Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Leukistinen aksolotli
juu totta jotkut pitää. parastahan se on mennä niin mikä on oma ja puolisonsa mielipide asiaan, lähinnä tietysti oma. kun oma on vartalokin. trimmailua toivoo kyllä että ne karvat ei ole nielussa asti, posliini on kyllä ehken yliampumista, jollei nainen itse siitä sitten tykkää.
Kaipa se on silleen, että rakkaus antaa vaaleenpunaiset lasit.:D Kiva kumminkin, ettei puoliso vaadi mitään, niin saa tehdä ihan mielialan mukaan.

Leukistinen aksolotli
Elätte sheivaajat oravanpyörässä jonka olette itse aiheuttaneet.
No, ei se pistely ole niin kauhea, etteikö sen kestäisi, jos hinkuisi pidempää mallia. ei kaikki suinkaan päivittäin, tai edes viikoittain, tai edes kuukausittain ajele, joten ei se kaikista tunnu oravanpyörältä tai kauhealta riesalta. Rasittavaahan se tosiaan ois, jos se ois joku pakollinen jokapäiväinen puuha.

"vieras"
Fiat 500
[QUOTE="vieras";22835057]Mitä sä sönkötät? miksi mun pitäisi valehdella? Mulla on tapana käydä suihkussa kerran päivässä pesemässä yleensäkin itseni, samalla siinä toosa tulee huuhdeltua. Ja samalla sitten yleensä sheivaan ne karvat pois, en tykkää sängestä.[/QUOTE]

sönkötät?! mikäs pallinaama/pedofili se siellä kehottaa lapsia nussimaan HÄH?!!

"vieras"
Eikä valkovuodon tehtävä ole voidella häpykummun ihoa.
Ei niin, mutta sen tehtävä on voidella niitä limakalvoja. Ja koska se luonnollisesti valuu myös ohi niiden limakalvojen, onko sen sitten väliä valuuko se karvoihin vai housuihin.? Ja vaikka sulla karvat on niin tuskin ne niin tuuheat on etteikö sullakin se vuoto valuisi ihoon asti?

Ihmejuttua.

Kepsis
Nyt se sun "epänormaali vuoto" sitten hinkkautuu iholle, se on tietysti parempi vaihtoehto (heh). Alapääsi on eritteilläsi öljytty suorastaan.. Sama jos peniksen voitelisi kusella.
jos on kunnon pöheikkö niin naisen alapää on myös voideltu kusella lähes jatkuvasti, oletko sitä miettinyt? ei se wc paperi sitä kusta 100% kuivaa pois pitkistä karvoista. tässä keskustelussahan ei ole mitään järkeä mutta ei se ole ennenkään täällä palstalla estänyt ketään.

Lunatic
Mulla on ainakin tosi paljon hygieenisempi olo kun olen posliini... yleensä olen posliini, mutta se on vähän kausittainen juttu. posliinina on kivempi nukkua ilman pikkuhousuja
Tätä juuri en ymmärrä, hygieenisempi olo? Siinähän käy päinvastoin, kaikki lietteet on sun nahassa kiinni, ja ei käy kateeksi kumppaniasi jos nukut vielä perse paljaana ja öljyät lakanatkin nahkatoosallasi. Tosta on HYGIEENISYYS hyvin hyvin kaukana.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22835109]Kyllähän ne häpykarvat kasvaa joillain joku 3-5cm pituisiksi.

On paljon mukavampaa kun on ihan luomutuhero verrattuna trimmattuun. Ulkonäköön en ota kantaa.

Kummullahan ne suurin osa karvoista on. Ei siellä häppäreissä kauhesti kasva.[/QUOTE]

Tiedän varsin hyvin!:D Että kasvavat pitkiksi. Mutta siinä välissä kun ovat sentin tai parin mittaiset, eivät ole kovin mukavat.

"vieras"
jos on kunnon pöheikkö niin naisen alapää on myös voideltu kusella lähes jatkuvasti, oletko sitä miettinyt? ei se wc paperi sitä kusta 100% kuivaa pois pitkistä karvoista. tässä keskustelussahan ei ole mitään järkeä mutta ei se ole ennenkään täällä palstalla estänyt ketään.
Ei siellä häppäreissä ole paljoa karvoja vaikka kummulla olisi kauhee pehko.

Ettekö te tunne naisen anatomiaa.

Kepsis
[QUOTE="vieras";22835109]Kyllähän ne häpykarvat kasvaa joillain joku 3-5cm pituisiksi.

On paljon mukavampaa kun on ihan luomutuhero verrattuna trimmattuun. Ulkonäköön en ota kantaa.

Kummullahan ne suurin osa karvoista on. Ei siellä häppäreissä kauhesti kasva.[/QUOTE]

to eihän silloin mitään ongelmaa olekkaan jos ei kasva juurikaan häppäreillä mitn karvoitusta...

"vieras"
[QUOTE="vieras";22835126]Ei siellä häppäreissä ole paljoa karvoja vaikka kummulla olisi kauhee pehko.

Ettekö te tunne naisen anatomiaa.[/QUOTE]

Kyllä häppäreissä kasvaa karvoja, ainakin oman anatomiani tunnen aika hyvin. ;)

Kepsis
[QUOTE="vieras";22835126]Ei siellä häppäreissä ole paljoa karvoja vaikka kummulla olisi kauhee pehko.

sinet vissiin ole ollut naisien kanssa "sillai" jos luulet ettei kasva toisilla ihan siellä asti. joillakin aika reilusti vieläpä.

Leukistinen aksolotli

Siis kyllähän niissä ulommissa kasvaa paljonkin... Aika herkkä kohta, joten ihmettelen, kun jotkut kertovat nyppivänsä. Hui hirvitys, mitkä tuskat täytyy olla, auuu!!!

Ja miksi mä edes jouduin tähän keskusteluun? Täähän on ajautunut ihan kauhean epäasialliseksi pissa-jutuksi. Inhaa.:$

Lunatic
No, ei se pistely ole niin kauhea, etteikö sen kestäisi, jos hinkuisi pidempää mallia. ei kaikki suinkaan päivittäin, tai edes viikoittain, tai edes kuukausittain ajele, joten ei se kaikista tunnu oravanpyörältä tai kauhealta riesalta. Rasittavaahan se tosiaan ois, jos se ois joku pakollinen jokapäiväinen puuha.
Toisille tuntuu olevan. Juurihan yksi totesi käyvänsä joka pv suihkussa sheivaamassa.

Lunatic
[QUOTE="eee";22835130]No ei se valkovuoto kyllä posliininakaan sentään häpykummulle asti nouse :LOL:
Eikö sulla ole koskaan ollut siis posliinia kun näin hassuja väitteitä esität?[/QUOTE]

Kerran on ollut, teini-ikäisenä. En tiedä miksi kokeilin, eihän se sillon ollut edes muotia.
Ja virhe oli todellakin.

"sss"
Tää on ehkä ainoa mesta jossa TOISTEN NAISTEN alapääasioista ja karvoista saadaan tällainen keskustelu aikaiseks. Toisten nälvintää ja haukkumista, hei ämmät herätkää siitä olenkotiäiti-palstaonelämäni-skeidastanne!

Yhteistyössä