Miksi tänne saa kirjoittaa harmaana? llkeily vähenisi jos ei saisi!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
[QUOTE="vieras";22776927]Ihan älyttömän hyvä kysymys! Tosiaan, kuinka te pakkaudutte tänne, jos on näitä muita niin älyttömän hyviä ja kivoja paikkoja joissa on nimimerkkipakko? Miksi ette keskustele siellä, turvassa, muiden nikillisten kanssa?[/QUOTE]

Ja kun täällä plussallakin on vain mustille tarkoitettu Mitäs Nyt, niin siltikin tie vie jatkuvasti meidän harmaiden seuraan :) Ah, tää on just tätä parasta viihdettä tällä palstalla! Kinataan turhuuksista ja kuitenkin rakastetaan toisiamme koko sydämestä :) :) :)
 
[QUOTE="mä";22776852]Miksi porukka ei sitten hakeudu tuollaisille palstoille vaan pyörii täällä, missä on niin paha olla harmaiden keskellä? Tässäkin ketjussa on mainittu, että on monia "vain rekisteröityneille" tarkoitettuja, upeita palstoja niin miksi siltikin porukka on täällä?[/QUOTE]

Mä en ainakaan puhunut "upeista" palstoista, ehkä mä en olis vaihtanu paikkaa jos olisin jostain toisesta palstasta tykänny niin hirveesti. Totesin vaan et on vilkasta, vaikka onkin rekkautumispakko, eikait se oo sama asia kuin upea palsta?
 
"jojo"
Mulla on musta nikki olemassa, mutta kun ei muka viitsisi aina kirjautua... Täällä on niin paljon väkeä, että tyylini tuskin tulee kenellekään niin tutuksi että kukaan yhdistäisi "jojoa" mustaan nikkiini, eli käytännössä olen näin ihan tuntematon. En kyllä siltikään käsitä, minkä ihmeen takia kukaan viitsii käyttää aikaansa muille vittuilemiseen, mustana tahi harmaana.

Monia sellaisiakin asioita on, joista on mukava jutella palstalla, mutta en tahdo yhdistää niitä naamani enkä mustan nikkini persoonaan, sillä tahdon pitää yksityisasiat yksityisasioina. Enkä taas viitsisi erikseen rekata mustaa nikkiä vain noloja aiheita varten.

Ja viimeinen mututuntumaväittämä: ne, joilla on niin paha olla, että vittuilevat harmaana, tekevät sen varmaan mustanakin. Luonne ratkaisee enemmän kuin nikin väri, luulen.
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22777002:
Mä en ainakaan puhunut "upeista" palstoista, ehkä mä en olis vaihtanu paikkaa jos olisin jostain toisesta palstasta tykänny niin hirveesti. Totesin vaan et on vilkasta, vaikka onkin rekkautumispakko, eikait se oo sama asia kuin upea palsta?
Nyt en ihan ymmärtänyt... Tarkoitatko, että tämä on se paras paikka missä viihdyt?
 
[QUOTE="mä";22777051]Nyt en ihan ymmärtänyt... Tarkoitatko, että tämä on se paras paikka missä viihdyt?[/QUOTE]

No tarkotin sitä että täällä on loistavia mustia tyyppejä ja viihdyn niiden "seurassa", harmaat ilkeilijät vaan ottaa päähän niin tajuttomasti niin mua, kun ilmeisesti aika montaa muutakin, joita täällä pyörii.
 
harmus
Vastustan ehdottomasti rekisteröitymispakkoa! Käykää noissa muissa osioissa katsomassa kuinka vilkasta on keskustelut pelkkinä mustina. Tämä palsta hiljenisi merkittävästi harmaiden poiston myötä ja kuivuisi sen myötä hiljalleen kokonaan. Vähän aikaa rekisteröityneet kehuisivat kilvan toisiaan, mutta huomaisivat sen aika pian käyvän tylsäksi, kun juurikaan ei uskallettaisi olla eri mieltä vaan keskustelut olisivat pelkkää peesailua.

