Gabrielle :hug: Pahoittelut kp 1 . Onneksi siitä on taas suunta vaan ylöspäin (jos jotain positiivista halutaan asiasta löytää), joten ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä..
koiksa-79 :hug: Todella kurja juttu
Voimia sinulle. Toivottavasti pian pääset takaisin toivomaan ja toivottavasti toiveet pian toteutuvat.
adora tuossa vaiheessa dpo:ita aika lähestulkoon pysähtyy. Toivottavasti muutaman päivän päässä ei odota pettymys vaan plussaisia uutisia. Toivottavasti oireet kertovat raskaudesta ja pääset siitä pian nauttimaan tuonne naapuriin, odottajien puolelle.
Plussatuulia!
Lisey toivottavasti haaveista tulee totta <3 Tsemppiä vielä loppuun piinailuun
Ja paranemisia
Neiti-81 kuulostaa todella hyvälle! Monesti olen kuullut sanottavan, että raskaudesta on ´tiennyt´ennen positiivista testiä. Toivon, että tuntemuksesi ja fiiliksesi pitää paikkaansa ja pieni elämä on tarrautunut matkaan
Plussatuulia!
Viola30 minä tulenkin sitten vain päivän perässä tuolla dpo:issa. Nämä ekat päivät on niiiin tylsiä, kun ei oikein voi edes ajatellakaan tekevänsä mitään raskaustestiä eikä oikein oireitakaan tässä vaiheessa vielä voisi edes olla. Toivottavasti sinulla piinailu päättyy siihen plussaan... Plussan odottaminen (liian kauan) on niin kurjaa!
Justiina minulla on elämäntaparemontti ollut käynnissä elokuun alusta lähtien ja tällä hetkellä saldo on -20 kg. Joulukuun aikana ei ole tippunut grammaakaan ja taidan olla vielä plussallakin. Huomenna on punnituspäivä ja se varmasti kertoo tilanteesta vähän enemmän. Yllättävän helposti on ensimmäiset 20kg lähtenyt (vielä saisi lähteä toiset 20kg), mutta nyt on paino tosiaan joulukuun ajan jumittanut samassa. Motivaatiopulaa on välillä ollut ilmassa ja syömiset ovat menneet miten sattuu. Nyt on taas rankka paluu arkeen maanantaina kun alkaa Go fat go-haaste, joka kestää 4 viikkoa. Se loppuu sopivasti samalla viikolla, kun meille on varattuna aika punktioon. Tsemppiä sinulle hiilihydraatittomalle dietille! Jos sen lisäksi haluat tutustua muihin vaihtoehtoihin, niin suosittelen tuota
Fitfarm.fi Go fat go-haastetta. Se on ilmainen ja sieltä saa ruokavalion ja treeniohjelman (salille tai kotiin). Itse pudotin edellisessä haasteessa syksyllä 4 vk aikana 6,9 kg ja olin kovasti tyytyväinen.
Salainen toive tsemppiä alkaneeseen piinailuun
Toivottavasti on tärppi käynyt, jos se ovis jo oli
Minnarun :hug: Toivon, että tästä vuodesta tulee sinulle parempi
Voimia <3
Oman navan vieressä jomottaa. Taitaa olla keltarauhanen joka siellä jomottelee. Kerran aiemminkin on ollut tätä jomottelua oviksen jälkeen, muttei tämä ihan normaalia minulle ole. Toisaalta ihan kiva tietää, että jotain tapahtuu...
Vaikkakin kohta aloitan lääkkeet jotka sitten pysäyttävät kaikki tapahtumat. Pikkusen pelottaa kuinka mahtaa kaikki sivuvaikutukset minuun iskeä. Toivottavasti ei kovin pahasti.
Oikeastaan tässä ei siis ole mitään kerrottavaa, kunhan lämpimikseni höpisen.
tsemppiä piinailijoille! Ja olisi kiva kuulla yläpään piinailijoiden kuulumisia!! Mikä on tilanne! ??!
Plussatuulia!