Mua vähän stressaa kun en tiä onko masussa tyttö vai poika (rv 21)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauheeta

Vieras
Mulla oli viime viikolla ultra rv 20+5

Mä oon ihan alkuraskaudesta ostanut paljon (no ehkä n. muovipussillisen verran pojan vaatetta poika väreissä)

Nyt tuolla ultrassa se ultraaja oli kyllä sitä mieltä että mun veikkaus olis mennyt mönkään ja tuliskin tyttö, no nyt mä sit oon viikon aikana saanut ostettua hirmusesti rinsessa vaatetta ( yli muovipussillisen )

Mulla on 3 poikaa ja tietysti jos nyt olisi tyttö niin olisihan se kiva juttu, mutta olin jo alusta asti ollut varma pojasta ja vieläkin tuntuu pojalta.
stressaa vaan kun en osaa nyt itekkään päättää kumpi vois olla ja ostelen sekä tytön että pojan vaatetta (unisex vaatetteesta en tykkää) ja jotain vaatetta on aina pakko osta kiertelin sit kauppoja,nettejä tai kirppiksiä.

Netissä perehdyin tähän tyttö asiaan ja täällä kaksplussallakin paljon kirjotuksia että 95% varmuudella ollut tyttö onkin ollut poika ja näitä erehdyksiä oli paljon!! Niin nyt tuntuu että mitä jos tuo mein masussa oleva ns tyttö on kuitenkin se poika.

Monet käynneet siis 4d:ssä,painoarvioissa ym jossa sanottu tytöksi ja ollutkin poika.

Mä menin niin paniikkiin kun se sano että tää näyttäs tytöltä että en tajunnut kauheesti kattella kuvia mutta mun mielestä siinä vaan näytti et ois ollut joku mini pippeli.. mut se sano ettei se kyllä nää mitään palleja ja on AIKA VARMA että olis häpyhuulet.

Onko jotain viikkoa jolloin masukin sukuelimet ovat täysin kypsyneet tai ne näkisi selvästi? Mulla kun ollut vaan noita poikia ja aina on kunnon kikkuli näkynyt ( paitsi yks siveyden sipuli joka piti vehkeensä piilossa aina rv 36 asti)

[QUOTE="Tytsi";25666638]Mä en tajuu miks nainen haluais pojan.[/QUOTE]

Miksei haluais? Meillekin tulossa kolmas lapsi ja se on poika (aik. tyttö ja poika) ja toivoin kyllä enemmän poikaa, koska pojat on paaaljon helpompia kasvatettavia kuin tuittupäiset ja prinsessanelkeet omaavat tytöt.

No kyl mie melkein siihen ultraajan arvioon luottasin! Tytön taidat saada :) Tai jos haluat oikein varmistua, niin varaa se 4d! Niin ja hei.. Jos kyse on vaan vaatteista, niin ainahan ne saa myytyä eteenpäin :)

Joutaahan niitä vaatteita ostamaan sitten vauvan synnyttyäkin, jos se tässä nyt oli se suurin huolenaihe. Alkuun varmaan pärjäät ihan hyvin sillä muovikassillisella, minkä oot jo ostanut molemmille.

En usko, että raskausviikot vaikuttavat sen sukupuolen näkymiseen enää tässä vaiheessa. Saattaa näkyä myöhemmin jopa huonommin, kun kohdussa on vähemmän tilaa ja vauva kippurassa. Eikös loppuraskaudessa ole vielä yksi ultra, voithan siellä uudestaan kysyä. Tai mennä yksityiselle.

Miksi sukupuoli pitää tietää? En ymmärrä.

Joo en kans. Tai ainakaan sitä, että siitä sukupuolesta saa jonkun ongelman väkisin väännettyä, kun jompikumpi sieltä tulee. Ostaa sitten sen väristä vaatetta, että menee molemmille, josko sitä vaatetta on pakko etukäteen ostaa (käsitin, että tämä oli ap:n ongelma???).

Ja kaikkista vähiten mä ymmärrän ihmisiä (ÄITEJÄ), joiden mielestä jompikumpi sukupuoli lapsella on parempi kuin toinen :D

[QUOTE="mie";25666659]Miksei haluais? Meillekin tulossa kolmas lapsi ja se on poika (aik. tyttö ja poika) ja toivoin kyllä enemmän poikaa, koska pojat on paaaljon helpompia kasvatettavia kuin tuittupäiset ja prinsessanelkeet omaavat tytöt.[/QUOTE]

Itellä ei nyt kokemusta tytöstä mutta kummityttö 2v on kyllä sellanen pirttihirmu (en tiä onko kaikki) Mutta tämä osaa kyllä nyt jo pompotella venhempiaan..en tiä sit millanen isona on mutta nyt jo kiljuu ja huutaa ja heittäytyy lattialle. Mulla on itellä pari kuukautta nuorempi poika ja se on kyllä niin rauhallinen ja aina suu korvasta korvaan.. (toistaseks ei oo uhmiakaan vielä ollut)

Eli väittäsin että poikien kanssa pärjäisin paremmin ja olin niin varma pojasta..tai mistäs sen tietää jos lääkäri erehtyi.. Mulla on vielä 1 tai 2 ultraa niin tarttee kattoo että ovatko vielä tytö kannalla.