Ilkeilyä en minäkään pidä minkään tason keskusteluna ja sen vuoksi ohitan ne nopeasti. Sekään ei kuitenkaan ole keskustelua, että kaikki ovat samaa mieltä. Joskus aikoinaan kävin katsomassa Liberon keskusteluja (sinne oli rekisteröitymispakko) ja alkoi melkein oksettamaan se toistensa nuoleminen. Minkäänlaisia kriittisiä kannanottoja siellä ei uskallettu esittää vaan kaikki olivat pelkkää halipusu-linjaa. Se ei ollut mitenkään mielekästä seurata.

Arat aiheet jäävät myös melkein kokonaan pois. Harvempi haluaa kysyä intiimejä kysymyksiä tai vuodattaa vaikeaa perhetilanettaan mustalla nimimerkillään, jonka kanssakeskustelijat tunnistavat. Vaikka miten väiteltäiisin palstan tasosta, kiistattomasti täällä usein kuitenkin saa hyviä neuvoja ja punnittuja, harkittuja vastauksia niin mustilta kuin harmailtakin, vakavampiin ja vähemmän vakavampiin ongelmiinsa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22776974:
tai sitte tekee sen toisen mustan nickin millä kyselee niitä arkoja juttuja jos haluaa toisella kirjotella henkilökohtasia asioista/ laittaa itestään kuvia...
Ai useempi nikki yhdellä kirjoittajalla? Yksi asialliseen keskusteluun, toinen arkaluonteisiin asioihin ja kolmas... vittuiluun?

Herääkin kysymys, monellako mustalla on useampi nikki, onko itselläsi? Tiedät sen olevan ilmeisesti mahdollista, tuplarekkautumisen?
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22777131:
No tarkotin sitä että täällä on loistavia mustia tyyppejä ja viihdyn niiden "seurassa", harmaat ilkeilijät vaan ottaa päähän niin tajuttomasti niin mua, kun ilmeisesti aika montaa muutakin, joita täällä pyörii.
Eikö täällä muka ole loistavia harmaita tyyppejä?
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";22777234]Ai useempi nikki yhdellä kirjoittajalla? Yksi asialliseen keskusteluun, toinen arkaluonteisiin asioihin ja kolmas... vittuiluun?

Herääkin kysymys, monellako mustalla on useampi nikki, onko itselläsi? Tiedät sen olevan ilmeisesti mahdollista, tuplarekkautumisen?[/QUOTE]

Mä olen muuten ymmärtänyt asian niin, että useamman nikin saa ihan luvan kanssa rekata, mutta yhdessä keskustelussa ei saa käyttää kuin sitä yhtä, eikä sekaan sovi huudella mitään eri nikillä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22777131:
No tarkotin sitä että täällä on loistavia mustia tyyppejä ja viihdyn niiden "seurassa", harmaat ilkeilijät vaan ottaa päähän niin tajuttomasti niin mua, kun ilmeisesti aika montaa muutakin, joita täällä pyörii.
Niinhän se on elävässä elämässäkin, on niitä kanssaeläjiä joita ei voi sietää niiden omien rakkaitten lähimmäisten lisäksi.

Mitä silloin tehdään? Joko siedetään ne vähemmän mukavat tai sitten pysytään omien rakkaiden kanssa omassa suljetussa yhteisössä.
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";22777259]Mä olen muuten ymmärtänyt asian niin, että useamman nikin saa ihan luvan kanssa rekata, mutta yhdessä keskustelussa ei saa käyttää kuin sitä yhtä, eikä sekaan sovi huudella mitään eri nikillä.[/QUOTE]

