Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
mä pidän siitä miltä alapääni näyttää karvattomana... mulla on kohtalaisen pienet sisemmät häpyhuulet ja sirot ulkoiset, joten pimppini on nätti ja kuin suoraan anatomian oppikirjasta

pidättekö omienne ulkonäöstä karvattomana?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22835160]Mikä on siun aika reilusti?

No kuitenkin vähemmän kuin kummulla.[/QUOTE]

Kyllä varmasti monella kasvaa häppäreissä tasan yhtä paljon karvaa kuin kummullakin. Siksi on ihan kiva sheivata.

Lunatic
[QUOTE="vieras";22835126]Ei siellä häppäreissä ole paljoa karvoja vaikka kummulla olisi kauhee pehko.

Ettekö te tunne naisen anatomiaa.[/QUOTE]

Tätä minäkin ihmettelen. Eihän siellä liukkaalla kohtaa mitään karvoja ole.

Kepsis
[QUOTE="sss";22835170]Tää on ehkä ainoa mesta jossa TOISTEN NAISTEN alapääasioista ja karvoista saadaan tällainen keskustelu aikaiseks. Toisten nälvintää ja haukkumista, hei ämmät herätkää siitä olenkotiäiti-palstaonelämäni-skeidastanne![/QUOTE]

kyyyl se onnistuu missä vaan foorumilla missä on riittävästi kävijöitä. tervemenoa suoli24.fi:hin "sivistymään"

Lunatic
[QUOTE="vieras";22835176]No niin totesin, mulla ei ole sen suhteen mitään ongelmaa. En mä koe rasittuvani jos sheivaan päivittäin kainalo ja pimppikarvat. En kyllä ymmärrä mitä se teitä rassaa-[/QUOTE]

Ei se meitä stressaakaan, mutta sinulle se on addiktio. Pakkomielteet ei edistä hyvinvointia.

Lunatic
mä pidän siitä miltä alapääni näyttää karvattomana... mulla on kohtalaisen pienet sisemmät häpyhuulet ja sirot ulkoiset, joten pimppini on nätti ja kuin suoraan anatomian oppikirjasta

pidättekö omienne ulkonäöstä karvattomana?
Anteeksi mutta mikään karvaton pimppi ei ole nätti. Se on hölmön näköstä jos toosasta ei tiedä mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Toosasta on ikäänkuin puolet poissa ilman häpykarvaa.
Pelkkä railo. Minusta häpykumpu on tärkeä osa naisen alapäätä.
Sama jos miehellä olisi pelkät kivekset eikä siitintä ollenkaan.

t: korkeasaaresta
[QUOTE="mies";22835022]Tuuhea tuhero on naisella paras. Ihan naapaan asti ei kyl tartte kasvaa.[/QUOTE]

Ja jos olisi napaan asti, ja vielä jatkuisi karvapeite polviin!

Lunatic
[QUOTE="eee";22835232]Kiva jos sulla ei kasva. Sulla ei sit varmaan kasva karvoja välilihassa tai peräaukon ympärilläkään?
Uutinen: muilla ehkä kasvaa![/QUOTE]

Kyllä pitää olla joku sairaus, jos limakalvo kasvaa karvaa.

"eeee"
Anteeksi mutta mikään karvaton pimppi ei ole nätti. Se on hölmön näköstä jos toosasta ei tiedä mistä se alkaa ja mihin se loppuu. Toosasta on ikäänkuin puolet poissa ilman häpykarvaa.
Pelkkä railo. Minusta häpykumpu on tärkeä osa naisen alapäätä.
Sama jos miehellä olisi pelkät kivekset eikä siitintä ollenkaan.
No tuo on ihan vain sinun mielipiteesi.

Lunatic
[QUOTE="vieras";22834909]Mitä ihme tavaraa teidän römpsästä oikein tulee? Ei mun karvoissa oo ikinä killunu mitään![/QUOTE]

Jos ne on niitä kuuluisia KOKKAREITA, joita näillä aina valuu sieltä.:xmas:

Yhteistyössä