Mä taas haluan säilyttää yllätyksenä / arvuutteluna sukupuolen loppuun saakka :). Luulen, että odotan poikaa, suurin osa pikkuvauvanvaatteista onkin neutraalia (valkoista, menee kummallekin) mutta suurimman osan saaduista vaatteista olen valikoinut poikaa ajatellen.

Entäs jos vauva onkin tyttö? No, pikkuvauvanvaatteet (50-56) menee ihan yhtä hyvin tytölle ja ehtiihän noita sittenkin ostella :). Kumpikin on ihan yhtä tervetullut.

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="aapee";25666854]Itellä ei nyt kokemusta tytöstä mutta kummityttö 2v on kyllä sellanen pirttihirmu (en tiä onko kaikki) Mutta tämä osaa kyllä nyt jo pompotella venhempiaan..en tiä sit millanen isona on mutta nyt jo kiljuu ja huutaa ja heittäytyy lattialle. Mulla on itellä pari kuukautta nuorempi poika ja se on kyllä niin rauhallinen ja aina suu korvasta korvaan.. (toistaseks ei oo uhmiakaan vielä ollut)

Eli väittäsin että poikien kanssa pärjäisin paremmin ja olin niin varma pojasta..tai mistäs sen tietää jos lääkäri erehtyi.. Mulla on vielä 1 tai 2 ultraa niin tarttee kattoo että ovatko vielä tytö kannalla.[/QUOTE]

mä kyllä väittäisin, että enemmän kyse tempperamentista kuin mistään muusta, tohon kiljumiseen ym viittaan. Mun kaikista haastavin lapsi on ollut poika (kaksi poikaa ja tyttö meillä) Ihan erilaisia ihania persoonia kaikki.

[QUOTE="mie";25666659]Miksei haluais? Meillekin tulossa kolmas lapsi ja se on poika (aik. tyttö ja poika) ja toivoin kyllä enemmän poikaa, koska pojat on paaaljon helpompia kasvatettavia kuin tuittupäiset ja prinsessanelkeet omaavat tytöt.[/QUOTE]

Sellasia niistä tulee miten vanhemmat heihin asennoituu.
Mun lähipiirissä on läjäpäin lapsia ja kyllä huomaa miksi jotkut lapset käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Vanhemmat sitten selittelee että sukupuolesta johtuisi, buah.

• Tykkää
Reactions: rops
Mua vähän ahistaa kun tiedän, että tulossa on neljäs poika... perkule! Ihan olis tähän perheeseen yksi tyttö alunperinki riittäny... toisen pojan jälkeen aloin ihmetteleen, että mikähän hitto siinä on, ettei suomessa saa omakustanteisesti mennä sellaiseen "lapsettomuushoitoon" jossa valitaan lapselle sukupuoli.. ihan peestä!

[QUOTE="aapee";25666822]se on vaan kiva tietää =) Ei tietty pakollinen mutta mä tykkään. tietää kumman väristä vois vaatekaappiin ostaa.
Ja jos OIKEESTI sieltä tulis tyttö niin kolmen pojan jälkeen kyllä pukisin sen ihan johonkin muuhun kun siniseen /turkoosiin ja limen vihreeseen =)[/QUOTE]

Minä olen sitä mieltä, että sen pitää olla salaisuus, niin kauan, kun tulokas on nähnyt päivän valon.

[QUOTE="aapee";25666854]Itellä ei nyt kokemusta tytöstä mutta kummityttö 2v on kyllä sellanen pirttihirmu (en tiä onko kaikki) Mutta tämä osaa kyllä nyt jo pompotella venhempiaan..en tiä sit millanen isona on mutta nyt jo kiljuu ja huutaa ja heittäytyy lattialle. Mulla on itellä pari kuukautta nuorempi poika ja se on kyllä niin rauhallinen ja aina suu korvasta korvaan.. (toistaseks ei oo uhmiakaan vielä ollut)

Eli väittäsin että poikien kanssa pärjäisin paremmin ja olin niin varma pojasta..tai mistäs sen tietää jos lääkäri erehtyi.. Mulla on vielä 1 tai 2 ultraa niin tarttee kattoo että ovatko vielä tytö kannalla.[/QUOTE]

Ei se kyllä aina noin mene.

Yhteistyössä