näin "onnellinen" tilanne...Tätä minäkin ihmettelen. Eihän siellä liukkaalla kohtaa mitään karvoja ole.
Kiva jos sulla ei kasva. Sulla ei sit varmaan kasva karvoja välilihassa tai peräaukon ympärilläkään?Tätä minäkin ihmettelen. Eihän siellä liukkaalla kohtaa mitään karvoja ole.
Ulommat häpyhuulet eivät ole limakalvoa, joten niissä kyllä kasvaa. Ellei ole vähäkarvainen henkilö. Jos nyt sitten osaatte ne ulommat sieltä paikantaa. Limakalvoilla tuskin kellään karvaa kasvaa... Onhan se karvainen alue siinä kumminkin aivan limakalvon vieressä.Mutta kun ei nämä kanat sitä ymmärrä.
Anteeksi mutta mikään karvaton pimppi ei ole nätti. Se on hölmön näköstä jos toosasta ei tiedä mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Toosasta on ikäänkuin puolet poissa ilman häpykarvaa.mä pidän siitä miltä alapääni näyttää karvattomana... mulla on kohtalaisen pienet sisemmät häpyhuulet ja sirot ulkoiset, joten pimppini on nätti ja kuin suoraan anatomian oppikirjasta
pidättekö omienne ulkonäöstä karvattomana?
Saan kiksit toosaisesta posliinistani...
En mä miestä enää tarvii kun lutkuttelen posliineitani vain
No tuo on ihan vain sinun mielipiteesi.Anteeksi mutta mikään karvaton pimppi ei ole nätti. Se on hölmön näköstä jos toosasta ei tiedä mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Toosasta on ikäänkuin puolet poissa ilman häpykarvaa.
Pelkkä railo. Minusta häpykumpu on tärkeä osa naisen alapäätä.
Sama jos miehellä olisi pelkät kivekset eikä siitintä ollenkaan.
Ulommat häpyhuulet ja väliliha eivät olekaan limakalvoa.Kyllä pitää olla joku sairaus, jos limakalvo kasvaa karvaa.
Useimmilla naisilla on valkovuotoa, ja se voi olla kokkareistakin (tai ainakin pisarat voivat kuivua karvoihin kiinni kokkareiksi). Monilla naisilla on myös kuukautiset, ja kuukautiskierron tietyssä vaiheessa veressä saattaa olla hyytymiä.Jos ne on niitä kuuluisia KOKKAREITA, joita näillä aina valuu sieltä.:xmas: