Laitetaanko taas keittiökuvia? Mieluiten realistisia eikä heti siivouksen jäljiltä

  • Viestiketjun aloittaja Tykkään kuvista
  • Ensimmäinen viesti
No niin :). En siivonnut paikkoja, mutta tosiaan päivällä just vähän keräsin tavaraa pois jne. Aika normi settiä silti, muutama ylimääräinen kulho ja pannu näkyvissä, mutta aika siistinä koitan normisti keittiön pitää muutenkin.



Turkilmasin keittiö on niiiiin harmonisen ja kodikkaan näköinen, että siitä on pakko tykätä, vaikka se onkin mun makuuni hiukan liian maalaisromanttinen. Ihana :heart:!
 
Ei munkaan köökki ole saanut kuin yhden kommentin, vaikka itseäni vakkarina pidänkin. ;)

No juu, ei sinun keittiösi mielestäni sotkuiselta näyttänyt vaikka niin annoitkin ymmärtää. Kodikkaaltahan se näyttää. Ja tilavalta. :)
Nöppäri:
No minä sitten kommentoin jotakin. Ylemmän kuvan perusteella ei olla keittiössä lainkaan, mutta alempi kuva näyttää kyllä, että samassa tilassa ollaan kuitenkin.
Minä kyllä tykkään myös tästä keittiöstä, itse olisin valinnut kahtasävyä kaapistoihin/laatikostoihin, ja pidän kirkkaammasta valaistuksesta.
Mutta ei paha, ei paha ollenkaan.


Kiitti kummallekin.

Nöppäri: osa lampuista ei ollu päällä, koska siellä en ns. tapahtunut mitään.
Ja noi kaapistot tahtoisinkin vaihtaa, kun vaan raaskis.

Muuten, YKSI kuva keittiöstä puuttui, eli kummastakin kuvasta jos siirtyis askeleen taakseppäin tai eteenpäin, eli päätyis jääkaappi/mikro-osastolle, mutta SITÄ en ota, siinä seisoo postit ja kuopuksen sokerimittausvälineet sun muut härpäkkeet, eli se sotkuisin osa keittiötä on sensuroitu. :LOL:
 
[QUOTE="huh";22798283]...että siis lapsikin laitetaan käytön jälkeen paikoilleen??? Suomen kieli temppuilee...[/QUOTE]

Joo, mä oon niiiiin lomalla :D. Siis että lapsikin laittaa omat tavaransa aina käytön jälkeen paikoilleen. Itsehän se ei paikallaan pysy sekuntiakaan ;).
 
Oon hirmu utelias, mutta onko sulla mitään blogia tms. mistä vois nähdä kuvia muualta kodistanne? :)
Ei oo mitään blogia. Mut keittiö on yks onnistuneimmista tiloista mun mielestä, tykkään yksinkertaisesta ja jokseenkin perinteisestä. Mehän on ite suunniteltu tää talo, jotku asiat tekis kyllä nyt hieman eri tavalla. :) Ei oo ihan valmistakaan vielä, keittiö on yks valmiimmista sisustukseltaan, pikkusen vielä sieläki pitää tehä.
 
"tiimarinvihko"
Jostain kumman syystä rieputarallaan keittiö tuntui musta.. hmm.. mukavimmalta. Oli tosi kauniita muitakin, mutta ne tuntuu sitten jo liian laitetuilta. Ja jotenkin.. muodinmukaisilta. Rieputarallaan keittiö oli peruskiva lapsiperheen keittiö.
 
[QUOTE="tiimarinvihko";22798365]Jostain kumman syystä rieputarallaan keittiö tuntui musta.. hmm.. mukavimmalta. Oli tosi kauniita muitakin, mutta ne tuntuu sitten jo liian laitetuilta. Ja jotenkin.. muodinmukaisilta. Rieputarallaan keittiö oli peruskiva lapsiperheen keittiö.[/QUOTE]

Kiitti, kiva kuulla :).
 