No millä tavoin se olisi parempi olla kymmenillä eri nikeillä kuin ihan vaan yhtenä harmaana? Yhtä tuntematon tapaus, eikö totta?
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";22776969]Ihan oikeasti: miksi et sitten pysy niillä monilla saiteillasi? Miksi ei voida pitää tätä yhtä ainoaa, suosittua, paikkaa sellaisena jossa saa anonyymina kirjoittaa? Kaikki ei halua että itsestä saa kukaan tietää mitään! On asioita, joista ei halua pärställään huudella. Ehkä se on vaikea ymmärtää teillä, jotka haluatte kuvanne ja tietonne julki, mutta koittakaa ymmärtää, ettei kaikilla ole halua tulla tunnistetuksi. Ok, joukkoon pääsee päänaukojiakin, mutta jos asiattomuujksiin mennään, moderointi on sitä varten.[/QUOTE]

suosittuja ja vapaita palstoja on netti pullollaan, ei se että puolustelee omalla mukavuudella ole mikään argumentti sille että muutosta ei saisi tapahtua. eikös sellainen nimetön kiusaaminen ole ihan riittävä syy tehdä muutoksia? joku sanoi tuolla että "1 mädän omenan takia" blablaa, kukaan ei täällä sitä tiedä kuinka monta provoilijaa täällä pyörii, edes modet. mutta kyllä se määrä on suhteellisen suuri ottaen huomioon päivittäiset harmaiden kirjoittamien kommenttien määrän.

jos homma toimisi ja jotenkin pystyisi helposti läimimään harmaat hemmettiin jotka on keskenkasvuisia kommentteineen, niin mikäs siinä sitten, mutta tuo rekkaus on se helpoin tapa karsia sitä, vaikka se ei sitä poistakkaan.

hatusta temmatut luvut ja ihme mutu-tuntuman perustelu ei oikein toimi siinä kun viettää täällä edes yhden päivän niin näkee jo aika hemmetin monta kymmentä ala-arvoista harmaan kommenttia.

Miten voi oikeasti perustella asian missä on kyse kiusaamisesta, ilkeilystä ja agitoinnista, sillä että "kun tämä nykyinen tapa on niin helppo ja sopiva minulle harmaana" niin? kyllä rekisteröinti auttaa palstan siistinä pidossa enemmän kuin se että sallitaan kaikki viestit kaikista lähteistä ja moderointi tapahtuu jälkikäteen jos joku mode yleensäkään kerkiää / kiinnostuu tulemaan paikalle. vain totaalisissa ällötyksen multihuipentuma tapauksissa näitä moderointeja on tehty, eikä siinä, ei kaikkea pidäkkään muokata tai poistaa, mutta olisihan se paljon mukavampaa että jokainen joutuisi jonkinlaisen nimimerkin kautta kommunikoimaan, kyllä se sitä juttujen tasoa suurimmalla osalla nostaa. mutta eihän se käy pitää saada olla täysi persreikä harmaana kun tuntuu siltä.

jos se tappaa keskustelun että pitää kirjoittaa tietyn / tiettyjen nimien kautta aina, niin ehkä se on vaan merkki siitä että ei ole oikeasti mitään tärkeää sanottavaa mikä heilauttaa ketään mihinkään suuntaan sitten.

ihmiset ilmeisesti arvostavat aika ylitse vuotavasti omia kommentteja jos vaivaa ei haluta nähdä sen suhteen että kaikkien oleminen palstalla hieman edes helpottuisi.
 
[QUOTE="vieras";22777234]Ai useempi nikki yhdellä kirjoittajalla? Yksi asialliseen keskusteluun, toinen arkaluonteisiin asioihin ja kolmas... vittuiluun?

Herääkin kysymys, monellako mustalla on useampi nikki, onko itselläsi? Tiedät sen olevan ilmeisesti mahdollista, tuplarekkautumisen?[/QUOTE]

Ei oo toista mustaa nickiä, mutta näin olen käsittänyt että voi tehdä.. Joskus kyllä eräällä muulla palstalla siihen sortunut.. Nyt ei oo mitään tarvetta tehdä montaa nickiä, koska ei oo mitään tarvetta kuittailla kenellekään mustalle/harmaalle.

Nii ja vielä on täällä asiallisiakin harmaita, mikä vaikeus tehdä musta nicki ei mee kauan aikaa?

