Pidättekö te outona sitä, jos joku laittaa puolisonsa kuvia facebookkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Mä oon pitänyt sitä ihan normaalina, mutta kuulin, että joidenkin mielestä se onkin outoa. Tarkoitan tietysti kuvia, joiden laittamiseen on lupa... Kyllähän jotkut kavereistaankin laittaa kuvia.

Mun mies ei halua kuviaan FB-iin. Olen laittanut lasten kuvia sinne, mutta olen myös viimeaikoina miettinyt pitäiskö ne poistaa...kyllästyttää koko naamis.

Musta on kyl kiva lukee, mitä kellekin kuuluu. vaikka en ole mikään ahkera kommentoija, enkä oikeastaan odota kommentteja. Mun mies saattaa laittaa musta kuvia sen sivuille. Ja mun siskokin on laittanut joskus musta kuvia ja mä siitä. Tietty rajoitukset on niin, ettei niitä nää kaikki tuntemattomat.

Se on kauheeta, kun puoliso jättää ittensä kirjautumatta ulos ja menee faceen eikä tajuu olevansa sen profiilissa ja käy kommentoimassa jotain.:D Tajuu sit vasta, kun näkyy, että nyt meni kommentti väärällä nimellä.

En hirveästi ylipäätään laita kuvia sinne, mutta olen laittanut matkakuvia, joissa olemme yhdessä. Häistäkin on pari kuvaa, jossa myös sulhanen näkyy. :D En mä siis pidä sitä mitenkään omituisena. Ehkä sellainen miehen yksittäiskuvien jatkuva postaaminen alkaisi huvittaa -niin kuin sekin, jos joku laittaisi itsestään jatkuvasti poseerauskuvia.

Se on kauheeta, kun puoliso jättää ittensä kirjautumatta ulos ja menee faceen eikä tajuu olevansa sen profiilissa ja käy kommentoimassa jotain.:D Tajuu sit vasta, kun näkyy, että nyt meni kommentti väärällä nimellä.

Heh. Meillä ei voisi käydä noin, koska on aika vähän yhteisiä fb -kavereita. Huomaisi siis väkisinkin, ettei ole omilla sivuillaan. :D

Taitaa meistäkin olla yhteiskuva miehen kans naamakirjas :P Ja sama kuva taitaapi olla molemmilla. Eipä tuo ilman lupia laittaisi musta kuvia, kuten en minäkään miehestäni. Ja niin on monella muullakin, on kuva tai pari missä kumppanikin saattaa olla mukana/muuten osallisena tilannekuvissa. Kummallista kyllä olis jos profiilikuvana olis vain ja ainoastaan puolison kuva (yhteiskuvan jotenkin tajuaa, jos siitä ei voi kohdistaa vaan itteään siististi).

Mä oon pitänyt sitä ihan normaalina, mutta kuulin, että joidenkin mielestä se onkin outoa. Tarkoitan tietysti kuvia, joiden laittamiseen on lupa... Kyllähän jotkut kavereistaankin laittaa kuvia.

En ollenkaan. Laitan kuvia myös esim. siskoistani jos olemme käyneet yhdessä jossain enkä oikeastaan edes kysy lupaa mutta eipä ole huutojakaan tullut.

En ollenkaan. Laitan kuvia myös esim. siskoistani jos olemme käyneet yhdessä jossain enkä oikeastaan edes kysy lupaa mutta eipä ole huutojakaan tullut.

Munkaan sisko ei kysy lupaa. Mutta ei mua haittaa se, kun tiedän, ettei se ilkeyttään niitä laittele, eikä niitä nää kun kaverit.:) Ja mäkin laitan joskus kavereista ja siskosta kuvia. On muutama kaveri, joista tiedän, ettei tarvitse kysyä erikseen lupaa, kunhan ei laita huonoa kuvaa.

Onko semmoisia kommentoitu paljon? Hihi!:D Mies ei laita minusta nakukuvia, mutta saattaa laittaa muuten jotain minun kuvia, jos on onnistunut ottamaan hyviä. Joitain olen käskenyt poistaa, jos ne on ollut mun mielestä huonoja kuvia.

Aika vähän, tykkäämisiä on kyllä tainnut tulla... Tosin se kuva oli sellanen missä ukko istuu lasten kanssa meidän kylpyammeena toimivassa lasten uima-altaassa. Iso karvanen mies lasten uima-altaassa oli mun mielestä sen verran hauskaa että oli pakko ottaa kuva ja näyttää kaikille :D Onneks tuolla fb:ssä voi valita mitä kuvia availee ja kattelee... Varmaan on jokunen järkyttynytkin mutta ei se onneks oo niin justiinsa :D

Aika vähän, tykkäämisiä on kyllä tainnut tulla... Tosin se kuva oli sellanen missä ukko istuu lasten kanssa meidän kylpyammeena toimivassa lasten uima-altaassa. Iso karvanen mies lasten uima-altaassa oli mun mielestä sen verran hauskaa että oli pakko ottaa kuva ja näyttää kaikille :D Onneks tuolla fb:ssä voi valita mitä kuvia availee ja kattelee... Varmaan on jokunen järkyttynytkin mutta ei se onneks oo niin justiinsa :D

Aijaa, tollanen kuva, nyt ymmärrän heti!

Mietin, että joku "taidekuva" ois ollutkin vähän hassu.:D

On mulla miehen kuvia feissarissa, niin on monien kamujeni lapsieni yms. tapahtumien kuvia....mun mies nyt sattuu kuulumaan osana mun elämään joten hänestäkin kuvia siellä on.
Mutta jokainen tyylillään, on mulla semmosiakin kamuja joilla ei ole itsestäänkään kuvaa eikä halua laittaa muidenkaan kuvia.

Yhteistyössä