Ei oo mitään blogia. Mut keittiö on yks onnistuneimmista tiloista mun mielestä, tykkään yksinkertaisesta ja jokseenkin perinteisestä. Mehän on ite suunniteltu tää talo, jotku asiat tekis kyllä nyt hieman eri tavalla. :) Ei oo ihan valmistakaan vielä, keittiö on yks valmiimmista sisustukseltaan, pikkusen vielä sieläki pitää tehä.
Vau! Paa joskus blogia pystyyn jos yhtään innostaa :)
 
[QUOTE="harmaa";22798377]Ihana keittiö..mä tykkään niin kovaa vaaleista pinnoista ja oon miettinyt et ku me tehään keväällä keittiöremppa et pitäiskö laittaa valkoset kodinkoneet vai rosteriset. Suna mä maalaisin sen katon valkoseks :)[/QUOTE]

Kuultomaalattu se piti ollakkin, mutta remppavaiheessa (10v sitte) mä taas uskoin mun vanhempia, jotka oli mukana "avustamassa". :rolleyes: :kieh:

Nyt en uskalla tehdä sille mitään, katotaan kuin kaappien (lottovoiton myötä heh heh) käy.
Niitä on kuitenkin lähemmäs 30kpl, joten hintaa tulis kivast.
 
Mä oon varmaan ainoa joka tykkää pienistä keittiöistä ja haluisin nytkin vielä pienemmän, siirtäisin säästyneet neliöt vaikka ruokailutilaan tai minikokoisiin makuuhuoneisiin.
Mä taas voisin ottaa tuolta meen yläkerran makkarista neliöitä keittiöön. Mun mielestä aikuisen makkariin ei tarvi mahtua kuin sänky ja yöpöytä. Meen makkari (joka valmistuu kohta) on yli 20 neliötä ja siitä voisin huoletta siirtää kymmenen keittiöön. meillä on noin 20 neliöinen keittiö ja sellaiseksi se jääkin (musta pikkuinen), mutta toivottavasti ens jouluna on jo ruokailuhuone erikseen, ni helpottaa vähän mun ahtaanpaikankammoa.
 
"Piiu"
Tässä meidän Ikea-keittiö. :) Ja on oikeastaan aina noin siisti ja tyhjä, koska ei kumpikaan tehdä siellä juuri mitään. :D Ja juu, tiedän, verho on liian leveä tuohon ikkunaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=7239524.jpg
 
"harmaa"
[QUOTE="Piiu";22798509]Tässä meidän Ikea-keittiö. :) Ja on oikeastaan aina noin siisti ja tyhjä, koska ei kumpikaan tehdä siellä juuri mitään. :D Ja juu, tiedän, verho on liian leveä tuohon ikkunaan.

Aijaa.com - Keittio - 7239524.jpg[/QUOTE]

Kiva keittiö :) mikä toi rautahöskä on? mones keittiös oon nähnyt ..täälä kuvis meinaan :D
 
[QUOTE="Piiu";22798509]Tässä meidän Ikea-keittiö. :) Ja on oikeastaan aina noin siisti ja tyhjä, koska ei kumpikaan tehdä siellä juuri mitään. :D Ja juu, tiedän, verho on liian leveä tuohon ikkunaan.

Aijaa.com - Keittio - 7239524.jpg[/QUOTE]

Nätti on. :) Hyvä että pysyy siistinä ja tyhjänä, koska kun on noin kapea tila ni menis herkästi ahdistavaksi jos roinaa liikaa pöydillä.
 
[QUOTE="harmaa";22798527]Kiva keittiö :) mikä toi rautahöskä on? mones keittiös oon nähnyt ..täälä kuvis meinaan :D[/QUOTE]

Kiva keittiö minunkin mielestäni. :) Meilläkin on tuommoinen "rautahöskä", piilossa laatikostossa tosin. Se on pannunalunen.
 

Yhteistyössä