Nii ja ei palstailua voi verrata irl-elämään. Tuskinpa monikaan näistä harmaista vittuilijoista tulisi sanomaan kadulla samalla tavalla päin naamaa....
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";22777271]No millä tavoin se olisi parempi olla kymmenillä eri nikeillä kuin ihan vaan yhtenä harmaana? Yhtä tuntematon tapaus, eikö totta?[/QUOTE]

Totta joo, mutta meinasin lähinnä sitä, että mun tietääkseni tämä ei ole sellainen palsta, jolla sallittaisiin vain yksi nikki. Olen itse modena eräällä keskustelufoorumilla, jossa keskinäinen luottamus on kaiken a ja o ja siellä ei saa rekata toista nikkiä ilman erittäin painavaa syytä ja lupaa ylläpidolta. Yksi on toistaiseksi lupaa pyytänyt ja sen saanut, muuten sielläkin ollaan tosiaan pärjätty tuolla yksi nikki per nekku -periaatteella.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22777302:
Ei oo toista mustaa nickiä, mutta näin olen käsittänyt että voi tehdä.. Joskus kyllä eräällä muulla palstalla siihen sortunut.. Nyt ei oo mitään tarvetta tehdä montaa nickiä, koska ei oo mitään tarvetta kuittailla kenellekään mustalle/harmaalle.

Nii ja vielä on täällä asiallisiakin harmaita, mikä vaikeus tehdä musta nicki ei mee kauan aikaa?

Nii ja ei palstailua voi verrata irl-elämään. Tuskinpa monikaan näistä harmaista vittuilijoista tulisi sanomaan kadulla samalla tavalla päin naamaa....
Jos olisit itse harmaa niin mitä olisit mieltä kommentistasi?
 
suosittuja ja vapaita palstoja on netti pullollaan, ei se että puolustelee omalla mukavuudella ole mikään argumentti sille että muutosta ei saisi tapahtua. eikös sellainen nimetön kiusaaminen ole ihan riittävä syy tehdä muutoksia? joku sanoi tuolla että "1 mädän omenan takia" blablaa, kukaan ei täällä sitä tiedä kuinka monta provoilijaa täällä pyörii, edes modet. mutta kyllä se määrä on suhteellisen suuri ottaen huomioon päivittäiset harmaiden kirjoittamien kommenttien määrän.

jos homma toimisi ja jotenkin pystyisi helposti läimimään harmaat hemmettiin jotka on keskenkasvuisia kommentteineen, niin mikäs siinä sitten, mutta tuo rekkaus on se helpoin tapa karsia sitä, vaikka se ei sitä poistakkaan.

hatusta temmatut luvut ja ihme mutu-tuntuman perustelu ei oikein toimi siinä kun viettää täällä edes yhden päivän niin näkee jo aika hemmetin monta kymmentä ala-arvoista harmaan kommenttia.

Miten voi oikeasti perustella asian missä on kyse kiusaamisesta, ilkeilystä ja agitoinnista, sillä että "kun tämä nykyinen tapa on niin helppo ja sopiva minulle harmaana" niin? kyllä rekisteröinti auttaa palstan siistinä pidossa enemmän kuin se että sallitaan kaikki viestit kaikista lähteistä ja moderointi tapahtuu jälkikäteen jos joku mode yleensäkään kerkiää / kiinnostuu tulemaan paikalle. vain totaalisissa ällötyksen multihuipentuma tapauksissa näitä moderointeja on tehty, eikä siinä, ei kaikkea pidäkkään muokata tai poistaa, mutta olisihan se paljon mukavampaa että jokainen joutuisi jonkinlaisen nimimerkin kautta kommunikoimaan, kyllä se sitä juttujen tasoa suurimmalla osalla nostaa. mutta eihän se käy pitää saada olla täysi persreikä harmaana kun tuntuu siltä.

jos se tappaa keskustelun että pitää kirjoittaa tietyn / tiettyjen nimien kautta aina, niin ehkä se on vaan merkki siitä että ei ole oikeasti mitään tärkeää sanottavaa mikä heilauttaa ketään mihinkään suuntaan sitten.

ihmiset ilmeisesti arvostavat aika ylitse vuotavasti omia kommentteja jos vaivaa ei haluta nähdä sen suhteen että kaikkien oleminen palstalla hieman edes helpottuisi.
Nyt on pakko peesata. Hyvin kirjoitettu ja täyttä asiaa..!! :)
 
?
jos sinä olisit edes hetken käyttänyt aikaa tämän asian pointin miettimiseen et olisi noin tyhmää kommenttia edes laittanut.
Tämä palsta on aivan yhtä paljon meitä harmaita varten kuin teitä rekisteröityneitä.

Ei teidän ole ollut mikään pakko rekisteröityä tänne.

Ei minulla ole mitään tarvetta leikkiä palstajulkkista, mutta keskusteluihin on mukava osallistua.

Olkaa itse harmaina niin ei harmittaisi niin pahasti.

Ja ihan kaikella rakkaudella<3.
 
Jos olisit itse harmaa niin mitä olisit mieltä kommentistasi?
Jaa-a... En varmaan mitään. Oli ehkä vähän tökstöks kirjotettu, mutta ei tossa mitään pahaa ollut. Totesin vaan etten usko siihen, että kukaan näistä kettuilijoista tulisi kadulla samalla laillla sanomaan, joten miten se voi silloin olla verrattavissa tosielämään?

ja kyllä, onhan täällä sellaisia mustiakin, joista en nyt niin hirveesti välitä, mutta heitä yritän sietää :) mutta en kyllä nää tietyissä kommenteissa tietyiltä harmailta mitään hyvää tai edes sietämisen arvoista, joten silloin en edes pyri sietämään sellaista. Mölyt kyllä osaan pitää mahassani/näppikseltä pois...
 
Kepsis
voi pyhä yksinkertaisuus, kun olet harmaa niin sinä olet yhtäaikaa KAIKKI harmaat, koska kukaan ei voi keskustelijoista erotella kuka "harmaa" nyt on puheenvuorossa, kuka tahansa voi väittää olevansa kuka tahansa muu "harmaa". keskustelussa ei ole mitään sääntöjä kun voi joka kerta kun kirjoittaa kommentin tekeytyä uudeksi ihmiseksi, vaikka sekunnin välein, mahdollisuudet on suhteellisen rajattomat perseilyyn, jollei joku mode kyllästy katselemaan ja ala epäilemään että jotain mätää touhussa on.

se että sinä olet kiva harmaa, tämä ketju ei koske sinua mitenkään silloin, samahan se on sitten luoda "Nimetön234" nimimerkki ja olla silti täysin tunnistamaton ja jatkaa kivana ihmisenä oloa, nythän on kyse nimenomaan perseilyn vähentämisestä ja kaikenlaisen ei-toivotun käytöksen vaikeuttamisesta. En pysty ymmärtämään että miten joku yhtäkkiä on kauhean tunnistettavissa vain siksi että hänellä on rekattu nimimerkki. jos ei mitään nimiä käytä missään eikä viittaa suoraan paikkakuntiin jne, ei voi kukaan väittää että "hei sä olet se ja se" suomi ei ole iso maa mutta on se sen verran iso että on tuhansia kaltaisiasi sinun elämäntilanteessa olevia. aika harvalla on ulospäin niin persoonallinen tilanne kaikin puolin elämässä että joku voisi tunnistaa. eri asia on sitten nämä kuvaketjut, niihin nyt ihmiset sitten laittaa ihan omalla riskillään kuvansa, jos haluaa anonyyminä olla, sitä ei tee.
 
?
Jos täällä perseillään niin hirveästi niin miksi tää on ollut samanlainen jo monta vuotta? Tai miksi samat naamat jaksaa pyöriä täällä jos on niin kamalaa? Päinvastoin tän täytyy olla nyt todella hyvä jos kerran ihmiset viihtyy.

Ainahan mustat voi häippästä jos ei kiinnosta. Eikö se ole se helpoin ratkaisu?
 

Yhteistyössä